Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik zit nu een aantal weken op Bumble maar ik krijg geen matches meer, zelfs niet als ik 50 keer op like druk. Weet iemand hoe dat komt? Ik heb uit pure wanhoop betaald voor Premium maar zelfs dat werkt niet.
Nja, ik ken dat. Bij mij is dat al jaren zo dat ik amper iets van matches had. Tast enorm uw zelfvertrouwen aan.
Heb nu de dating apps verwijderd en zo wat besloten dat ik nooit iemand zal vinden

Nja, ik ken dat. Bij mij is dat al jaren zo dat ik amper iets van matches had. Tast enorm uw zelfvertrouwen aan.
Heb nu de dating apps verwijderd en zo wat besloten dat ik nooit iemand zal vinden
Als ik snel even uw Instagram bekijk, dan zie je me er een perfect normale kerel uit met een goede kledingsmaak. Dus je hoeft echt geen aangetast zelfvertrouwen te hebben.

Als ik snel even uw Instagram bekijk, dan zie je me er een perfect normale kerel uit met een goede kledingsmaak. Dus je hoeft echt geen aangetast zelfvertrouwen te hebben.
Ik ga derop aanvullen dat puur op Jonas zijn looks gebaseerd, ik hem zelfs te hoog gegrepen zou voelen voor mij en daarom al niet zou liken.
"Zo ne supersportieven (cfr Instagram) wil toch geen blubbergat als ik." 😁

Jonas heeft er waarschijnlijk nog nooit bij stilgestaan dat dat OOK een optie is. 😉

Ik hoor vriendinnen vooral zuchten dat er amper nog voor een serieuze relatie gaan, bijna elk gesprek of date blijkt louter voor de fun te zijn. Alsof men after-corona des te meer wil 'genieten' van het leven. ééntje heeft de procedure voor BAM-moederschap alvast opgestart :/ (34 jaar) omdat ze er niet meer in gelooft.

Ik zit nu een aantal weken op Bumble maar ik krijg geen matches meer, zelfs niet als ik 50 keer op like druk. Weet iemand hoe dat komt? Ik heb uit pure wanhoop betaald voor Premium maar zelfs dat werkt niet.

Bij mij is er ook iets raar aan de hand. Ik had de voorbije dagen 4 matches maar geen enkel van allen begon in die 24u het gesprek :cry2:

Ik hoor vriendinnen vooral zuchten dat er amper nog voor een serieuze relatie gaan, bijna elk gesprek of date blijkt louter voor de fun te zijn. Alsof men after-corona des te meer wil 'genieten' van het leven. ééntje heeft de procedure voor BAM-moederschap alvast opgestart :/ (34 jaar) omdat ze er niet meer in gelooft.

Nochtans zoeken ik en de andere mannen hier wel een serieuze relatie?

Anders moet je die vriendinnen eens naar hier halen he :p

Hangt er imo toch puur vanaf welke types ze swipen en matchen.

Gewoon een grappige tegel tussen uw foto's zetten, heb deze gerecycled uit zwam, nekeer zien hoeveel likes ge daarmee gaat scoren:

550x550.jpg

Slaagkansen, 75 op 100 :niceone:

Misschien na de eerste "heykes" of "allowkes" meteen vragen of het hier gaat om enkel palen dan wel trouwen.
Daar beginnen ze sowieso al snel genoeg over dus dat is het probleem niet. Ik zou het eigenlijk tof vinden moesten er op Tinder veel meer selectiecriteria mogelijk zijn. Zo zou er een selectie moeten mogelijk zijn tussen langetermijnrelatie en hookups net zoals op OKCupid. Je zou ook moeten kunnen selecteren op ethniciteit zoals op OkCupid want 75% van de mannen op Tinder of Bumble zijn buitenlanders en die interesseren mij totaal niet. Ik zou het ook handig vinden om te kunnen selecteren op mannen die al kinderen hebben of niet en op uiterlijke kenmerken zodat ik mannen die te klein of kaal zijn, een onverzorgde baard hebben, veel te gespierd zijn of overgewicht hebben ook kan mijden. Pff mijn vingers doen bijna pijn van naar links te swipen. Soms swipe ik zo vaak naar links dat ik soms per ongeluk vergeet van naar rechts te swipen wanneer er toch is een deftig profiel voorbij komt. En die paar likes blijken dan geen match te zijn pfff. Of een match die niet antwoord. Op OkCupid zijn er veel mooie profielen maar niet in België dus te ver weg. Deze zomer voelt de eenzaamheid echt een pak erger aan dan anders. Ik voel een sense of urgency die ik ervoor niet had. Misschien omdat ik al 38 ben? Ik heb intussen mijn Bumbleprofiel nu herstart met een ander gsmnummer. Hopelijk loopt het nu beter.

Hangt er imo toch puur vanaf welke types ze swipen en matchen.
Geen idee hoe het Tinderlandschap er tegenwoordig uitziet maar wat ik wel vaak zie in mijn omgeving dat er nogal rap voor de "bad boy" types wordt gegaan en tgoh, wat blijkt, dat zijn dan ook echt bad boys zeg 🤪

Geen idee hoe het Tinderlandschap er tegenwoordig uitziet maar wat ik wel vaak zie in mijn omgeving dat er nogal rap voor de "bad boy" types wordt gegaan en tgoh, wat blijkt, dat zijn dan ook echt bad boys zeg 🤪
Misschien snel een lederen vestje, lederen petje en strakke broek aanschaffen voor wat nieuwe bad boy profielfoto's?

Inderdaad ik heb ook zo'n vriendin echt te grappig hoe ze steeds voor dezelfde types gaat om erna teleurgesteld te zijn.

Terug
Bovenaan