Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik had donderdag tinder geinstalleerd en heb nu 45 likes, maar geen enkele match.

Iemand ervaring met feeld?
Ik had daar match oo en begon al gauw pikant. Kreeg foto van borsten.
Dan wou ze skypen.
Kwam ik in beeld met haar en begon ze te strippen en haar benen open en te spelen.
En toen vroeg ze om mijn erectie te zien en heb ik alles afgesloten omdat ik dacht "geshawndhondt" te worden.
Toen was ze "geschrokken" en had ik haar vertrouwen geschaad.
Volgens mij catfish want ik zag die strippen en volledig naakt en spelen, maar ik zag die niet typen en toch kwam er text.
Anyways free peepshow.
Ben je nieuw op het internet?

Jaren terug ook eens zo'n scammer aan het lijntje gehouden. Was als ik het me goed herinner een fake account op fb die je dan toevoegde en tegen je begon te praten. Was ook altijd maar aan het hengelen om te skypen. Omdat ik toen niet meteen beet kreeg ik dan screenshots toegestuurd van zo'n video van een strippende dame, met de belofte dat ik nog veel meer ging zien op skype. Uiteindelijk dan eens gevraagd of "ze" zo'n foto kon maken met de krant van vandaag en dan bleek "ze" ook ongeloofelijk geschoffeerd en gekwetst dat ik haar niet vertrouwde.

Jaren terug ook eens zo'n scammer aan het lijntje gehouden. Was als ik het me goed herinner een fake account op fb die je dan toevoegde en tegen je begon te praten. Was ook altijd maar aan het hengelen om te skypen. Omdat ik toen niet meteen beet kreeg ik dan screenshots toegestuurd van zo'n video van een strippende dame, met de belofte dat ik nog veel meer ging zien op skype. Uiteindelijk dan eens gevraagd of "ze" zo'n foto kon maken met de krant van vandaag en dan bleek "ze" ook ongeloofelijk geschoffeerd en gekwetst dat ik haar niet vertrouwde.
Wa wilt ge ook. Dat meisje geeft haar intiemste zelf bloot aan jou en jij bent alleen geïnteresseerd in haar HLN-abonnement :nono:

Dat zit wel bij een Proximus abonnement he :unsure:
giphy.gif

:unsure:

Aangezien ik zelf geen tijd heb noch een iemand om mee te nemen ga ik een poging doen om iemand hier te helpen.

Ik heb nog 3 vouchercodes die tot en met morgen ingeruild kunnen worden voor een Kinepolis filmticket.
€7,50 stuk dus iemand die een date wil met zichzelf, een vriend(in) wil meenemen of last-minute een date kan scoren zijn het ideale doelpubliek.

EDIT:
"Helaas zijn deze vouchercodes uitverkocht. Wees er de volgende keer dus sneller bij!"

Laatst bewerkt:
Ik zit nu een aantal weken op Bumble maar ik krijg geen matches meer, zelfs niet als ik 50 keer op like druk. Weet iemand hoe dat komt? Ik heb uit pure wanhoop betaald voor Premium maar zelfs dat werkt niet.

Terug
Bovenaan