Het grote BeyondGaming Dating topic

Nu al enkele maanden aan het daten met een slim en leuk meisje, maar we komen op geen enkel vlak overeen (zowel nu als over wat we in de toekomst willen). We hebben er al veel over gebabbeld weten allebei dat het op lange termijn niets gaan worden, maar we hebben een leuke tijd samen.
Ik denk dat we echter wel beginnen merken dat er van beide kanten gevoelens groeien, maar dat onze verschillen en waar we eigenlijk ECHT naar op zoek zijn en willen, niet veranderd is. Vanavond gaan we er nog eens over babbelen. Ik twijfelde in het begin al omdat ik bij haar na enkele dates niet het gevoel had van "wauw, hier wil ik voor gaan", maar volgens haar bestonden die verliefdheidskriebels niet meer op onze leeftijd.

Wel, eergisteren ben ik per toeval in Barcelona belandt op weg van een festival in Portugal naar huis, en verbleef daar bij een festival-lief van mijne maat welke ook een roommate had. Een Zuid Afrikaanse MBA studente die graag in de schengen zone zou kunnen werken. Ik werd stapelzot van haar vanaf de eerste seconde dat ik haar zag. Zo slim, lief en knokelbijtend prachtig. Way above my league eigenlijk, maar ca ne m'intéresse pas.
's Avonds zijn we dan met z'n 4-en gaan eten en hebben we de ganse avond gelachen en gebabbeld. Ik heb er verder niets mee gedaan daar ik dacht dat ik ze toch nooit meer zou zien, maar mijne maat zou mogelijks een jobaanbieding kunnen regelen in België via zijn ingenieursbedrijf.
Heb ze gisteren via IG nog eens bedankt voor de leuke avond en duidelijk gemaakt dat als ze ooit in België komt, ik ze erg graag uit eten zou nemen. Ze heeft ondertussen geantwoord dat ze me hier zeker aan zou houden. De situatie en haar antwoord is in de realiteit natuurlijk zeer flou allemaal maar met een beetje geluk.... 🤞🤞🤞

Ben ik de enige die het iffy vind dat men iemand uitvraagd terwijl men al maanden met iemand anders date? Misschien ben ik daar te ouderwets in :unsure:

Ben ik de enige die het iffy vind dat men iemand uitvraagd terwijl men al maanden met iemand anders date? Misschien ben ik daar te ouderwets in :unsure:
Soms hebben mensen "iets" met elkaar terwijl ze verder willen kijken en is daar ook een uitgesproken akkoord over. Lijkt me dat ze in zo een situatie zitten. Er is dan geen exclusieve loyaliteit naar elkaar toe en die wordt ook niet verwacht dan.

Soms hebben mensen "iets" met elkaar terwijl ze verder willen kijken en is daar ook een uitgesproken akkoord over. Lijkt me dat ze in zo een situatie zitten. Er is dan geen exclusieve loyaliteit naar elkaar toe en die wordt ook niet verwacht dan.
Ik ben dan zo ouderwets dat binnendraaien gelijk staat aan "hey! nieuwe relatie!", al heb ik ook wel eens een flirt gehad waarvan ik wist dat het niet zou gaan om een exclusieve relatie maar gewoon om goesting. Kwestie van buikgevoel, zeker?

Ik ben dan zo ouderwets dat binnendraaien gelijk staat aan "hey! nieuwe relatie!", al heb ik ook wel eens een flirt gehad waarvan ik wist dat het niet zou gaan om een exclusieve relatie maar gewoon om goesting. Kwestie van buikgevoel, zeker?
Hangt ervan af eigenlijk, wat ik bij mijn vrouw en haar vriendinnen merk -en Latijns-Amerika is over het algemeen toch wat ouderwetser op vlak van relaties- is dat kussen en zelfs seks vaak redelijk vrijblijvend zijn. Echt serieus wordt een relatie pas als er expliciet (door de man meestal) wordt gezegd dat hij het serieus opvat en een relatie wil. En als er dan geen verdere stappen komen (ouders ontmoeten, verloving, ...) concluderen ze dat de man maar met hun voeten aan het spelen is en blijven ze er gewoon bij tot er iets beter passeert.

Ik heb daar al een paar keer met mijn vrouw discussies over gehad, en zij vindt onze manier, waar er amper of soms nooit expliciet iets wordt gezegd, gewoon verwarrend. En dat was dan ook zo toen wij een relatie kregen en ik "mijn bedoelingen" niet duidelijk maakte :unsure:

Laatst bewerkt:
Ik heb daar al een paar keer met mijn vrouw discussies over gehad, en zij vindt onze manier, waar er amper of soms nooit expliciet iets wordt gezegd, gewoon verwarrend. En dat was dan ook zo toen wij een relatie kregen en ik "mijn bedoelingen" niet duidelijk maakte :unsure:
Afgaande op wat ik in een andere thread hier lees, heeft ze een punt.

Facebook datingprofiel wat opgesmukt en er eindelijk een herkenbare foto op geplaatst.
Blijk ik HEEL populair te zijn plots bij mannen die tegen de 50 draaien.

:help:

(Groot contrast met Tinder waar diezelfde foto's op staan, maar daar komen de likes voornamelijk van 36-41jarigen)

Profiel weer aangemaakt bij Datic, direct weeral prijs bij de trollen.
Direct vragen tot berichten via email is sowieso niet betrouwbaar in mijn ogen.
Onsamenhangende teksten die bij verschillende zaken herhaald worden, ook al niet betrouwbaar.
Soms denk ik echt dat robots zo een profielen verzinnen.

Profiel weer aangemaakt bij Datic, direct weeral prijs bij de trollen.
Direct vragen tot berichten via email is sowieso niet betrouwbaar in mijn ogen.
Onsamenhangende teksten die bij verschillende zaken herhaald worden, ook al niet betrouwbaar.
Soms denk ik echt dat robots zo een profielen verzinnen.
Is dat niet een beetje hetzelfde als bij die mails over de koning van Nigeria die gewoon wat geld nodig heeft zodat hij aan zijn fortuin kan, en jou zal belonen? Als mensen al zo simpel zijn om de initiële stap te zetten zal heel de oplichting wel werken.

Waarom help?
Het lijkt mij toch normaal dat je in de markt ligt bij eind de 40'ers als je zelf al begin de 40 bent...?
1. Omdat ik 0.0 interesse heb in mannen die een pak ouder zijn dan mij.
2. Omdat het opvallend is dat het enkel via dat specifieke medium is en niet via de andere.

Nah, ik kon dat ook niet.

Hangt ervan af eigenlijk, wat ik bij mijn vrouw en haar vriendinnen merk -en Latijns-Amerika is over het algemeen toch wat ouderwetser op vlak van relaties- is dat kussen en zelfs seks vaak redelijk vrijblijvend zijn. Echt serieus wordt een relatie pas als er expliciet (door de man meestal) wordt gezegd dat hij het serieus opvat en een relatie wil. En als er dan geen verdere stappen komen (ouders ontmoeten, verloving, ...) concluderen ze dat de man maar met hun voeten aan het spelen is en blijven ze er gewoon bij tot er iets beter passeert.

Hier ook nooit expliciet iets gezegd.

Bij ons speelde achteraf wel de vraag: vanaf welke dag loopt de relatie? Eerste kus of eerste keer seks? Voor mij was het kus, voor haar seks. Anyways, ben beide datums vergeten dus wat maakt het nog uit :p

1. Omdat ik 0.0 interesse heb in mannen die een pak ouder zijn dan mij.
2. Omdat het opvallend is dat het enkel via dat specifieke medium is en niet via de andere.
Heeft dat ook niet te maken met het feit dat veel oudere mannen en vrouwen op facebook zitten. En dat ze waarschijnlijk nog nooit van tinder hebben gehoord? Bijna heel mijn familie van 60+ zit op facebook. Dus de stap naar facebook dating is waarschijnlijk veel kleiner.

Heeft dat ook niet te maken met het feit dat veel oudere mannen en vrouwen op facebook zitten. En dat ze waarschijnlijk nog nooit van tinder hebben gehoord? Bijna heel mijn familie van 60+ zit op facebook. Dus de stap naar facebook dating is waarschijnlijk veel kleiner.
Ik heb ook de indruk dat facebook initieel voor "mijn" generatie was (nu 30-40) maar dat velen daarvan zijn afgehaakt, jongere mensen eerder Instagram of TikTok gebruiken, en facebook nu draaiende wordt gehouden door de oudere generatie.

Ik had donderdag tinder geinstalleerd en heb nu 45 likes, maar geen enkele match.

Iemand ervaring met feeld?
Ik had daar match oo en begon al gauw pikant. Kreeg foto van borsten.
Dan wou ze skypen.
Kwam ik in beeld met haar en begon ze te strippen en haar benen open en te spelen.
En toen vroeg ze om mijn erectie te zien en heb ik alles afgesloten omdat ik dacht "geshawndhondt" te worden.
Toen was ze "geschrokken" en had ik haar vertrouwen geschaad.
Volgens mij catfish want ik zag die strippen en volledig naakt en spelen, maar ik zag die niet typen en toch kwam er text.
Anyways free peepshow.

Terug
Bovenaan