Het grote BeyondGaming Dating topic

Maar het hoort er natuurlijk wel bij. Als je afspreekt met iemand, mag je ook niet verwachten dat als het klikt, dat je hem dan een jaar lang 100% droog laat staan en je al die tijd noch koud noch warm blaast. :tongue: Tenzij je meteen die afspraak maakt en dan kan de man in kwestie nog altijd beslissen of dit OK is voor hem of niet.

Ik ben al 17 jaar gelukkig samen, maar vroeger ergerde ik mij daar toch ook wel aan. Ik kan tegen veel tegen, maar eerlijkheid duurt het langst vind ik ;)
Ik denk dat je de enkel en alleen nuance vergeten te lezen hebt.

Maar het hoort er natuurlijk wel bij. Als je afspreekt met iemand, mag je ook niet verwachten dat als het klikt, dat je hem dan een jaar lang 100% droog laat staan en je al die tijd noch koud noch warm blaast. :tongue: Tenzij je meteen die afspraak maakt en dan kan de man in kwestie nog altijd beslissen of dit OK is voor hem of niet.
Ik heb het over berichten genre: dominante man zoekt onderdanige vrouw voor "speeltijd".

Of "in een seksloze relatie en uitsluitend op zoek naar vertier, al dan niet tegen betaling".

Ik heb een vaag vermoeden dat jij een andere denkpiste bewandelt! 😝
Ik ben al 17 jaar gelukkig samen, maar vroeger ergerde ik mij daar toch ook wel aan. Ik kan tegen veel tegen, maar eerlijkheid duurt het langst vind ik ;)
Eeeuuuh... Als er een klik is met iemand, maakt seks daar idd deel van uit. Als maagd het huwelijk betreden is niet bepaald meer haalbaar voor mij! 😝

Stel mijn partner valt morgen dood (hopelijk niet maar stel nu), ik leer iemand kennen op een datingsite en we spreken af. Het klikt, we maken plezier en goed een maandje later liggen we lekker samen een glaasje champagne te drinken op haar bed en ineens zegt ze: ja nu nog niet, t'is nog te vroeg! Maagd of niet. Dat kan toch?
Lijkt me weinig waarschijnlijk eens "wat kilometers op de teller".. je geeft nu ook wel een expliciete setting weer waarin jouw verwachtingen heel duidelijk/logisch zijn.
Ik ga er nu vanuit dat je geen 21-jarige Champagne in bed voert. 🤔
En 3 maand later, nada, rien de kloot, niks .. en als je er nog maar over begint: Geduld schat! Geduld!
Euh..ja... Dan zou het bij mij geen 4 maand duren vooraleer er eens gesproken wordt over wat wel en niet MIJN verwachtingen zijn van een relatie en dat er wel degelijk een limiet zit op geduld. 🤷🏼
Ja dan bol ik het dus gewoon af hé. Maar dat zo'n scenario niet kan, dat is toch ook onzin?
1. Weinig realistisch onder leeftijdsgenoten!
2. Dan is er een probleem in communicatie en/of verwachtingen. Ik was het dus al veel eerder dan jij afgebold!
Mijn post was ook niet echt op jou gericht hé :) Nu goed, ik ben een beetje hypothetisch bezig, want ik ben zelf helemaal NIET aan het daten :D
And again: dat was totaal NIET het type waarop ik bedoelde met die 10% die uitsluitend uit zijn op seks. 🙈

Stel mijn partner valt morgen dood (hopelijk niet maar stel nu), ik leer iemand kennen op een datingsite en we spreken af. Het klikt, we maken plezier en goed een maandje later liggen we lekker samen een glaasje champagne te drinken op haar bed en ineens zegt ze: ja nu nog niet, t'is nog te vroeg! Maagd of niet. Dat kan toch?
Daar gaat het hier toch niet over?
@Mulan heeft het over mannen die haar contacteren voor sex, en niets anders. Dus geen relatie zoeken. Alleen maar sex, One Nights Stands of een fuckbuddy.

Hoewel ik me eigenlijk als een extravert beschouw omdat ik makkelijk en vlot contact leg -vooral IRL- , herken ik me eigenlijk wel in je omschrijving. Het is iets dat idd met redelijk wat energie gaat lopen van mij.
Maar het is ook eigen aan het proces he. 🤷🏼
Mja mensen gebruiken de term intro en extravert gewoon foutief. Intro wil gewoon zeggen "laadt energie op door rust / alleen te zijn, en geeft weg bij andere mensen", en extra is het tegenovergestelde.

Wat jij bedoelt is gewoon "sociaal zijn", en dat kan bij beide. Uiteraard lijken meer extraverten sociaal te zijn, omdat zij noodgedwongen daar hun energie uit halen.

Mja mensen gebruiken de term intro en extravert gewoon foutief. Intro wil gewoon zeggen "laadt energie op door rust / alleen te zijn, en geeft weg bij andere mensen", en extra is het tegenovergestelde.

Wat jij bedoelt is gewoon "sociaal zijn", en dat kan bij beide. Uiteraard lijken meer extraverten sociaal te zijn, omdat zij noodgedwongen daar hun energie uit halen.

Voor mijn burnout was ik echt een extravert, onder de mensen komen = batterijen opladen.
Sinds de burnout is dat een heel fragiel evenwicht want ik heb er wel nog steeds nood aan (daarom dat ik thuiswerk echt vreselijk vind!!!) Maar het kost me ook veel energie en ik ga drukke situaties ook heel bewust vermijden soms "omdat het hem niet waard is".

Hij is op verlof. 😝

Wow, duidelijk niet over hetzelfde bezig. 😉
Ik heb het al weer gehad met profielen bekijken.
Ongeveer de helft in mijn regio is uitsluitend Franstalig.

De helft doet zelfs de moeite niet om ook maar enig zelfgeschreven tekstje bij zijn foto te plaatsen.
10% maakt duidelijk enkel en alleen op seks uit te zijn. (Niets mis mee, alleen niet iets waar ik me toe geroepen voel)
30% houdt het bij "YOLO!" "Work hard, play hard!", "Als je iets wil weten, moet je maar vragen" etc.

Gevolg is dat ik op automatische piloot links (weg) swipe dus. En dat heb ik dus al weer gehad. 🤷🏼
Had je niet een betalende account genomen? Dan kan je uw zoekregio anders gaan definiëren en zo filteren op Nederlandstaligen. Je kan bijvoorbeeld Gent + 25 km aanduiden, ga je meer Vlamingen op doenbare afstand tegenkomen.

Dat ging vroeger althans.

Had je niet een betalende account genomen? Dan kan je uw zoekregio anders gaan definiëren en zo filteren op Nederlandstaligen. Je kan bijvoorbeeld Gent + 25 km aanduiden, ga je meer Vlamingen op doenbare afstand tegenkomen.

Dat ging vroeger althans.
Ik woon vlak aan de taalgrens he. 😉

Ik woon vlak aan de taalgrens he. 😉
I know maar ik dacht dat je met een betalende optie dat kon omzeilen door uw zoekregio aan te passen. Als je die in jouw geval vb zet op Gent +25 km dan gaat hij niet zozeer meer over de taalgrens profielen tonen. Je kan zo zelf vb Limburg verkennen qua vrijgezellen :p.

In mijn regio kreeg je grotendeels anderstaligen in het Brusselse, door met de regio te spelen kon je dat zelf gaan vermijden. En op den duur vind je bepaalde zoekregio’s die net de grootste poel aan vrijgezellen oplevert ;). Bij een boerengat +20km ga je vrij snel de vijver doorscrolt zijn, een centrale gemeente/stad + 20km brengt meer op ;).

Uiteindelijk is er dan toch een West-Vlaming de revue gepasseerd, die naar het Brusselse voor zijn werk verhuisd is. Ik had toen geen abonnement. En jaaa dat geeft ook wel wat taalproblemen :biglaugh:. (Vb met zijn verhuis stuurde hij ‘breng jij nog een ketel mee’ en ik kom effectief met de waterketel af ipv een emmer omdat ik dacht ‘ah dien zal nog willen koffie/thee zetten voor de verhuizers’:shutup:)

I know maar ik dacht dat je met een betalende optie dat kon omzeilen door uw zoekregio aan te passen. Als je die in jouw geval vb zet op Gent +25 km dan gaat hij niet zozeer meer over de taalgrens profielen tonen. Je kan zo zelf vb Limburg verkennen qua vrijgezellen :p.

In mijn regio kreeg je grotendeels anderstaligen in het Brusselse, door met de regio te spelen kon je dat zelf gaan vermijden. En op den duur vind je bepaalde zoekregio’s die net de grootste poel aan vrijgezellen oplevert ;). Bij een boerengat +20km ga je vrij snel de vijver doorscrolt zijn, een centrale gemeente/stad + 20km brengt meer op ;).

Uiteindelijk is er dan toch een West-Vlaming de revue gepasseerd, die naar het Brusselse voor zijn werk verhuisd is. Ik had toen geen abonnement. En jaaa dat geeft ook wel wat taalproblemen :biglaugh:. (Vb met zijn verhuis stuurde hij ‘breng jij nog een ketel mee’ en ik kom effectief met de waterketel af ipv een emmer omdat ik dacht ‘ah dien zal nog willen koffie/thee zetten voor de verhuizers’:shutup:)
Maar dan moet ik nog VEEL meer wegswipen omdat die veel te ver wonen. 🤷🏼 Ik heb een kind in co-ouderschap he, ik ben veel meer beperkt qua regio dan iemand zonder.

Maar dan moet ik nog VEEL meer wegswipen omdat die veel te ver wonen. 🤷🏼 Ik heb een kind in co-ouderschap he, ik ben veel meer beperkt qua regio dan iemand zonder.
Ja sowieso, maar je kan dat nog altijd in uw voordeel laten uitspelen. Je kan dan bijvoorbeeld evenzeer meer resultaten krijgen regio Deinze/Latem/Nazareth/Merelbeke. Of wat spelen met de regio Kortrijk. Je hoeft daarom niet effectief iemand buiten uw regio rechts te swipen.

Ik ben van de regio van Aalst. Door wat met die zoekregio’s te spelen kon ik er het Brusselse uitfilteren en meer op de streek zelf spelen.

🙈 zie ik daarnet iemand zijn profiel:
Centraal op de foto is (zijn?) Maserati met gepersonaliseerde nummerplaat. Laten we zeggen "Paul-1".
Profielnaam: "Paul"
En dan links, in profiel, een man met pak en zonnebril.

Waarschijnlijk ook ene die dan klaagt dat datingsites vol fakers en golddiggers zitten? 🤔

Als het real deal zou zijn, dan heeft em geen tinder nodig om vrouwen te strikken. Dollars doen het werk wel
Dus neen, wegblijven @Mulan

mvg
TooChé
Professioneel dating adviseur , dienst preventie moordzaken

Terug
Bovenaan