Het grote BeyondGaming Dating topic

Ja, hiernet een foto gezien die het wel moest zijn... Ik klik op ok en meteen toont het een match, werkt dus toch dan? Gelle legt het toch niet tegoei uit dan ze

Je kan zien dat mensen je geliked hebben, je ziet echter enkel een blurred foto van die hun profielfoto. Wanneer je die persoon tegenkomt en liked heb je een match waarbij je geen enkele beperking hebt qua communicatie, buiten het feit dat de vrouw het gesprek moet beginnen.

Als jij de eerste was die die persoon geliked hebt en die persoon liked jou terug zal je onmiddellijk een match hebben zonder eerst de melding dat iemand je geliked heeft.

Dat is toch geen ander concept dan Tinder, indien ik me beide apps nog goed herinner.

Is het nog altijd zo dat je bij een like die foto in blur ziet? Want als je dan iets wijzigt aan je profiel (bijvoorbeeld je (lichaams)lengte 1 cm groter of kleiner) en vervolgens terug begint te swipen, is het profiel van degene die jou geliked heeft, het allereerste dat je te zien krijgt. (Je ziet dat normaal wel aan de kleurvlakken en donkere zones die overeenkomen met de foto die je in blur kreeg). Allez, zo was het een jaar geleden toch toen ik bumble eens geprobeerd heb.

ig9OoyenpxqdCQyABmOQBZDI0duHk2QZZmWg2Hxd4ro.jpg

So much for keeping it light :unsure:

Doe er mij de volgende keer aan denken dat dat nikske voor mij is aub, als da alle keren azo is amai...

Laatst bewerkt:
Ik ben nu recent terug iemand aan het daten en het gaat eigenlijk vrij goed. Al stuurt hij soms nogal rare mixed signals en weet ik niet altijd goed wat ik er dan van moet denken. Zo kwam hij zaterdag voor mijn verjaardag ontbijt op bed brengen en hebben we de hele dag seks gehad, en dan zondag had hij daar precies spijt van. Om dan 's avonds terug te komen knuffelen en kussen :unsure:

Afgelopen week stuurde hij dan van "van enige verliefdheid is bij mij absoluut geen sprake, wil liever eerlijk zijn". Om me dan onverwacht de dag erna te komen halen na het werk om te gaan eten op het strand. We hebben toen heel de kustlijn hand in hand afgewandeld met onze voeten in het water. Daarna op een dekentje naar de ondergaande zon gekeken tot na middernacht.

Maar zo'n dingen doe je toch niet zomaar? :unsure:

MAAR, hij zit wel balls deep in een scheiding en hij komt net uit een andere toxic relatie van 2 jaar. Dus ik kan me wel goed inbeelden dat je dan niet meteen in iets nieuws springt en ook niet meteen wil toegeven dat je wel gevoelens hebt voor iemand. Zal die wel rustig laten doen en ik zie wel waar het naartoe gaat. Maar ik heb er zelf wel een goed gevoel bij.

Ik ben nu recent terug iemand aan het daten en het gaat eigenlijk vrij goed. Al stuurt hij soms nogal rare mixed signals en weet ik niet altijd goed wat ik er dan van moet denken. Zo kwam hij zaterdag voor mijn verjaardag ontbijt op bed brengen en hebben we de hele dag seks gehad, en dan zondag had hij daar precies spijt van. Om dan 's avonds terug te komen knuffelen en kussen :unsure:

Afgelopen week stuurde hij dan van "van enige verliefdheid is bij mij absoluut geen sprake, wil liever eerlijk zijn". Om me dan onverwacht de dag erna te komen halen na het werk om te gaan eten op het strand. We hebben toen heel de kustlijn hand in hand afgewandeld met onze voeten in het water. Daarna op een dekentje naar de ondergaande zon gekeken tot na middernacht.

Maar zo'n dingen doe je toch niet zomaar? :unsure:

MAAR, hij zit wel balls deep in een scheiding en hij komt net uit een andere toxic relatie van 2 jaar. Dus ik kan me wel goed inbeelden dat je dan niet meteen in iets nieuws springt en ook niet meteen wil toegeven dat je wel gevoelens hebt voor iemand. Zal die wel rustig laten doen en ik zie wel waar het naartoe gaat. Maar ik heb er zelf wel een goed gevoel bij.
Ooow, jammer dat je dubbele signalen krijgt! ☹️
Breng die zeker ter sprake! Op een moment dat jullie het wél gezellig hebben samen en hij zich wat op zijn gemak voelt en zich wat kwetsbaarder open durft stellen. Want jullie onzekerheid gaat elkaar alleen maar versterken terwijl goeie communicatie een prachtige basis is voor een relatie. 🫂

Ooow, jammer dat je dubbele signalen krijgt! ☹️
Breng die zeker ter sprake! Op een moment dat jullie het wél gezellig hebben samen en hij zich wat op zijn gemak voelt en zich wat kwetsbaarder open durft stellen. Want jullie onzekerheid gaat elkaar alleen maar versterken terwijl goeie communicatie een prachtige basis is voor een relatie. 🫂
Ik zeg dat wel hoor. "Voor mij niet graag te zien doe je toch wel heel hard uw best om het wel zo te doen lijken".
Dan lacht hij wel maar gaat er niet echt op in. Komt wel goed denk ik. Hij wil ook altijd bellen na zijn werk en FaceTimen voor het slapen gaan en zo.

We vinden open communiceren wel heel belangrijk.

Ik wil niet de pessimist uithangen (maar kga het toch een beetje doen) maar gewoon aandacht en affectie willen / rebounds zijn ook een ding. Je hebt precies jezelf ervan overtuigd dat je al weet (/een sterk vermoeden hebt) wat zijn gevoelens zijn maar dat hij het niet durft verwoorden. Terwijl hij letterlijk zegt dat er geen verliefdheid is en er precies niet verder op wil ingaan gebaseerd op wat je zegt.

Ik ken jullie natuurlijk niet en de context en zijn lichaamstaal en whatnot maar het is zo gemakkelijk om hard van stapel te lopen en dan gekwetst te worden. Maar zoals je zegt, je kan gewoon zien hoe het loopt en je ziet wel. Ik hoop alleszins dat het de goede kant uitgaat voor je! :)

Met 2 mannen klikt dat wel goed ja 😁
Update: ik ben geghost door 1 van de 2. 🤔 Van meer dan 10 berichten per dag, naar niets meer. 😬Al meer dan een week dus...bubaaj! 🤷🏼

Met de andere was het niet simpel om af te spreken dankzij zijn werk. Nuja, toch gelukt en een heel fijne avond gehad. Veel gelachen en gezeverd, maar geen "vonken en vuur".
Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat we nog wel zullen afspreken, het was -wat mij betreft- veel te plezant om het maar wat uit te laten doven.

En ondertussen heb ik het dus wél al weer wat gehad met datingsites. 🙈

Update: ik ben geghost door 1 van de 2. 🤔 Van meer dan 10 berichten per dag, naar niets meer. 😬Al meer dan een week dus...bubaaj! 🤷🏼

Met de andere was het niet simpel om af te spreken dankzij zijn werk. Nuja, toch gelukt en een heel fijne avond gehad. Veel gelachen en gezeverd, maar geen "vonken en vuur".
Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat we nog wel zullen afspreken, het was -wat mij betreft- veel te plezant om het maar wat uit te laten doven.

Ja, ik vind ook dat @Wannez Hier minder actief is .

Nu serieus, dus na 2 mannen gesproken te hebben heb je het weer gehad? Imo ben je dan gewoon nog niet klaar om te daten of heb je gewoon te hoge verwachtingen.

Nu serieus, dus na 2 mannen gesproken te hebben heb je het weer gehad? Imo ben je dan gewoon nog niet klaar om te daten of heb je gewoon te hoge verwachtingen.
Kan... offfffff... sommige mensen zijn extrovert en sommige introvert, en die laatsten spenderen heel veel energie aan het ontmoeten van nieuwe mensen, en moeten heel snel ermee stoppen om terug op te laden.

Edit: Gemiste kans, ik had "en/of" moeten typen.

Ja, ik vind ook dat @Wannez Hier minder actief is .
Hij is op verlof. 😝
Wow, duidelijk niet over hetzelfde bezig. 😉
Ik heb het al weer gehad met profielen bekijken.
Ongeveer de helft in mijn regio is uitsluitend Franstalig.

De helft doet zelfs de moeite niet om ook maar enig zelfgeschreven tekstje bij zijn foto te plaatsen.
10% maakt duidelijk enkel en alleen op seks uit te zijn. (Niets mis mee, alleen niet iets waar ik me toe geroepen voel)
30% houdt het bij "YOLO!" "Work hard, play hard!", "Als je iets wil weten, moet je maar vragen" etc.

Gevolg is dat ik op automatische piloot links (weg) swipe dus. En dat heb ik dus al weer gehad. 🤷🏼

Hij is op verlof. 😝

Wow, duidelijk niet over hetzelfde bezig. 😉
Ik heb het al weer gehad met profielen bekijken.
Ongeveer de helft in mijn regio is uitsluitend Franstalig.

De helft doet zelfs de moeite niet om ook maar enig zelfgeschreven tekstje bij zijn foto te plaatsen.
10% maakt duidelijk enkel en alleen op seks uit te zijn. (Niets mis mee, alleen niet iets waar ik me toe geroepen voel)
30% houdt het bij "YOLO!" "Work hard, play hard!", "Als je iets wil weten, moet je maar vragen" etc.

Gevolg is dat ik op automatische piloot links (weg) swipe dus. En dus heb ik ze allemaal weer gehad. 🤷🏼
Ftfy.

Nee, op die manier snap ik je wel, gewoon een te beperkte vijver.

Je hebt dan toch maar plezier gehad, dat is ook al goed.

Kan... offfffff... sommige mensen zijn extrovert en sommige introvert, en die laatsten spenderen heel veel energie aan het ontmoeten van nieuwe mensen, en moeten heel snel ermee stoppen om terug op te laden.

Edit: Gemiste kans, ik had "en/of" moeten typen.
Hoewel ik me eigenlijk als een extravert beschouw omdat ik makkelijk en vlot contact leg -vooral IRL- , herken ik me eigenlijk wel in je omschrijving. Het is iets dat idd met redelijk wat energie gaat lopen van mij.
Maar het is ook eigen aan het proces he. 🤷🏼

Terug
Bovenaan