Het grote BeyondGaming Dating topic

Gaat 't em om het Engels of om het tekstje zelf?Mijn profiel stond ook altijd in het Engels, bij veel mensen dacht ik, nooit echt bij stilgestaan.
M'n Schotse en Ierse exen apprecieerden het alleszins!

Gaat 't em om het Engels of om het tekstje zelf?Mijn profiel stond ook altijd in het Engels, bij veel mensen dacht ik, nooit echt bij stilgestaan.
M'n Schotse en Ierse exen apprecieerden het alleszins!
Beiden!
Ik vind dat raar. " Spreek je geen Nederlands?" Vraag ik me dan af. 🤷🏼

Beiden!
Ik vind dat raar. " Spreek je geen Nederlands?" Vraag ik me dan af. 🤷🏼
Goh ergens ver weg van steden die naam waardig kan ik daar nog inkomen, maar anderzijds ja, een Vlaming die geen Engels begrijpt lijkt me een grotere rode vlag dan expat die geen Nederlands kan.

Ik denk dat je wel snel doorhebt of iemand gewoon een profiel in het Engels zet, of wat "coole" citaten in het Engels plaatst.

Gelukkig blijf ik binnen mijn eigen "leeftijdsklasse!" :fingerguns_r:
Jij woont vlak bij de taalgrens dacht ik, is het dan niet handig om zien als iemand zowel in het NL als het FR iets erop zet? Als je enkel bij je moedertaal blijft, mis je misschien die match.

Vermoedelijk dat daarom mensen (deels) in het Engels schrijven: om de vijver te vergroten.

Jij woont vlak bij de taalgrens dacht ik, is het dan niet handig om zien als iemand zowel in het NL als het FR iets erop zet? Als je enkel bij je moedertaal blijft, mis je misschien die match.
Dat zie ik idd soms verschijnen, idd HEEL handig!
Vermoedelijk dat daarom mensen (deels) in het Engels schrijven: om de vijver te vergroten.

Het zijn dus niet de profielen uit mijn regio, meer West-Vlamingen en mensen uit Gent heb ik de indruk.
Wat dus de vraag enkel prangender maakt of die NL spreekt ook?!? 🤣

Bon, nieuw selectiecriterium wordt dus "laat me niet kotsen in mijn eigen mond". 😑
Uitstekend idee, want hierdoor kan ik zelfs in dit topic een relevante Buffett-quote lanceren!!

"What is the secret of successful marriage? It is not the looks, the money, the intelligence, or anything else. The secret to marriage is low expectations."

Die quotes van Mulan doen me wat denken aan iets dat ik onlangs op Bumble las: "De gasten mogen ook wel eens de eerste stap zetten".

Ik denk niet dat die het principe van Bumble verstaat :D

Enne, ik ben alvast content dat ze mij nog niet gequoted heeft :) Maar ja, ik heb dan ook geen Engelstalige tekstjes staan ;)

Tijdje gebabbeld met een vrouw van m'n leeftijd (+/- 25), nummers uitgewisseld en dan op date geweest. Was heel gezellig en meteen 2e date vastgelegd. Vervolgens quasi ghosting (antwoorden binnen 10-12 uur) langs haar kant.

De demoontjes in mij vragen zich natuurlijk meteen af wat ik verkeerd heb aangepakt tijdens de date en ik kan er voorlopig niet echt een vinger op leggen.

Vrouwen zijn soms echt heel ingewikkeld als je het mij vraagt :oink:. Bovenal vind ik het jammer want ik had oprecht het idee dat we goed klikten met elkaar. Toch genoeg om een paar dates uit te proberen.
Nooit proberen om vrouwen te begrijpen met logica.
Vrouwen zijn -veel meer dan mannen- gevoelsmensen.
Als een man een vrouw ziet zitten en haar aantrekkelijk vind zal dat niet op enkele dagen tijd veranderen, vrouwen zijn daar vaak anders in.
Of ze heeft iemand anders op het oog die ze toch nog net iets meer ziet zitten, alles kan.
In principe is het zo dat als ze je echt ziet zitten ze wel zal zorgen dat er geen ruimte is voor twijfel.

Nu de tweede date (als die doorgaat) zal je wel wijzer maken.

Mijn textje is ook in het Engels want ik zou de matches met de Engelstalige vrouwen niet willen mislopen.

Ik vind die over het algemeen ook iets opener dan de Vlaamse vrouwen 😊

Aziatisch? Fuck! 😜

Ik krijg er alvast het vliegend schijt van.

Beste was toch:
"Benieuwt als dat de vrouwen ook originele openingszinnen hebben!"

:help:

Euhm... Mag ik al terug onder mijn steen kruipen? 😬
Hihi, benieuwd naar jouw eerste effectieve datingverhalen. En als je ze hier niet wil delen mag het altijd privé :biglaugh:.

Opmerking waar de andere mannen mss iets aan hebben:

Wat is dat toch met die mannen die hun profiel inleiden met een Engelstalige tekst?!?!
Nee, Jordy uit Zwevezele, geboren in Zwankendamme, het maakt je niet mysterieus of intelligent, het maakt dat ik ❌ duw nog voor ik wil scrollen! 🤨
Mensen-vooral vrouwen maar ook nogal wat mannen-volgen de mode.
Ze doen wat ze denken wat momenteel modern en hip is.

"Hun kop is leeg, de mode vult ze op" zong Raymond vhG al enkele decennia geleden.

Aziatisch? Fuck! 😜

Ik krijg er alvast het vliegend schijt van.

Beste was toch:
"Benieuwt als dat de vrouwen ook originele openingszinnen hebben!"

:help:

Euhm... Mag ik al terug onder mijn steen kruipen? 😬
Ik wil het mopje 'Je bedoelt naar de keuken" maken maar dat mag niet meer dus doe ik dat niet. :unsure:

Bij de dames is volgende altijd wel een leuk
Die quotes van Mulan doen me wat denken aan iets dat ik onlangs op Bumble las: "De gasten mogen ook wel eens de eerste stap zetten".

Ik denk niet dat die het principe van Bumble verstaat :D

Enne, ik ben alvast content dat ze mij nog niet gequoted heeft :) Maar ja, ik heb dan ook geen Engelstalige tekstjes staan ;)

Of op Tinder "Old school romantic, jij zet dus de eerste stap".
Als een conversatie starten al teveel moeite is, wat doet ge dan op een dating app.

Hihi, benieuwd naar jouw eerste effectieve datingverhalen. En als je ze hier niet wil delen mag het altijd privé :biglaugh:.
Natuurlijk zal ik hier netjes delen! 😇

Gisteren ene die in chat dacht dat een opmerking genre: "overdag een dame, 's nachts een mannenverslindster?" En "ik ben ook soms nogal een beest" perfect gepast was binnen de eerste 10 berichten.

@ToasT nog steeds NIET herkenbaar? 🤔

Gisteren ene die in chat dacht dat een opmerking genre: "overdag een dame, 's nachts een mannenverslindster?" En "ik ben ook soms nogal een beest" perfect gepast was binnen de eerste 10 berichten.

Afhankelijk van wat je zoekt is dat toch perfect gepast? :rofl:

Terug
Bovenaan