Het grote BeyondGaming Dating topic

Misschien dat sommige mensen minder snel gevoelens krijgen en dus na de derde date nee zouden zeggen, maar na de zesde ja?
You do you. Als je gelukkiger wordt van wachten moet je dat zeker doen. Maar wat als er na de zesde date nog geen duidelijkheid voor je is en je nog steeds in een waas zit?

Misschien dat sommige mensen minder snel gevoelens krijgen en dus na de derde date nee zouden zeggen, maar na de zesde ja?
Sowieso zit er iets goed want anders zou ze geen 3 dates met je doen.
De meesten vrouwen die ik ken houden er wel van als de man als eerste zijn interesse laat blijken, zeker de verlegere/onzekere vrouwen.
En als het toch een vastbesloten nee is dan zit je niet meer in het ongewisse.

Heb dit weekend nog een afspraakje met haar. De date erna moet het dan maar gebeuren, want kort daarna is ze voor bijna twee maanden naar Italië waar haar zus woont... :sneaky:

Ooh, voor zij die denken dat meerdere afspraakjes scoren altijd een teken is dat er iets groeiende is, het meisje waar ik mee date zei maar één vriendin te hebben waarmee ze zo nu en dan eens afspreekt. In dit soort gevallen, kan het dus zijn dat meerdere dates ook gewoon maar wijzen op eenzaamheid en de behoefte deze leegte met (om het even wie) op te vullen.

Heb dit weekend nog een afspraakje met haar. De date erna moet het dan maar gebeuren, want kort daarna is ze voor bijna twee maanden naar Italië waar haar zus woont... :sneaky:
Ik zou voor dit weekend gaan. Dan heb je er de volgende date nog wat aan. En als het toch op een sisser uitdraait, kun je op zoek naar een nieuw afspraakje. Be brave, be wild.

Wij zitten aan de 11e date en we hebben ook nog niks gedaan btw
Maar is het dan puur vriendschappelijk of is er ook fysieke aantrekkingskracht?

Ik kan me met de beste wil ter wereld niet inbeelden dat ik zo vaak zou afspreken met iemand waartoe ik me aangetrokken voel, zonder IETS fysiek te doen (al was het maar een knuffel geven bij het afscheid) of toch op z'n minst te polsen.

Ooh, voor zij die denken dat meerdere afspraakjes scoren altijd een teken is dat er iets groeiende is, het meisje waar ik mee date zei maar één vriendin te hebben waarmee ze zo nu en dan eens afspreekt. In dit soort gevallen, kan het dus zijn dat meerdere dates ook gewoon maar wijzen op eenzaamheid en de behoefte deze leegte met (om het even wie) op te vullen.
Of het is juist niet zo'n sociale en dan zegt ze al heel wat dat ze al 3x uit haar kot is gekomen voor u 🤷‍♀️

Nou.

IMG_5226.png

Beetje initiatief durven nemen kan nooit kwaad.
Dat initiatief, is dat dan gaan wandelen zodat je de ideale vrouw kan opvangen?

Ik hoor het jullie allemaal heel graag zeggen om het gewoon te vragen, maar heeft iemand van jullie ook al eens effectief meegemaakt dat haar of zijn antwoord "nee" was? Dan sta je daar, wat onwennig in je haar te krabben, hopend dat je zo snel mogelijk naar huis mag gaan... :)
Dan is die nee op z'n minst de opening naar een gesprek hoe zij in de situatie staat. Gaat dan ineens weten of wat jij als dates ziet voor haar puur vriendschappelijk afspreken is, of dat ze gewoon wat meer tijd nodig heeft, of wat dan ook er in haar hoofd omgaat.

En ge moet maar denken: ne nee doet enkel uw ego pijn, als je het gewoon geprobeerd had, hadden ze misschien op de spoed uw bakkes terug aan het rechtzetten geweest.

Ik hoor het jullie allemaal heel graag zeggen om het gewoon te vragen, maar heeft iemand van jullie ook al eens effectief meegemaakt dat haar of zijn antwoord "nee" was? Dan sta je daar, wat onwennig in je haar te krabben, hopend dat je zo snel mogelijk naar huis mag gaan... :)
Jazeker! Maar zonder schaamtegevoel valt die onwennigheid dan weer reuze mee.

Zolang ge geen “ongemakken” ervaart, kunt ge het zo nog laten aanmodderen. Maar als ge vaststelt dat het uw gedachten begint te overheersen (en ge bijvoorbeeld elke uitspraak van haar analyseert in functie van “past dit in het ja of het nee scenario? 🤔” dan zou ik zo snel mogelijk voor de confrontatie gaan. Want kans is groot dat ge u anders (onbewust) bij haar al anders (voorzichtiger, minder spontaan,..) gaat gedragen dan wie ge echt zijt en dat komt zelden aantrekkelijker over.

En dan ?
Ben je een man of een muis ?
1000 maal beter om duidelijkheid te hebben dan al dat onduidelijk gedoe dat enkel kan eindigen in de friendzone-hel.

En vragen om te kussen ???
Sweet Lord Jesus !
Hoe zwak komt dit niet over ?!
Zorg gewoon voor een goede sfeer, lach wat, ontspan je, zorg voor enkele aanrakingen (niet sexueel) en als ze hierin meegaat ga dan voor de kus.
Hoe langer je dit gaat uitstellen hoe slechter.

Terug
Bovenaan