Het grote BeyondGaming Dating topic

Oh, wauw, zelfs dat nog niet?
Dan mag ik er van uit gaan dat jullie ook nog niet bij elkaar over de vloer zijn geweest?
Al was het maar om haar simpelweg op te pikken om ergens samen naartoe te rijden? 😔

Nee, we zijn nog niet bij elkaar over de vloer gekomen. :)
Ik dacht dat dit één van de laatste stappen waren. :thinking:Eens je in de sofa zit, is de stap naar de slaapkamer niet zo groot.

Ik dacht dat dit één van de laatste stappen waren. :thinking:Eens je in de sofa zit, is de stap naar de slaapkamer niet zo groot.
Zal ook wat van je leeftijd en eigen tempo afhangen?

Het is niet omdat je bij iemand thuis afspreekt dat je automatisch de nacht met elkaar moet doorbrengen. 🤷🏼
Zeker als jullie allebei wat van het voorzichtige type zijn daarin.
Het voordeel is dat je op je eigen terrein vaak meer op je gemak bent, waardoor er wat minder stress kan zijn.

Misschien is dit een slecht teken , maar ik heb haar privé nummer nog niet. We chatten dus nog via die datingapp. Ik denk wel dat ze het zou geven als ik erom zou vragen, maar ik wacht tot zij het voorstelt (wil me niet opdringen en dat zou ook een signaal zijn dat het de goede kant uit gaat).

Maar ze antwoordt wel altijd en soms vrij uitgebreid op mijn berichten (wat ze anders ook niet zou doen als ze me liever kwijt wil, denk ik dan).
Nooit wachten op een vrouw of je zult lang kunnen wachten en in TGV-vaart richting friendzone gaan.
Jij ben een man; dus zij verwacht dat jij initiatief neemt.
Dus nummer vragen of geven en minder het heilig paterke uithangen.
Acties spreken luider dan woorden.

Clichés! :rofl:Dat hoeft toch helemaal niet zo te zijn?

Enfin, er is niet echt een vast antwoord ofzo. Je moet het zelf wat aanvoelen en idd wat "durf" tonen, maar dat gaat toch meestal wel vanzelf? Ik kan me moeilijk voorstellen dat je absoluut niet weet hoe jullie t.o.v. mekaar staan? Wat waren jullie eerste drie dates?

Geen paniek! Op jullie tempo? Ge gaat de slaapkamer de eerste weken nog niet zien 😂

Jk.
Niet alles analyseren. Hou het luchtig en doe wat hier al vermeld is. Zij is wellicht verlegen. Jij bent wellicht verlegen.
Het komt niet uit de lucht gevallen. Iemand zal er voor moeten (durven) gaan.

Je kunt altijd voorstellen om via WhatsApp verder te praten omdat die dating-apps meestal geen goede chat-functie hebben. Dat werkte toch die 2 keer bij mij :unsure: .

Ja of ge kunt zeggen (hint hint) ik heb niet zoveel zin meer om die dating app te openen ;)

Je bent duidelijk heel begaan met haar en heel respectvol maar zo gaat er inderdaad tegen Kerstmis nog geen duidelijkheid zijn. Stap 1 is het nummer krijgen. Als ze daarop nee zou zeggen, dan kan je kussen voorlopig al vergeten. En gewoon ‘mocht er iets tussenkomen’ is een heel billijke reden om een gsm nummer te krijgen. Sluit zij berichtjes af met een x/X? Dat kan ook een tip zijn. Of bij volgende afspraak gaan voor de kus op de wang, micro-reacties daarop kan je ook merken.

Jk.
Niet alles analyseren. Hou het luchtig en doe wat hier al vermeld is. Zij is wellicht verlegen. Jij bent wellicht verlegen.
Het komt niet uit de lucht gevallen. Iemand zal er voor moeten (durven) gaan.
Nou.

IMG_5226.png

Beetje initiatief durven nemen kan nooit kwaad.

Ik hoor het jullie allemaal heel graag zeggen om het gewoon te vragen, maar heeft iemand van jullie ook al eens effectief meegemaakt dat haar of zijn antwoord "nee" was? Dan sta je daar, wat onwennig in je haar te krabben, hopend dat je zo snel mogelijk naar huis mag gaan... :)

Ik hoor het jullie allemaal heel graag zeggen om het gewoon te vragen, maar heeft iemand van jullie ook al eens effectief meegemaakt dat haar of zijn antwoord "nee" was? Dan sta je daar, wat onwennig in je haar te krabben, hopend dat je zo snel mogelijk naar huis mag gaan... :)
Ja. En dan vergeet ge dat en gaat ge verder.
Maar na enkele dates wordt die kans wel kleiner. Waarom zou ze anders toezeggen om meerdere keren af te spreken?

Plus, het is imo beter om voor de korte pijn te gaan en de knoop door te hakken dan weken moeten piekeren om alsnog diezelfde knoop door te hakken.

Ja, maar dan weet je ook dat het er niet inzit hé.

Over het algemeen is de reactie die ik kreeg op het nemen van dat initiatief toch positief hoor.

Je kan dat ook opbouwen, waardoor de kans kleiner is dat je een "Nee' krijgt. Wanneer er al ander fysiek contact is geweest (bv. een knuffel), en ze dat duidelijk ook aangenaam vond, is de kans groot dat je ook een 'Ja' gaat krijgen op die kus.
Dus bijvoorbeeld: Schouder eens aanraken => Handen vastnemen => Knuffel => Kus => ...
Normaalgezien ga je dat wat aanvoelen wanneer je verder kan gaan, en als je toch twijfelt kan je het dus vragen. Zo is het mij toch gelukt, en ik was ook best awkward. :)
En nee, dat moet niet persé allemaal op 1 avond. Iedereen heeft een andere snelheid in die dingen.

Nee ik denk toch ook dat elkaars tijd verspillen beter is dan gewoon meteen een duidelijke nee krijgen, goed punt.

Terug
Bovenaan