Het werkt wél maar ik hou niet vol :') En dat zou het wel moeten zijn :/Verschoning, je hebt met succes manieren gevonden waarop het niet werkt.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het werkt wél maar ik hou niet vol :') En dat zou het wel moeten zijn :/Verschoning, je hebt met succes manieren gevonden waarop het niet werkt.
Ik probeer al sinds mijn jeugd er iets aan te doen maar ik blijf falen. Het is vooral een mentale strijd die ik al jaar en dag voer. Dat zei ik denk ik (?) enkele posts eronder. En ik HAAT nieuwe kleren kopen op dit moment daardoorGewoon een nieuw kapsel ofzo zal het niet oplossen
![]()

Ik denk niet dat dat gaat lukken want het gaat enkel meer de slechte kant uitHeb nu pas de rest gelezen.
Als het iets is wat echt al jaren aansleept dan hoop ik dat je ooit op een punt komt in je leven dat je vrede neemt met jezelf om wie en wat je bent en dan voldoende zelfvertrouwen hebt om dat ook uit te stralen.
Tevreden/gelukkig zijn met jezelf zit em niet altijd in uiterlijke kenmerken veranderen maar evenveel in acceptatie.
Ik denk niet dat dat gaat lukken want het gaat enkel meer de slechte kant uit
En das nu ook niet de bedoeling.
Ik denk niet dat dat gaat lukken want het gaat enkel meer de slechte kant uit
En das nu ook niet de bedoeling.
Ik ben het zelden oneens met je, maar dit vind ik pijnlijk om te lezen.Bestaan genoeg goede mental coaches en bootcamps of een combinatie ervan om je weer in de goede richting te sturen en de rest ligt volledig aan jezelf. Gaat veel tijd en energie kosten maar uiteindelijk kom je er wel als je het maar graag genoeg wilt.
Ik ben het zelden oneens met je, maar dit vind ik pijnlijk om te lezen.
Jij kan het niet weten natuurlijk, maar het gaat hier niet om iemand die "een beetje" wil (moet?) Afvallen, maar tientallen kilo's.
En dat is enorm ontmoedigend én gigantisch.
En zij weet OOK dat realistische doelen stellen het beste is met de meeste kans op succes. Als je bvb 30kg moet afvallen, zet je idd beter 2 kilo per maand als streefdoel in, maar er is een reden waarom slechts een miniem percentage van de obese mensen erin slaagt om een langdurig gewichtsverlies te realiseren. Met of zonder drastische maatregelen.
Met zinnen zoals "als je maar graag genoeg wil" haal je mensen met een negatief zelfbeeld veeleer omlaag dan ze moed te geven.
Met je vorige post ivm acceptatie ben ik het wél volledig eens! Maar ook dat is een jarenlang proces van vallen en opstaan.

I see what you did thereals je het maar graag genoeg wilt.

Het is niet omdat je wél mannelijke aandacht hebt, dat die aandacht van die personen specifiek ook gewenst is.En dan hoor ik via andere kanalen dat je keuze te over hebt?

Niet zeveren heHet is niet omdat je wél mannelijke aandacht hebt, dat die aandacht van die personen specifiek ook gewenst is.![]()

En dan hoor ik via andere kanalen dat je keuze te over hebt?
Ok wie the fuck zijt gij op discord, vieze lurker!Niet zeveren he
Sebiet kom je nog zeggen dat dickpics ongepast zijn
En ze had het over betere alternatieven dusja klinkt nie echt negatief en dan ook nog eens int meervoud

Ik had het dus niet over potentiële partners 

Dat klopt maar nogal nutteloos nu op dit moment als alles er alweer bij is en meerHoe meer je moet afvallen hoe meer resultaat je wel boekt in het begin![]()
Dan zat ik liever stukje lager en dat ik nu minder moest afvallen 
De 'het gaat denk ik niet lukken" gaat over mezelf accepteren hoe ik nu ben hé. Ik heb al 3 deftige pogingen achter de rug ik moet het enkel volhouden. En nu heb ik het moeilijk om er weer mee te beginnen. De klik in mijn hoofd komt maar niet voor 1 of andere reden.Met de ingesteldheid van "het gaat denk ik niet lukken" gaat het zeker nooit lukken. Zo werkt dat en er is maar één iemand die daar wat aan kan doen en dan ben jezelf. Niemand anders gaat het voor je doen.
Doorzettingsvermogen is heel belangrijk bij deze en als jezelf weet dat het de verkeerde kant uitgaat beeld je dan in waar je binnen een jaar of 5/10 staat in het leven. Nog steeds jezelf afvragend of het wel of niet lukt of wil je er op één actieve en passende manier wat aan doen?
Bestaan genoeg goede mental coaches en bootcamps of een combinatie ervan om je weer in de goede richting te sturen en de rest ligt volledig aan jezelf. Gaat veel tijd en energie kosten maar uiteindelijk kom je er wel als je het maar graag genoeg wilt.

Heykes of beter nog, heykezz, getuigt dan toch van een bloemrijkere persoonlijkheid.Wat scheelt er met hey dan? Niet iedereen is een Wim Helsen.
Als ge naar een app grijpt waar ge weet dat ge de openingszin moet doen, verwacht ik toch een klein beetje moeite.Wat scheelt er met hey dan? Niet iedereen is een Wim Helsen.
Miauwkes doet het hem ook anders wel altijd...Heykes of beter nog, heykezz, getuigt dan toch van een bloemrijkere persoonlijkheid.
Ik begin mij meer en meer af te vragen wat het nut is van Bumble als het gesprek telkens begint met ‘hey’.