Het grote BeyondGaming Dating topic

Maar dat bedoel ik toch ook hetgeen ik bedoel? Ik ken niet heel haar persoonlijke agenda maar dit is precies wat haar van onschatbare waarde maakt.
Chill bro.:frown:
Ja en uw bewoording doet mijn ogen rond mijn kop draaien. No harm done hoor. Het is nu niet omdat ik nu eens de kriebels krijg van zulke bewoordingen dat ik je opeens scheef ga bekijken. Hell, zelf van mijn eigen vrouw haar uitspraken cringe ik soms, maar die mag ook nog altijd op mijn gezicht komen zitten.

Maar dat bedoel ik toch ook hetgeen ik bedoel? Ik ken niet heel haar persoonlijke agenda maar dit is precies wat haar van onschatbare waarde maakt.
Chill bro.:frown:
Hij bedoelt dat je bond zonder naam slappe spreuk eigenlijk totaal geen prestaties zijn.

Om vrouw te zijn moet je gewoon zo geboren zijn. Helemaal niks speciaals aan.
Om moeder te zijn moet je gewoon 5 minuten fun hebben en een kind baren.
Om echtgenote te zijn moet je gewoon trouwen.

Je kan die dingen ook allemaal zijn als alcoholieker en drugsverslaafde die geen kloten doet en kinderen verwaarloosd.

Om vrouw te zijn moet je gewoon zo geboren zijn. Helemaal niks speciaals aan.
Om echtgenote te zijn moet je gewoon trouwen.

Zover was ik ook al. :unsure:
Sweet mother of god, ik wou enkel Squid troosten omdat ze een kutmoment had.
Hele hoop gezeik om niets oke doei.

Logisch gezien is het niet waar en dat weet jij ook. Maar dat gevoel. hé... dat kan zo hard overheersen... :hug:
Denk dat er dat veel hebben die al heel lang samen zijn omdat alles zo vanzelfsprekend geworden is.

Wij zitten ook niet constant elkaar op te hemelen. Maar op momenten dat we er moeten zijn voor elkaar, dan zijn we er. En dan weet je wel dat je belangrijk bent.

Denk dat er dat veel hebben die al heel lang samen zijn omdat alles zo vanzelfsprekend geworden is.

Wij zitten ook niet constant elkaar op te hemelen. Maar op momenten dat we er moeten zijn voor elkaar, dan zijn we er. En dan weet je wel dat je belangrijk bent.
Gij kunt niet klagen, uw vrouw kruipt nu en dan eens met een vriendin in bed :unsure:

Je mag nooit denken dat je niets waard bent, je bent een vrouw, echtgenote en mama en dat is op zich al van onschatbare waarde!👌

Cliché of niet maar het klopt toch wel.

Een goede partner en een houvast voor de kinderen is iets van onschatbare waarde. Jullie hoeven dat niet altijd te verbergen maar daar best eens lekker arrogant voor uit te komen. Met al die macho praat hier altijd ;) ....

Die vind ik toch een beetje kort door de bocht :')
(En ook niet waar, moeder zijn omvat wel wat meer dan een kind op de wereld zetten maar ik ga het daarbij houden voor ik in bond zonder naam terrein kom)

Die vind ik toch een beetje kort door de bocht :')
(En ook niet waar, moeder zijn omvat wel wat meer dan een kind op de wereld zetten maar ik ga het daarbij houden voor ik in bond zonder naam terrein kom)
Ja dat is wat ik wou zeggen. De titel moeder kun je rap hebben (alle kom de 9 maanden ongemak wil ik er ook nog bij geven). Maar het is veel meer dan dat alleen. Daarom is het ook niet zomaar in een simpele spreuk te gieten.

Maar ik begreep ook wel de achterliggende boodschap ervan.

Effe terzijde.

Valt toch op dat er veel (?) mensen alleen zijn met de eindejaarsfeesten.
Op werk dit jaar paar keer gehoord van alleenstaanden dat ze echt niks deden op kerst en oudjaar.
Niks.
:unsure:
'k Doe op NYE ook niets.. Maar 'k vind het niet erg, mijne kop staat er niet naar. Mooie wandeling gaan maken met de hondjes als het weer het toelaat, en 's avonds gezellig thuis filmke/gameke opzetten of met m'n hobby bezig zijn en iets lekker bestellen om te eten waar ik anders niet direct zoveel geld aan zou willen geven. 'k Heb er voor het eerst in jaren eigenlijk effectief zin in zelf :)

Klinkt alsof zelfs wij niet veel gaan doen op NYE. Dochter om 19h/20h in bed en dat zal het ook zowat zijn. Verder nog een filmpje of verder The Wire kijken. De eerste komt wel mijn broer met zijn kroost eten, maar daar blijft het zowat bij.

Effe terzijde.

Valt toch op dat er veel (?) mensen alleen zijn met de eindejaarsfeesten.
Op werk dit jaar paar keer gehoord van alleenstaanden dat ze echt niks deden op kerst en oudjaar.
Niks.
Corona heeft heel wat individualisme gevoed. Iedereen zit meer verscholen in hun eigen 'bubbel', vroeger had men dagdagelijks contact met collega's, vandaag zit iedereen thuis achter zijn pc. Zelf doe ik groepslessen in de fitness, voor corona was dat een gezellige bende, nu is het een samenraapsel van loshangende klikskes. Vroeger kwamen wij bijvoorbeeld de week voor kerst in kersttenue naar de dansles, met halloween was iedereen verkleed en bestelden we na de les enkele flessen cava, dit jaar roepen lesgevers om iets speciaals te doen maar niemand doet moeite.
Wij vieren oudjaar onder ons 2. Iedereen viert in hun kleine bubbel (nieuw gezin met pasgeboren baby (er is niets open dus waarom de moeite doen een babysit te zoeken), rustig thuis met de zwangere vrouw (geen onnodig risico op besmetting), verschillende vrienden zijn naar het buitenland getrokken om eindelijk opnieuw de kerstdagen bij de familie door te brengen en nog anderen zitten effectief in quarantaine). We hebben wat besteld bij de traiteur en ons eens een betere fles champagne gekocht. De beloofde vrijheid blijft uit, dus blijft iedereen in zijn bubbel plakken, ondanks het feit dat er wel meer mag.
Vorig jaar was pas echt hels, heb mij nooit zo alleen gevoeld als vorig jaar. Je kon werkelijk niets, je zat ieder weekend alleen tussen 4 muren. Ik heb mij als single altijd goed kunnen bezighouden maar alles werd ons ontnomen (zelf ergens op een bankje iets drinken mocht niet meer :crazy:). Zo hebben wij elkaar ook gevonden. Mijn vriend zegt altijd dat wij ondanks elkaar online te ontmoet te hebben best een mooi verhaal aan ons kinderen kunnen vertellen 'in 2020 was er een ongeziene viruspandemie die iedereen in zijn kot opsloot..'. Met vooral de avondklok die een mooi excuus vormde om niet meer naar huis te rijden :p.

Blijkbaar is dat enkel voor vriendschap met hetzelfde geslacht. Andersom bestaat blijkbaar niet. Weer iets typisch Amerikaans zeker.

Dacht dat je krullen aan je pf had toegevoegd pas bij het inzoomen zag ik dat het "2022" was.:eek:
Mijn brilletje zat beetje scheef denk ik.

Terug
Bovenaan