Het grote BeyondGaming Dating topic

Tiens, ik heb toen geen speciale flirtclausule moeten ondertekenen... 🤔
Er is een verschil tussen charmant-zijn-flirten en ik-wil-je-neuken-flirten ook he.
Ik ben alvast nooit gestopt met het eerste en mijn ex had daar ook geen last van, aangezien ik dat niet ENKEL bij knappe mannen deed. 🤷🏼
De reden dat mijn man niet graag poker speelt met mij is dat ik altijd verder wil zien ‘wat als ik nu dit doe’ hetgeen dus compleet onvoorspelbaar en knetter is. Voeg daarbij een natuurlijke aanleg tot zelfsabotage, een grote onwil om te luisteren en een persoonlijkheidsstoornis… en flirten is gevaarlijk en best niet gedaan. Ik heb geen rem 😕

Hé waaat? Ik heb idd zelf ook maar 1 rem maar da’s wel trouwer zijn dan een hond 🤷‍♂️

De tijd ertussen was al wel eens uit te drukken in seconden, maar een nieuw begin veronderstelt voor mij steeds eerst een einde.
Dacht ik ook, je mag natuurlijk wel altijd met onze Golden Retriever eens gaan wandelen, jullie hebben kennelijk hetzelfde karakter.

Missen jullie (degene met patner) het flirten soms niet? Of zo het daten.
Soms als ik alle stressverhalen hoor ben ik blij dat ik dat niet meer hoef mee te maken maar soms denk ik shit hé dit of dat lijkt me wel spannend. Eens zien of het nog lukt om iemand aan de haak te slaan. Niet dat ik daar ooit een held in ben geweest.:lol:

Hé waaat? Ik heb idd zelf ook maar 1 rem maar da’s wel trouwer zijn dan een hond 🤷‍♂️

De tijd ertussen was al wel eens uit te drukken in seconden, maar een nieuw begin veronderstelt voor mij steeds eerst een einde.
En daar twijfel ik absoluut niet aan!
Maar flirten is flirten hè! 😁 😝

Missen jullie (degene met patner) het flirten soms niet? Of zo het daten.
Soms als ik alle stressverhalen hoor ben ik blij dat ik dat niet meer hoef mee te maken maar soms denk ik shit hé dit of dat lijkt me wel spannend. Eens zien of het nog lukt om iemand aan de haak te slaan. Niet dat ik daar ooit een held in ben geweest.:laugh:
Ik mis de ego boost wel, het was toch altijd kicken om iemand te kunnen binnen doen. Alleen was mijn probleem eens ze binnen waren dat mijn interesse weg was. Zo van ‘yay, you want to have sex with me! Wait, you want the actual sex?’ Als tiener had ik nooit een lief of zelfs maar een kus dus toen ik van het middelbaar af was, hing plots een groot deel van mijn zelfbeeld/zelfvertrouwen vast aan ‘het krijgen van’. Eigenlijk niet gezond. Maar ik mis het wel, ik ben al tien jaar onzichtbaar, ge voelt u dan echt wel niks waard. Ik denk dat zelfs een serieverkrachter geen interesse zou hebben.

Je ziet nu veel rapper de signalen, gaande van iemand is beschikbaar tot uitgehongerd; zijn ze vijf à tien jaar jonger dan is 't makkelijk om op bepaalde knoppen te duwen om een reactie uit te lokken. De vraag is of je dan als je terug vrijgezel bent zou gaan voor de uitdaging en 't gesprek of dat je al die zever liever vermijd

Ik mis de ego boost wel, het was toch altijd kicken om iemand te kunnen binnen doen. Alleen was mijn probleem eens ze binnen waren dat mijn interesse weg was. Zo van ‘yay, you want to have sex with me! Wait, you want the actual sex?’ Als tiener had ik nooit een lief of zelfs maar een kus dus toen ik van het middelbaar af was, hing plots een groot deel van mijn zelfbeeld/zelfvertrouwen vast aan ‘het krijgen van’. Eigenlijk niet gezond. Maar ik mis het wel, ik ben al tien jaar onzichtbaar, ge voelt u dan echt wel niks waard. Ik denk dat zelfs een serieverkrachter geen interesse zou hebben.

Je bent toch vast en zeker zichtbaar voor je man?
Maar ik begrijp je punt wel met wat je bedoelt ivm ego boosten.
Je mag nooit denken dat je niets waard bent, je bent een vrouw, echtgenote en mama en dat is op zich al van onschatbare waarde!👌

Je bent toch vast en zeker zichtbaar voor je man?
Maar ik begrijp je punt wel met wat je bedoelt ivm ego boosten.
Je mag nooit denken dat je niets waard bent, je bent een vrouw, echtgenote en mama en dat is op zich al van onschatbare waarde!👌
Uit welk boekje heb je dat gehaald?

Flirten is idd gevaarlijk.. Een vrouwelijke collega van me begon ook wel soms wat te zeveren en ik zever dan wel eens mee. Maar het begon wel wat te ver te gaan van haar kant..

Vooral toen ze dan vertelde dat ze geen seks meer kreeg van haar vent enal begonnen de alarmbellen wel te rinkelen. En op de duur kwam er ook geen zinnig woord meer uit. Ieder gesprek dat ik wou beginnen dan begon ze er weer mee..

Nu zitten we uit elkaar wegens Corona en hoor ik ze ook niet vaak. Dus hopelijk is het zo een stille dood gestorven want ik vind het ook ongemakkelijk om dat dan te zeggen.

Uit welk boekje heb je dat gehaald?
@Myllana Eentje om in te kaderen se.

1336921744421-4287075.jpg

:puke::puke:Sorry, teveel cliche's op mijn maag.
Waarom eigenlijk?
Dat niet élke vrouw die mama etc is die titel verdient is mij ook wel duidelijk maar squidje is wel iemand (puur gebaseerd op wat ik van haar lees) die deze titel wel waard op de manier waarop ze zichzelf (mss wel te vaak) wegcijfert voor haar gezin.

Effe terzijde.

Valt toch op dat er veel (?) mensen alleen zijn met de eindejaarsfeesten.
Op werk dit jaar paar keer gehoord van alleenstaanden dat ze echt niks deden op kerst en oudjaar.
Niks.

Waarom eigenlijk?
Dat niet élke vrouw die mama etc is die titel verdient is mij ook wel duidelijk maar squidje is wel iemand (puur gebaseerd op wat ik van haar lees) die deze titel wel waard op de manier waarop ze zichzelf (mss wel te vaak) wegcijfert voor haar gezin.
Maar dat is niet omdat squid mama, vrouw, echtgenote, kuisvrouw, kokkin of wat dan ook is. Squid is squid, imo heeft die betere kwaliteiten dan enkel mama vrouw of echtgenote zijn. Dat is geen enkele kunst. Dat ze ondanks haar vent een echte hansworst is ze hem nog altijd graag ziet, dat ze ondanks haar financiele toestand nog altijd haar grootmoeder in nood bijspringt, dat ze ondanks haar mentale problemen nog altijd zo goed en zo kwaad mogelijk voor haar kinderen probeert te zorgen. Dat maakt haar van onschatbare waarde. Niet het slap gelul van bond zonder naam of het gezwets dat we tegen gelijk wie kunnen zeggen (omdat het voor iedereen wel toepasbaar is) om hun op te beuren.

Dat ze ondanks haar vent een echte hansworst is ze hem nog altijd graag ziet, dat ze ondanks haar financiele toestand nog altijd haar grootmoeder in nood bijspringt, dat ze ondanks haar mentale problemen nog altijd zo goed en zo kwaad mogelijk voor haar kinderen probeert te zorgen. Dat maakt haar van onschatbare waarde.

Maar dat bedoel ik toch ook hetgeen ik bedoel? Ik ken niet heel haar persoonlijke agenda maar dit is precies wat haar van onschatbare waarde maakt.
Chill bro.:frown:

Terug
Bovenaan