Het grote BeyondGaming Dating topic

Iemand die iets wilt zeggen om maar iets te zeggen. Iemand die veel zegt zonder iets te zeggen. Zoiets, I guess.:unsure:
Hetgeen recept aanhaalt kan ook wel kloppen, denk ik.
Dit klopt ongeveer, als ik het zo opzoek.
Het is dus eerder nutteloze delen aan een gesprek toevoegen die niet zozeer onwaar maar wel overbodig zijn.

Spuit elf geeft (ook nog) modder is een uitdrukking in de Nederlandse taal. Het geeft aan dat een (onbeduidend) persoon (ook nog) iets wil zeggen, maar daarin niet serieus wordt genomen, omdat hij iets te berde brengt dat al eerder gezegd is of volkomen evident of logisch gevonden wordt. De etymologie van deze uitdrukking is niet geheel duidelijk. Vermoedelijk heeft het te maken met het gekkengetal elf. De genoemde spuit is hoogstwaarschijnlijk een brandspuit die vermoedelijk eind negentiende eeuw werd gebruikt als men met tien spuiten een grote uitslaande brand probeerde te bedwingen en wanneer er een elfde werd aangerukt, dan was de stadsgracht waar het water uit werd opgepompt inmiddels al zo zwaar belast dat de elfde spuit misschien voornamelijk modder oppompte

Ik ging indertijd bij @Tonerider wel ok geswiped hebben (is het links of rechts, ik ken Tinder niet) maar ik vrees dan dat het bij een effectieve date erg stil zou gebleven zijn want ik was er mij toen - en nog steeds - acuut van bewust dat ik een zeer vrij morbide zin voor humor heb en die ook veel gebruik. Dan zit je daar overmatig te denken ‘don’t make things weird’ en dat zet wel een domper op de flow.
Maar ik denk wel dat hoe zijn profiel was, succes kan hebben. Het is eerlijk en niet insta-forgetable.
Maar ik denk dat zelfs binnen veertig jaar, als we allemaal in de VR rondlopen, online dating nog niet ieder zijn meug zal zijn. Ik hoop dat gewoon iemand tegenkomen op café of het werk niet passé zal worden.

Ik hoop dat gewoon iemand tegenkomen op café of het werk niet passé zal worden.

Hoe zie je dat dan dat passé worden? Dat je iemand tegenkomt op café die je wel tof lijkt en je dan zegt: "Oh wat jammer, had ik je maar online tegengekomen! Helaas zal het dus niks kunnen worden tussen ons."

Hoe zie je dat dan dat passé worden? Dat je iemand tegenkomt op café die je wel tof lijkt en je dan zegt: "Oh wat jammer, had ik je maar online tegengekomen! Helaas zal het dus niks kunnen worden tussen ons."
Denk eerder aan het gemak van online, dat mensen een beetje het irl flirten en zo verleerd gaan geraken.

Denk eerder aan het gemak van online, dat mensen een beetje het irl flirten en zo verleerd gaan geraken.
Maar dat hoort er toch nog steeds bij?
Of heb jij eerder iets van: ja online profiel is goed. We kunnen een relatie starten?

De eerste dates, het geflirt, elkaar het hof maken enz, dat blijft wel hoor.

Maar dat hoort er toch nog steeds bij?
Of heb jij eerder iets van: ja online profiel is goed. We kunnen een relatie starten?

De eerste dates, het geflirt, elkaar het hof maken enz, dat blijft wel hoor.
Virtueel een relatie hebben he, met virtuele seks, schoonouders en alles erop en eraan :unsure:

Jamaar ik mag nie! Iets van stadhuis en geloften en zo…
Tiens, ik heb toen geen speciale flirtclausule moeten ondertekenen... 🤔
Er is een verschil tussen charmant-zijn-flirten en ik-wil-je-neuken-flirten ook he.
Ik ben alvast nooit gestopt met het eerste en mijn ex had daar ook geen last van, aangezien ik dat niet ENKEL bij knappe mannen deed. 🤷🏼

Tiens, ik heb toen geen speciale flirtclausule moeten ondertekenen... 🤔
Er is een verschil tussen charmant-zijn-flirten en ik-wil-je-neuken-flirten ook he.
Ik ben alvast nooit gestopt met het eerste en mijn ex had daar ook geen last van, aangezien ik dat niet ENKEL bij knappe mannen deed. 🤷🏼
Ach, Bart De Pauw is hier ook :unsure:

Terug
Bovenaan