Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik heb mij dat al altijd af gevraagd, die "zingt" "alle flikken kennen mij, en de moslims"...
Bedoelt hij dat de moslims hem kennen, of dat de flikken de moslims kennen? :thinking:

Belangrijke levensvragen...
Ik meen dat alle moslims hem kennen. Hij is dan ook Machoman, de schrik van Bilzen.

Ooit nog live zien optreden op de lokale chirofuif. Was eigenlijk een triestige bedoening. Die kwam daar wat "zingen" terwijl iedereen eigenlijk met zijn smoel aan 't lachen was, en stond daarna alleen in een hoekje met een cola.
Same, redelijk triestig.

Ik meen dat alle moslims hem kennen. Hij is dan ook Machoman, de schrik van Bilzen.
Ik heb hem ooit in de plaatselijke McDonalds zien wachten aan de balie omdat em zijn eten niet had gekregen.
Niemand had schrik van em ze, hij zei ook niks en wachtte gewoon tot er niemand meer in de rij stond.

Maar ach, hij er zelf plezier in heeft, more power to him.
Ik hoop dat zijn creatieve outlet hem wel deugd doet.

Ik heb hem ooit in de plaatselijke McDonalds zien wachten aan de balie omdat em zijn eten niet had gekregen.
Niemand had schrik van em ze, hij zei ook niks en wachtte gewoon tot er niemand meer in de rij stond.

Hij heeft een verstandelijke beperking.. :')

Ja blijkbaar is dat belangrijk voor hem, zoals ook in de documentaire over hem aangehaald wordt:

Pas wel op dat je niet doorklikt naar zijn corona-lied van 49min lang. Dat is een trip waar drugs niets bij voorstelt.

Ik heb machoman toch op café zien staan waar hij de ene pint na de andere getrakteerd kreeg. Dat was in de peak van zijn carrière natuurlijk. Toen zijn driewieler kapotgemaakt werd, vanaf toen is het snel verder bergaf gegaan. Maar gezien de corona-liederen die hij postte, is hij zijn mastermind zeker nog niet kwijt. De maatschappij is er gewoon nog niet klaar voor.

Mss bedoelt ze net die onzekerheid maar wat ongelukkig uitgedrukt. Want dat is wel vaker een afknapper.

Het positieve is dat je daar wel aan kan werken.
Aan mijn karakter werken? Het is wat het is, en ik verander mijn “zachtaardig” karakter niet, zo ben ik nu eenmaal.
Te nemen of te laten 🤷‍♂️

Aan mijn karakter werken? Het is wat het is, en ik verander mijn “zachtaardig” karakter niet, zo ben ik nu eenmaal.
Te nemen of te laten 🤷‍♂️
Nee aan onzekerheid. Omdat je zelf zegt dat je onzeker was en dat is bij velen zowel man als vrouw wel een afknapper.

Dat is geen karaktertrek maar dat is iets waar je kan aan werken en waar je jezelf ook veel beter van zal voelen.

Nee aan onzekerheid. Omdat je zelf zegt dat je onzeker was en dat is bij velen zowel man als vrouw wel een afknapper.

Dat is geen karaktertrek maar dat is iets waar je kan aan werken en waar je jezelf ook veel beter van zal voelen.
Het daten zelf is wél tof, zowat babbelen ofzo.
Maar erna trek ik mezelf altijd in twijfel en kom ik bijna zot, met de vraag van “heb ik het goed gedaan?” / “waarom antwoordt ze niet?”

Speeddating is ook heel tof, maar de dag erna krijg je soort deksel op de neus als de resultaten tegenvallen

Maar erna trek ik mezelf altijd in twijfel en kom ik bijna zot, met de vraag van “heb ik het goed gedaan?” / “waarom antwoordt ze niet?”

Speeddating is ook heel tof, maar de dag erna krijg je soort deksel op de neus als de resultaten tegenvallen
Moest ik van jou zijn. Gewoon blijven daten zonder verwachtingen. Zoals je nu doet maar zonder de verwachting dat er iets van komt.

Toffe babbel hebben, iemand nieuw leren kennen. Willen ze nog eens afspreken zoveel te betere, is het niet zo: op naar de volgende..

Uit mijn ervaring van vroeger: als ik op zoek was dan kwam er niks van, had ik een periode van fuck it, ben er gerust in dan was het wel prijs.

En als je dan iemand had kon je ze precies allemaal krijgen incl degene die je een maand eerder afgewezen hadden. 🤷

Het valt ook gewoon moeilijk te begrijpen en is ook portie geluk.
Ik ben 6 jaar single geweest met bijna geen tijd in te steken maar wel wat tinder maar eigenlijk nooit zelfs tot een date geraken.
1x wel was toffe avond maar langs mijn kant geen klik.
En nu twee maand geleden was het gewoon langs beide kanten een klik en super vlot en voorlopig zijn we goed vertrokken.
Dus best wel gek hoe het soms kan gaan.

Die twijfel lijkt mij in relatie te staan met jouw engagement vanuit jezelf om proberen jezelf compatibel te maken met jouw date. Dat is lovenswaardig, maar inderdaad niet de meest succesvolle manier om een vrouw naar jou op te doen kijken (figuurlijk) en gevoelens aan te wakkeren.

Als je steeds vraagt wat zij wil doen als date, waar ze iets wil gaan eten of drinken, vraagt als alles ok is etc. Dan kom je te snel over als iemand zonder ruggegraat. Terwijl je waarschijnlijk enkel maar vriendelijk wil zijn en jouw date op haar gemak wil stellen (je wil misschien niet in een wijnbar belanden met iemand die geen alcohol drinkt).

Maar langs de andere kant: wil je iemand als lief als die er problemen van maakt als je ze meeneemt naar een wijnbar terwijl ze geen alcohol drinkt? Dat had ze dan maar moeten laten weten, als het zo'n probleem zou zijn.

Dus volgende keer: denk eens aan jezelf en vraag je af waar je goesting in hebt om te gaan eten of drinken. Of wat te doen als date.
Neem initiatief daarin en wees optimistisch over je keuzevoorstel. En voor je weet surft ze mee op jouw energie. En als het toch niets wordt, dan heb je toch nog jouw goesting in eten of drinken gehad die avond. ;)

Laatst bewerkt:
Die twijfel lijkt mij in relatie te staan met jouw engagement vanuit jezelf om proberen jezelf compatibel te maken met jouw date. Dat is lovenswaardig, maar inderdaad niet de meest succesvolle manier om een vrouw naar jou op te doen kijken (figuurlijk) en gevoelens aan te wakkeren.

Als je steeds vraagt wat zij wil doen als date, waar ze iets wil gaan eten of drinken, vraagt als alles ok is etc. Dan kom je te snel over als iemand zonder ruggegraat. Terwijl je waarschijnlijk enkel maar vriendelijk wil zijn en jouw date op haar gemak wil stellen (je wil misschien niet in een wijnbar belanden met iemand die geen alcohol drinkt).

Maar langs de andere kant: wil je iemand als lief die er problemen van maakt als je ze meeneemt naar een wijnbar terwijl ze geen alcohol drinkt? Dat had ze dan maar moeten laten weten, als het zo'n probleem zou zijn.

Dus volgende keer: denk eens aan jezelf en vraag je af waar je goesting in hebt om te gaan eten of drinken. Of wat te doen als date.
Neem initiatief daarin en wees optimistisch over je keuzevoorstel. En voor je weet surft ze mee op jouw energie. En als het toch niets wordt, dan heb je toch nog jouw goesting in eten of drinken gehad die avond. ;)
+ het kan dat zij iemand is die weet dat ze moeilijk beslissingen kan nemen en dat ze echt iemand zoeken die dat wel kan. Wat ook logisch is aan een kant want als je beide nooit iets kan beslissen dan ga je ook nooit ver geraken.

Een vriendin van mijn vrouw is ook zo iemand die zelf niet kan beslissen en die valt ook eerder voor mannen die heel zelfzeker overkomen en beslissen.

+ het kan dat zij iemand is die weet dat ze moeilijk beslissingen kan nemen en dat ze echt iemand zoeken die dat wel kan. Wat ook logisch is aan een kant want als je beide nooit iets kan beslissen dan ga je ook nooit ver geraken.

Een vriendin van mijn vrouw is ook zo iemand die zelf niet kan beslissen en die valt ook eerder voor mannen die heel zelfzeker overkomen en beslissen.
Belangrijk is wel dat het niet arrogant wordt.

Als ik mij niet vergis woont Jonas ook op een relatief afgelegen plek met niet altijd veel leuke opties voor jong volk.
Maar probeer die situatie in jouw voordeel te gebruiken: zoek het meest markante bruin café en overtuig ze om naar die plek te gaan omdat er een opgezette zwijnenkop aan de muur hangt (dan kan je eenmaal daar al op een zelfverzekerde manier grappen dat je niet de lelijkste in de tent bent), en zoek een lokale link met iets waar je enthousiast van wordt en dat als gespreksonderwerp kan dienen (een lokale wandeling/weetje of anekdote over jezelf/een sportprestatie/etc.). Mensen zijn altijd aantrekkelijker als ze over hun passie spreken.

Belangrijk is wel dat het niet arrogant wordt.

Als ik mij niet vergis woont Jonas ook op een relatief afgelegen plek met niet altijd veel leuke opties voor jong volk.
Maar probeer die situatie in jouw voordeel te gebruiken: zoek het meest markante bruin café en overtuig ze om naar die plek te gaan omdat er een opgezette zwijnenkop aan de muur hangt (dan kan je eenmaal daar al op een zelfverzekerde manier grappen dat je niet de lelijkste in de tent bent), en zoek een lokale link met iets waar je enthousiast van wordt en dat als gespreksonderwerp kan dienen (een lokale wandeling/weetje of anekdote over jezelf/een sportprestatie/etc.). Mensen zijn altijd aantrekkelijker als ze over hun passie spreken.
Die afgelegen plek is een stad met dik 30.000 inwoners. :eek:

Het is wel grappig dat je "een man die zijn zegje doet in het huishouden" combineert met iets als "hij meer moet input geven over wat ik allemaal moet koken en wat hij niet lekker vindt". Kookt hij dan ook zelf en doet hij zelf ook boodschappen?
Wij wisselen af. Het is een aanwinst in de keuken :love:. Koken is voor hem een passie, ik kook daarentegen echt niet graag..
Die afgelegen plek is een stad met dik 30.000 inwoners. :eek:
Daar ga je toch gewoon op date bij ‘Da Romeo Gelato’, koffiebar ‘Okkernoot’ of cocktailbar ‘Fuzzy duck’ :biglaugh:.

Sprak ze je aan met "coucou chéri!"? Red flag dan hé.
Neen, het was iets minder obvious. Het was toen winter, 't was erg koud en ze was perfect normaal gekleed.
Ik herinner dat ze hme haar naam vertelde, dat ze laat wat voor haar werk, en op één of andere manier informeerde of ik getrouwd was. Dan wat geneuzel en toen vroeg ze me of ik trouw was (waarop ik dus antwoorde 'jawel'). Toen begon ik te denken, wat heb ik nu een lift gegeven.
Dan vertelde ze - duidelijk een script volgend - dat ze prostitué was en vroeg ze of al ooit sex had gehad met een prostitué. Want dat er een verschil is in sex hebben met een 'pro' en gewoon je madam. Ik heb dat toen zowat afgewimpeld, en genegeerd.
Niet veel later waren we op bestemming aangekomen, dan heeft ze mij nog eens in mijn oor gefluisterd dat 'het ' echt wel leuk zo worden. Ik heb haar toen nogmaals duidelijk gemaakt dat ik niet geïnteresseerd was. Ze is toen uitgestapt.

Ik heb me achteraf afgevraagd of 't feit dat ze eerst vroeg of ik getrouwd was en 'trouw' was aan mijn vrouw, diende om te kijken wat voor profiel ze voor zich had, of om achteraf triomfantelijk over te doen indien ze me toch had kunnen overtuigen.

Wij wisselen af. Het is een aanwinst in de keuken :love:. Koken is voor hem een passie, ik kook daarentegen echt niet graag..

Daar ga je toch gewoon op date bij ‘Da Romeo Gelato’, koffiebar ‘Okkernoot’ of cocktailbar ‘Fuzzy duck’ :biglaugh:.
je kent ook die goeie plekjes

Terug
Bovenaan