Het grote BeyondGaming Dating topic

Gefelicitaart Tooché!!
Je houdt dit topic levende met jouw datingavonturen en al die chicks die hele tijd flieft op je zijn.
Denk dat moest er ooit een mrs touché komen dan hebben we geen reden meer om hier te reageren en kan men dit topic begraven na een minuut stilte te houden.:unsure:
Ik zie potentieel in @Dantecated om die fakkel hier over te nemen.

😱
Spill the tea sis!
Als het iemand van hier is dan moét ik het weten en wel nuuuu....
Wie heeft die felbegeerde knapperd uiteindelijk aan de haak geslagen? Ik moet haar dringend feliciteren namelijk.🤗

😱
Spill the tea sis!
Wie heeft die felbegeerde knapperd uiteindelijk aan de haak geslagen? Ik moet haar dringend feliciteren namelijk.🤗
Voor zover ik weet is het niemand van hier, maar wat niet is, kan nog komen hè!
(En neen, ik ga mezelf niet aanprijzen, ik ben een hondenmens, geen kattenmens... Of serialkillermens)

😱
Spill the tea sis!
Het is niemand van hier ...
Hoewel er hier ongetwijfeld pareltjes te scoren vallen, is het altijd een kwestie van right time, right place ;)

Laatst bewerkt:
Oh ja, tell me more :D
Ja nu hoor je jezelf netjes voor te stellen dus van A tot Z en met foto's en alles.
Wij gooien je dan in een speciaal archief en helpen je aan een date.
Dat zijn nu éénmaal de voorwaarden als je als single zijnde reageert in dit topic.
Het zijn niet mijn regels so don't shoot me.👀

Waarom mag er in het dating topic eigenlijk niet geflirt worden? Er worden hier toch zielen ontbloot, dan is dat toch een mooi gevolg? Vooral als het moet vooruit gaan want eens het -7 is, wil geen kat nog gaan mijmeren aan de Schelde.
De gemiddelde mens kan maar zó veel plaatsvervangende schaamte per dag verwerken.

Ik ben in dit tinderavontuur wat beknopter geweest met de verslaggeving, bij deze zal ik de laatste 3 weken toelichten. Kwestie van in stijl de ceremonie voor te bereiden om de fakkel door te geven.

4-tal weken geleden was ik gaan skiën met mede skifanaten. Een daarvan kende ik nog niet op dat moment en hij had net iemand leren kennen via tinder. Dus ik werd daar ter plaatse in Oostenrijk licht geforceerd Tinder opnieuw te activeren. De vorige relatie was immers kort & rouwperiode was voorbij, dus why not!
Daar in Oostenrijk zelf maar weinig matches, maar dat was daar nooit echt de bedoeling.
Thuisgekomen & beginnen swipen. Resulteerde na 10tal dagen toch al in enkele leuke gesprekken.
Ik vond dat het verrassend makkelijker matches te vinden deze periode tegenover enkele maanden terug.

Eerste maal afgesproken 10 dagen geleden, echt leuke avond gehad & echt een plezante. Afgesloten met eens binnen te draaien (altijd plezant niewaar?). Maar zij is op zoek naar wat losse contacten & heeft geen behoefte aan relatie. Kwam uit scheiding ook. Die avond was last-minute gepland en zij moest vroeg werken dag nadien. Had dit niet zo geweest, was die avond gegarandeerd op een andere manier geëindigd.

Dagen nadien kon ik eigenlijk de vele gesprekken amper nog volgen. Waren allemaal interessante personen, dus wil je wel antwoorden. Maar heb tot 2 x moeten aanhoren : Seg , gij antwoordt niet zo vaak hé? :crazy:

En daartussen zat er een paardenliefhebster, die ik ondanks de paarden & taalfouten, toch een kans gegeven heb op een afspraakje. Ze is tot 03u 's nachts gebleven. Praten, lachen .. nog zonder moves. Maar toen wist ik al dat het al 'binnen' was, dus dacht ik : always leave them wanting for more.
En dan is ze zondagavond teruggekeerd voor meer.

Als ik officieel mijn status verander, mag de fakkel naar @Dantecated

Ja nu hoor je jezelf netjes voor te stellen dus van A tot Z en met foto's en alles.
Wij gooien je dan in een speciaal archief en helpen je aan een date.
Dat zijn nu éénmaal de voorwaarden als je als single zijnde reageert in dit topic.
Het zijn niet mijn regels so don't shoot me.👀
Ik ben in dit tinderavontuur wat beknopter geweest met de verslaggeving, bij deze zal ik de laatste 3 weken toelichten. Kwestie van in stijl de ceremonie voor te bereiden om de fakkel door te geven.

Als ik officieel mijn status verander, mag de fakkel naar @Dantecated
I'm already getting cold feet

Terug
Bovenaan