Het grote BeyondGaming Dating topic

Hoeveel minpunten scoor je als je voor je eerste date kiest voor een activiteit waarin de vrouw je als man compleet inmaakt?
Ik heb haar wel al erbij gezegd dat ik dat al jaren niet meer gedaan heb.

Nu ik kan gerust tegen m'n verlies en ingemaakt worden door een knap meisje is hopelijk minder erg dan ingemaakt worden door kameraden of oud-klasgenoten
Euh.. een slechte verliezer is idd een gigantische afknapper, dat klopt... :unsure:
Maar ergens zit ik met het dwaze idee dat je als man zoiets toch maar beter niet al te hard mag verliezen.
Want? Straks denkt ze dat je menselijk bent en niet super(bowling)man?

Laten we wel wezen, bij dat HLN-artikel stond ook dit voorbeeld:

DJd_QUkWsAEsDum

Ik denk dat veel mannen in dit voorbeeld (fake profiel) geen hol zouden geven om die dt-fout. Ik toch niet, weliswaar niet meer in mijn leeftijdsbereik. Ik vind 50% zelfs absurd veel.

"Volgens de survey vinden twee op de drie meisjes en een op de twee jongens slechte spelling op een datingapp onaantrekkelijk."
Dat vrouwen selectiever zijn, tja, de aard van de natuur zeker?
Is haar familienaam Teefout?

Ey yo ik en mijn lief wonen ondertussen dan samen en wij hebben een kat die chronische niesziekte heeft maar de liefde overwint alles, dus ook een snotterende kat.

Alles goed hier?

PS: ik heb van de zomer nog eens afgesproken met Gonzo en Schwimm in de Gonzo zijn nieuwe boite en het was daar gezellig. Zijn kat moest wel aan den draad, maar dat beest wist zich te amuseren dus das prima. Freya was er ook en was een uitstekende gastvrouw. De Schwimm heeft ondertussen ne kleine en zijn madam nen dikke bak vant werk.

PSPS: Diablo 2 Resurrected fuck yeah. Het beste spel allertijden is nog beter geworden. Fuck al die moderne Ubishit games die u 5 uur aan tutorials laten doen over hoe ge moet bukken en wat een quest is. Ge wordt gewoon losgelaten op eindeloze hordes monsters, zonder enige uitleg, ge kunt uw builds compleet verneuken en ge moet het allemaal zelf uitzoeken. Best. Thing. Ever

xoxoxo
Dit klopt maar deels.

Moest ik daten dan gaat het zeker niets zijn waarmee er kan verloren worden. Als ik verlies dan leert ze me direct van mijn slechtste kant kennen.

Nu op zich.. Als ze daarmee kan leven na de eerste Date zou ik wel safe zitten.

Het zou ook een heel stille date worden achter dat spelletje.

Als ze met jou wil daten, zijn haar verwachtingen al belachelijk laag, komt helemaal goed!
zo lang je vrouw niet sterft of van je weg wil

Ik zou het geweldig vinden moest een date constant strikes gooien en ik heeltijd in de goot. Gegarandeerd plezier
En dan na 3 of 4 beurten één keer een strike gooien, en dan zeggen, "en nu ga ik serieus spelen."

Ik heb dat ooit op een poolspelletje gedaan waar ik wat achter stond. Was een moeilijk schot en ik gaf - om te lachen - aan "En nu serieus". Ik maakte trouwens onmiddellijk nog 2 shots er achteraan, mijn gezelschap dacht even dat ik écht goed was. Maar toen was het geluk op.

Bon, kleine update: vandaag toch bericht gekregen dat we deze week beter niet meer afspreken. Het zit toch nog niet echt goed en ze wil me ook niet aan het lijntje houden etc. Klassieke volledig uitgeschreven brief dat het van haar kant niet helemaal goed zat.

Swiftly moving on en dat weten we dan ook weer.

Toch bedankt voor de tips :)

Moest ik daten dan gaat het zeker niets zijn waarmee er kan verloren worden. Als ik verlies dan leert ze me direct van mijn slechtste kant kennen.

Nu op zich.. Als ze daarmee kan leven na de eerste Date zou ik wel safe zitten.

Het zou ook een heel stille date worden achter dat spelletje.
Dit kan enkel als je in je tinderprofiel ‘if you can’t handle me at my worst, you don’t deserve me at my best’ zet.

Terug
Bovenaan