Wel hier even een update over mijn situatie, na ongeveer 10 dates zonder al te veel resultaat (sinds mei/juni ongeveer) - slechts één à twee tweede dates (afhankelijk van hoe je telt) - waarbij vaak degenen waar ik verdere interesse in had, de boot afhielden of (minder maar ook) degenen die een vervolg met mij wouden bij mij geen interesse opwekten of zelfs alarmen deden afgaan, toch maar o.a. op het advies van een aantal mensen hier, die date de zondag na m'n klaagzang laten doorgaan... ook zonder succes, compleet niet mijn type qua manier van denken en intelligentie, had ik na een tiental minuten babbelen al door (qua uiterlijk was ze best wel knap, daar niet van) maar deed eigenlijk wel deugd: deed mij beseffen dat mijn falen bij daten, niet enkel aan mezelf ligt.
De laatste 2 à 3 dates daarvoor waren leuke tot fantastische vrouwen, de deze? Tja, ongetwijfeld in de ogen van iemand anders hopelijk ook fantastisch, maar totaal niet mijn ding.
Dus dating apps toch nog maar een kans gegeven en komend weekend een date met één van de knapste vrouwen waar ik ooit mee op date zal zijn geweest

(en afgaande op Facebook, geen nepfoto's

), ondanks dat het eigenlijk niet mijn type is qua uiterlijk (donkerzwart haar en donkere ogen, meeste van de vrouwen waarmee ik langere tijd gedatet heb hadden groene ogen en blond/bruin/rood haar).
Doomed to fail again? Op naar mislukking 12? Perhaps, maar dan heb ik tenminste een leuke zaterdagavond gehad hopelijk.

Toch weinig leukere dingen dan een avondje doorbrengen met een knappe vrouw die langs digitale weg ook nog eens grappig is.