Amaai precies mijn vrouwelijke versie...
Kan je mij geen date fixen?![]()
Jog jij in onbekende bossen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Amaai precies mijn vrouwelijke versie...
Als de nood hoog is is elk bos goed natuurlijk.Jog jij in onbekende bossen?
Beetje extreme vraag maar: ze leeft toch nog? Stel nu dat ze ook al maar een appendicitis of zo heeft, jij staat niet op de ‘verwittig’ lijst.Ik heb onlangs een paar maanden gedate met toch-wel de meeste intelligente en mooiste vrouw die ik in 3 jaar heb ontmoet sinds dat ik single ben. Hoog gegrepen voor mij maar soit, niet teveel bij stilstaan...
Had echt een goede vibe en hoge verwachtingen maar uiteindelijk op niks uitgedraaid, we gingen nog eens afspreken en ik heb de bal in haar kamp gelegd, maar geen reactie meer sindsdien. Vind het altijd wel belachelijk (lees frustrerend) dat vrouwen nooit gewoon to the point kunnen zeggen waar het op staat ipv negeren na een paar dates.
Zie het als een gegeerde werkgever die tallozeIk heb onlangs een paar maanden gedate met toch-wel de meeste intelligente en mooiste vrouw die ik in 3 jaar heb ontmoet sinds dat ik single ben. Hoog gegrepen voor mij maar soit, niet teveel bij stilstaan...
Had echt een goede vibe en hoge verwachtingen maar uiteindelijk op niks uitgedraaid, we gingen nog eens afspreken en ik heb de bal in haar kamp gelegd, maar geen reactie meer sindsdien. Vind het altijd wel belachelijk (lees frustrerend) dat vrouwen nooit gewoon to the point kunnen zeggen waar het op staat ipv negeren na een paar dates.
Na meerdere weekinterims verwacht ik toch wél dat je een persoonlijke boodschap/motivatie krijgt waarom je contract niét verlengd wordt.Zie het als een gegeerde werkgever die talloze
Sollicitaties krijgt per dag/week.
Die doet ook de moeite niet om te zeggen dat je niet naar de volgende ronde gaat.

gesproken als een echte beta...Zie het als een gegeerde werkgever die talloze
Sollicitaties krijgt per dag/week.
Die doet ook de moeite niet om te zeggen dat je niet naar de volgende ronde gaat.
Een vriendin (30plus, kinderloos, eigen woonst, goede job met premium bedrijfswagen, sportief, slank, kortom 1 van die zeldzame pareltjes dat na stukgelopen relatie weer op eigen benen staat en na zekere periode klaar is zich opnieuw te binden) heeft recent online daten afgezworen na bizarre match. Ze hadden een klik op Bumble en voegden elkaar toe op facebook. Daar zag ze al snel dat hij op de dating app en op facebook een verschillende naam gebruikte, waarop hij argumenteerde dat hij liever niet onmiddellijk door zijn persoonlijk netwerk wou herkend worden op dating apps, ok kon ze ergens nog vatten. Ze belden geregeld over messenger wat ze ergens wel aangenamer vond dan chatconversaties. Hij stelde voor om samen te gaan joggen in het bos. Zij vond dat een vreemd voorstel, sowieso had ze geen zin om als eerste date te gaan lopen, laat staan in een bos dat ze totaal niet kende. Maar ergens geïntrigeerd door zijn persoonlijkheid en voorstel om af te spreken was ze hem gaan googlen. Zijn linkedinpagina kwam volledig overeen met hetgeen hij haar verteld had. Echter vond ze ook artikels dat hij in het buitenland veroordeeld was voor enkele zedenfeiten met vrouwen die hij via social media benaderd had. Ze had onmiddellijk zijn account gemeld op Bumble met referentie naar de artikels. Ze kreeg reactie van Bumble dat ze haar melding bijhouden maar pas kunnen ingrijpen bij meerdere meldingen. Maw er moeten slachtoffers vallen voor men ingrijpt.. Ik versta ergens ook wel dat ze iedereen het voordeel van de twijfel moeten geven, maar als je met zo’n verleden voorstelt om te gaan joggen in een relatief ongekend bos, njah dan maakt ge u imo toch wel verdacht.
Allez toch zeer relevant dat ze een premium bedrijfswagen heeft.Los van gans het creepy gedoe, na uw eerste regel dacht ik efkes dat gij die hier wou introduceren :')

Ga daten in de swingerswereld, daar heb je meteen respectvolle, directe en eerlijke reacties.Ik heb onlangs een paar maanden gedate met toch-wel de meeste intelligente en mooiste vrouw die ik in 3 jaar heb ontmoet sinds dat ik single ben. Hoog gegrepen voor mij maar soit, niet teveel bij stilstaan...
Die heeft duidelijk de discussie over 'premium wagens' niet gevolgd in het bedrijfsauto forumAllez toch zeer relevant dat ze een premium bedrijfswagen heeft.![]()

Daar moet je wel voor open staan.Ga daten in de swingerswereld, daar heb je meteen respectvolle, directe en eerlijke reacties.

Ik ben ook 30 plus met eigen woonst, goede job (enfin, behalve op maandagen), een bedrijfswagen (premium noem ik die niet, dat start bij mij vanaf een Porsche 911 of zoIemand hier lijkt een uiterlijke perceptie van materiële welstand vrij belangrijk te vinden
Volgens die definitie ben ik vrij kut. Geen eigen woonst en geen premium wagen
Niet meer reageren is een vrij to the point "nee" hoor...
) ben sportief en slank. Heb echter wel kinderen...
Iemand hier lijkt een uiterlijke perceptie van materiële welstand vrij belangrijk te vinden![]()
Begint de grote diepvries in de kelder leeg te geraken?Amaai precies mijn vrouwelijke versie...
yep, het prototype van de hardwerkende manager die het beste van zichzelf geeft voor een beetje materieel geluk terwijl het directieniveau boven hem de echte luxe heeft: voldoende geld om te doen wat ze willen zonder dat dit enige impact zou hebben op hun bankrekening.De gespeelde verontwaardiging.
Jullie zijn slim genoeg om te beseffen dat dit voor het merendeel van de bevolking enorm belangrijk is: merkkledij, dure wagen, chique woning, belachelijke jobtitel, ...

Het was eerder om te benadrukken dat niet elke 30plus chick op datingsites crazy isLos van gans het creepy gedoe, na uw eerste regel dacht ik efkes dat gij die hier wou introduceren :')
. Normale vrouw die op gegeven moment had ingezien dat haar relatie niet goed zat, daar een punt achter zette en na de verkoop van gezamenlijk vastgoed haar eigen leven opnieuw op de rails heeft gezet. Zelf totaal geen ‘mijn moederklok tikt’ houding, ze is zich ervan bewust dat het er misschien niet meer van komt en vindt dat ok. Leeft in het moment en is op zich gelukkig als single.