D
Deleted member 14
Guest
ik heb het woord wappie moeten opzoekenWat valt daar niet aan te begrijpen?
en wat zei ze dan ?Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb het woord wappie moeten opzoekenWat valt daar niet aan te begrijpen?
en wat zei ze dan ?
Was ze oranje?Ze zei dat @TooChé fake news was![]()
Ze zocht iemand die wakker was en jij bleek toch wel gewoon tot de sheeple te behoren.Ooh en ze zei specifiek in het begon ook dat ze op zoek is naar iemand die toch wel iets van de wereld kent
Succes jongedame !
(twas wel geen lelijke :/ )
Gho, toch ook extreem om dat te catalogeren als wappie of complotdenker.Toen antwoordde ze iets in de vorm van dat ze niks moest weten van gans dat dictatuurgebeuren & de regering die ons wil kortwieken.
Het is ook geen complot om mensen in het gareel te houden maar om een deel van de bevolking uit te roeien deeuuuhCall me old fashioned , maar daar kan ik niet meer deftig op reageren als ze zo'n uitspraken doen.
Oneens zijn met de politieke beslissingen & sommige maatregelen, dat ben ik ook. Maar denken dat het een complot is om de mensheid in het gareel te houden, naaaaah pass
Wees maar héél blij dat je daaraan ontsnapt bent. Ik ken, enfin kende - gelukkig - er zelf helaas alles van.Gesprek aangeknoopt met iemand. Na een dag of 2 wordt duidelijk dat het een wappie / complotdenker is.
bubaai

NEVER! stick your dick in crazy!Call me old fashioned , maar daar kan ik niet meer deftig op reageren als ze zo'n uitspraken doen.
Oneens zijn met de politieke beslissingen & sommige maatregelen, dat ben ik ook. Maar denken dat het een complot is om de mensheid in het gareel te houden, naaaaah pass
Uw eerste uitroepteken vervormt uw advies wel watNEVER! stick your dick in crazy!
.Een ezel stoot geen 2 x in dezelfde steenNEVER! stick your dick in crazy!

Peron-gelukUw eerste uitroepteken vervormt uw advies wel wat.
Een vriendin (30plus, kinderloos, eigen woonst, goede job met premium bedrijfswagen, sportief, slank, kortom 1 van die zeldzame pareltjes dat na stukgelopen relatie weer op eigen benen staat en na zekere periode klaar is zich opnieuw te binden) heeft recent online daten afgezworen na bizarre match. Ze hadden een klik op Bumble en voegden elkaar toe op facebook. Daar zag ze al snel dat hij op de dating app en op facebook een verschillende naam gebruikte, waarop hij argumenteerde dat hij liever niet onmiddellijk door zijn persoonlijk netwerk wou herkend worden op dating apps, ok kon ze ergens nog vatten. Ze belden geregeld over messenger wat ze ergens wel aangenamer vond dan chatconversaties. Hij stelde voor om samen te gaan joggen in het bos. Zij vond dat een vreemd voorstel, sowieso had ze geen zin om als eerste date te gaan lopen, laat staan in een bos dat ze totaal niet kende. Maar ergens geïntrigeerd door zijn persoonlijkheid en voorstel om af te spreken was ze hem gaan googlen. Zijn linkedinpagina kwam volledig overeen met hetgeen hij haar verteld had. Echter vond ze ook artikels dat hij in het buitenland veroordeeld was voor enkele zedenfeiten met vrouwen die hij via social media benaderd had. Ze had onmiddellijk zijn account gemeld op Bumble met referentie naar de artikels. Ze kreeg reactie van Bumble dat ze haar melding bijhouden maar pas kunnen ingrijpen bij meerdere meldingen. Maw er moeten slachtoffers vallen voor men ingrijpt.. Ik versta ergens ook wel dat ze iedereen het voordeel van de twijfel moeten geven, maar als je met zo’n verleden voorstelt om te gaan joggen in een relatief ongekend bos, njah dan maakt ge u imo toch wel verdacht.
Dat is toch idd op een lijn van ‘wil je de grote diepvries in mijn kelder eens van dicht zien’. Het is idd godgeklaagd dat er inderdaad altijd een slachtoffer moet zijn eer men dan zegt ‘wij zijn diep getroffen en leren hier lessen uit’. Lijkt mij toch beter van in dit soort gevallen… maar ja, dan loop je risico dat hij ze gewoon van het fietspad gaat plukken, zo een soort stopt niet omdat 1 ‘bevoorrading’ mank loopt.Een vriendin (30plus, kinderloos, eigen woonst, goede job met premium bedrijfswagen, sportief, slank, kortom 1 van die zeldzame pareltjes dat na stukgelopen relatie weer op eigen benen staat en na zekere periode klaar is zich opnieuw te binden) heeft recent online daten afgezworen na bizarre match. Ze hadden een klik op Bumble en voegden elkaar toe op facebook. Daar zag ze al snel dat hij op de dating app en op facebook een verschillende naam gebruikte, waarop hij argumenteerde dat hij liever niet onmiddellijk door zijn persoonlijk netwerk wou herkend worden op dating apps, ok kon ze ergens nog vatten. Ze belden geregeld over messenger wat ze ergens wel aangenamer vond dan chatconversaties. Hij stelde voor om samen te gaan joggen in het bos. Zij vond dat een vreemd voorstel, sowieso had ze geen zin om als eerste date te gaan lopen, laat staan in een bos dat ze totaal niet kende. Maar ergens geïntrigeerd door zijn persoonlijkheid en voorstel om af te spreken was ze hem gaan googlen. Zijn linkedinpagina kwam volledig overeen met hetgeen hij haar verteld had. Echter vond ze ook artikels dat hij in het buitenland veroordeeld was voor enkele zedenfeiten met vrouwen die hij via social media benaderd had. Ze had onmiddellijk zijn account gemeld op Bumble met referentie naar de artikels. Ze kreeg reactie van Bumble dat ze haar melding bijhouden maar pas kunnen ingrijpen bij meerdere meldingen. Maw er moeten slachtoffers vallen voor men ingrijpt.. Ik versta ergens ook wel dat ze iedereen het voordeel van de twijfel moeten geven, maar als je met zo’n verleden voorstelt om te gaan joggen in een relatief ongekend bos, njah dan maakt ge u imo toch wel verdacht.
Een vriendin (30plus, kinderloos, eigen woonst, goede job met premium bedrijfswagen, sportief, slank, kortom 1 van die zeldzame pareltjes dat na stukgelopen relatie weer op eigen benen staat en na zekere periode klaar is zich opnieuw te binden)