Het grote BeyondGaming Dating topic

@zwarten ik zou dat hier precies toch een beetje in het oog beginnen houden
Ge passeert gij hier vaak genoeg voor de deur om dat zelf in de gaten te houden!

edit... alhoewel.. tis altijd die dromerige blik als je op uw fiets passeert.
Non... wie is ze... waar denkt ze aan.... wat drijft ze...

Ge passeert gij hier vaak genoeg voor de deur om dat zelf in de gaten te houden!

edit... alhoewel.. tis altijd die dromerige blik als je op uw fiets passeert.
Non... wie is ze... waar denkt ze aan.... wat drijft ze...

ja, ik zie het al, ik gaan @zwarten in het oog moeten houden.

digging-for-gold-vector-id165818864

Singles zijn getinder en gewandel beu: snel weer daten op café zonder afstand en mét eerste kus

--
Worden mondmasker en vaccinatiebewijs het nieuwe condoom voor het post-Covid-daten? In Amerika ze alvast met vaccinatiestatussen op Tinderprofielen. 'Kijk eens, ik ben veilig om mee op date te gaan'.

Relatie-experten zijn het erover eens: we moeten de komende weken, maanden een fase door. Want daten zoals we het vroeger kenden - spontaan, op café, offline, weet u nog? - komt heus wel terug. "Mensen hebben er meer dan ooit heimwee naar", zegt onderzoeker Elisabeth Timmermans, auteur van 'Liefde in tijden van Tinder'. "Ik geloof zelfs dat we even een degout zullen krijgen van al die online apps."
---

Ik ben precies toch nóg geruster op een SOA-bewijs 🙈

Voor het luchtigere datingwerk hebben we ons ook op het subforum Zwam genesteld.

Alle BEWUSTE datingzever kan daar 😁

Voor het luchtigere datingwerk hebben we ons ook op het subforum Zwam genesteld.

Alle BEWUSTE datingzever kan daar 😁
Eindelijk. Kan je hier onze kop niet meer zot maken

edit: was een grap he

Laatst bewerkt door een moderator:
Nope, dat is de normale logica bij vrouwen: praten in duidelijke termen maar eigenlijk veel meer nuances bedoelen. Het is niet omdat je je niet meteen in een nieuwe relatie wilt storten dat je de endorfines die vrijkomen bij flirten wilt missen he...

Het mannelijke brein heeft het vaak moeilijk om die nuances te begrijpen :)

Nope, dat is de normale logica bij vrouwen: praten in duidelijke termen maar eigenlijk veel meer nuances bedoelen. Het is niet omdat je je niet meteen in een nieuwe relatie wilt storten dat je de endorfines die vrijkomen bij flirten wilt missen he...

Het mannelijke brein heeft het vaak moeilijk om die nuances te begrijpen :)
Ik had het zelf nooit zo duidelijk kunnen formuleren! 💚

Terug
Bovenaan