zolang ge maar niet raar uit de hoek komtHier wordt er niet aan wild poepen gedaan .
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zolang ge maar niet raar uit de hoek komtHier wordt er niet aan wild poepen gedaan .
Maar als je je afvraagt of je verliefd bent is het antwoord nee. Nu twijfel ik van... gaat het nog groeien? Ga ik onze vriendschap verkloten als ik het laat duren terwijl het van mijn kant puur vriendschappelijk is? Twijfel twijfel
Veel succes. Vanuit zo'n vriendschap lijkt het mij niet evident om verliefde gevoelens te krijgen alleszins. Aantrekking lijkt mij bv. ook een heel belangrijke daarin, is dat er niet vaak (kort door de bocht) van in het begin (of nooit)?Ik ben nu al een paar weken iemand aan het daten. Ik ken hem al een jaar ondertussen maar nu sinds kort toch aan het zien of het meer kan worden dan gewoon vrienden. Aangezien ik er al vrienden mee ben is het dus wel een toffe kerel waar ik goed mee kan praten. Toekomstgericht willen we allebei wel hetzelfde. Maar hij is fysiek heel verlegen, vind ik al een beetje een red flag. Maar ik geef hem daar gerust zijn tijd voor, dus wie weet.
Maar als je je afvraagt of je verliefd bent is het antwoord nee. Nu twijfel ik van... gaat het nog groeien? Ga ik onze vriendschap verkloten als ik het laat duren terwijl het van mijn kant puur vriendschappelijk is? Twijfel twijfel
Zijn dit geen "Dawson's Creek" toestanden?Ik ben nu al een paar weken iemand aan het daten. Ik ken hem al een jaar ondertussen maar nu sinds kort toch aan het zien of het meer kan worden dan gewoon vrienden. Aangezien ik er al vrienden mee ben is het dus wel een toffe kerel waar ik goed mee kan praten. Toekomstgericht willen we allebei wel hetzelfde. Maar hij is fysiek heel verlegen, vind ik al een beetje een red flag. Maar ik geef hem daar gerust zijn tijd voor, dus wie weet.

Second Love nooit geprobeerd en lijkt me ook heel veel gedoe dat vreemdgaan, zeker via een app. Enfin, doe je gewoon ook niet. Heb je echter zin in een speeltuin voor volwassenen dan is (als koppel) SDC wel een geestig platform... Daar maak je wat meeIemand al eens second love geprobeerd?
Is een site of app voor mensen die willen vreemdgaan.
Ik vraag dit voor een vriendin, no joke.
Ze leest mee.

Iemand leuk en knap vinden en verliefd zijn is natuurlijk nog iets totaal anders.Ik snap dat wel, dat "we doen het rustig aan en zien wel waar we uitkomen", je op je gemak voelen bij iemand, goed kunnen communiceren en van daaruit groeien naar meer lijkt me een veel succesvollere manier van doen om op lange termijn een toekomst samen te hebben.
En wanneer je die ook nog eens fysiek aantrekkelijk vindt, denk ik dat je wel goed bezig bent!
Maar je geeft wel een tegenstrijdige boodschap: ik vind hem leuk en aantrekkelijk versus ik hou de boot af.
Ik heb het idee dat je dat eerder zegt vanuit angst om zélf gekwetst te worden?
Veel sterkte alvast en kom gerust af en toe hier eens stoom afblazen en twijfels uiten, tussen alle zever en zwans in, komt er heel vaak ook goed advies![]()
Ze date via BG heWel, ik begin dat nu ook te merken. Waarom date jij eigenlijk niet?

Omdat daten om te daten mij totaal niet interesseert momenteel. Dan kom ik liever hier wat onnozel doen
Ik steek op dit moment liever mijn tijd, geld en energie in werken aan mezelf zodat ik mijn eigenwaarde uit mezelf kan halen in plaats van uit een ander. (geen oordeel naar anderen toe! Gewoon iets wat ik wel soms denk bij anderen die snel aan het daten slaan na een breuk en wat mij persoonlijk niet aanspreekt).
Daarnaast is mijn leven nu nog een rommeltje: geen huis, maar als ik er 1 heb, wil ik er vooral eerst een thuis van maken wat ook tijd en energie zal kosten, zorgen dat mijn dochter zoveel mogelijk stabiliteit kan krijgen bij haar mama, zaken een plaatsje geven en meer rust in mijn hoofd hebben.
En pas dan zal ik kunnen zeggen dat ik een relatie een eerlijke kans kan geven. Wanneer ik me zelfzeker genoeg zal voelen bij iemand ipv onzeker en achterdochtig (wat nu zeker het geval zou zijn) om hem een eerlijke kans te geven.
Want het gaat 'm tenslotte niet enkel om mezelf, maar ook om mijn dochter en haar beleving én de gevoelens van de toekomstige partner.
Ik ben daarin anders dan jou, denk ik... Ik ga er van uit dat de rest dan wel zal komen, iets tijd geven om te groeienIemand leuk en knap vinden en verliefd zijn is natuurlijk nog iets totaal anders.
Ik hou de boot af omdat ik in mijn vorige relatie redelijk "vast" zat na zoveel jaar. Ik vind een relatie verbreken echt zo moeilijk.
Dus zolang ik niet echt die vlinders voel, ga ik er niet voor gaan natuurlijk.
. 
Na hoeveel dates moet die verliefdheid er zijn voor je de beslissing neemt om te stoppen met daten of effectief een relatie aan te gaan?Er is wel een fysieke aantrekking maar we're taking things slow. Wat op zich wel mooi is want onder homo's heb je meestal seks voor je elkaars voornaam kent bij wijze van spreken. Dus dat vind ik zich wel fijn en zeker niet erg. Daar praten we ook heel open over. Mijn vorige relatie heb ik 9 jaar amper (samen) seks gehad en dan begint het he. Altijd maar achter de rug, elkaar niet meer vertrouwen, etc.
Maar bij mij is die... vonk er nu niet. Die verliefdheid die heel uw denken en doen overneemt, waar je mee opstaat en mee gaat slapen. Dus ik hou wel de boot af dat het zeker geen relatie wordt op dit moment. Geen goesting om iemand zijn hart te moeten breken waar ik heel goed mee overeen kom.
Maar we komen zo goed overeen dat ik wel wil zien waar het eventueel nog naartoe gaat. En ja, Dawson's Creek. Als homo is het echt absurd moeilijk om iemand serieus te vinden. Zeker in België.

Na langdurige therapie en bemiddeling hebben we besloten onze online vriendschap een kans te geven, we hebben de kroket doormidden gebeten en ons verzoendDienstmededeling: @Mulan en ik hebben besloten onze online vriendschap te beeindigen. Onoverbrugbare verschillen lagen aan de basis. En iets met paneermeel.
We blijven wel vrienden.

You owe me a fishstick!Na langdurige therapie en bemiddeling hebben we besloten onze online vriendschap een kans te geven, we hebben de kroket doormidden gebeten en ons verzoend![]()
Van korstjes....Met of zonder korst![]()
Ik ben niet jaloers zeMahnee Non, dat is gewoon eentje die ni wil en eentje die ni mag, maar die willen alle2 wel wat aandacht. Laat ze toch, niet nodig jaloers te zijn.