Mulan
Well-known member
KIEKEN!Alé vooruit. Het ziet er naar uit dat date 2 in aantocht is. Pfoeeh kben weer helemaal in de mood opeens.
Gelukkig heb je het zelf niet eerst om zeep geholpen met je onzekerheid/ongeduld

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KIEKEN!Alé vooruit. Het ziet er naar uit dat date 2 in aantocht is. Pfoeeh kben weer helemaal in de mood opeens.

Alé vooruit. Het ziet er naar uit dat date 2 in aantocht is. Pfoeeh kben weer helemaal in de mood opeens.
Heb nog niet geantwoord hhahha.Hoe lang heb je erover gedaan om ja te zeggen?
Ni te snel antwoorden he, anders lijk je needy. Maar ook niet lang wachten want anders lijk je ongeïnteresseerd. Zo tussen de 2 is ideaal. It's an exact scienceHeb nog niet geantwoord hhahha.

Als ze na data 2 niet terugstuurt kun je wel een berichtje sturen. Zo stilletjes? All jokes aside, succes.Alé vooruit. Het ziet er naar uit dat date 2 in aantocht is. Pfoeeh kben weer helemaal in de mood opeens.
Wispelturig, niet?Besloten onze online vriendschap te beeindigen.
We blijven wel vrienden.

Wispelturig, niet?![]()
Ik vind jouw vrouwelijke kant in de keuken leuker... Maar jij die van mij aan de eettafel nietIs mijn vrouwelijke kant.

Met u kan ik klappen!Ik weet niet waar het over gaat maar met paneermeel wordt er hier alleszins niet gelachen.
Daten?Zo snel dat ge mij citeert man, wat voor een wanhopige loser zijt gij.

Nee, ik mag niet van mijn vrouw.Iemand al eens second date geprobeerd?
Is een site of app voor mensen die willen vreemdgaan.
Ik vraag dit voor een vriendin, no joke.
Ze leest mee.
Is die altijd ook zo boos als ge vreemd gaat? Die van mij loopt dan aan de andere kant van de weg als ik rondloop met krampenNee, ik mag niet van mijn vrouw.

Is die altijd ook zo boos als ge vreemd gaat? Die van mij loopt dan aan de andere kant van de weg als ik rondloop met krampen![]()