Put_met_keren
Active member
Brrr ja, van die types die als je niet meteen antwoordt “???” sturen of hun bericht nog eens opnieuw sturen.Er zijn er slechtere, maar tis toch ook eentje op datinggebied waar ik geen fan van ben![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brrr ja, van die types die als je niet meteen antwoordt “???” sturen of hun bericht nog eens opnieuw sturen.Er zijn er slechtere, maar tis toch ook eentje op datinggebied waar ik geen fan van ben![]()
Vrouwen kunnen ook zo zijn hoor. Ik kreeg gisteren ook berichten zoals: "zo stilletjes", na een uur niet te antwoorden op haar vorige bericht.Brrr ja, van die types die als je niet meteen antwoordt “???” sturen of hun bericht nog eens opnieuw sturen.
Tzit er al tegen seg. Das snel.Vrouwen kunnen ook zo zijn hoor. Ik kreeg gisteren ook berichten zoals: "zo stilletjes", na een uur niet te antwoorden op haar vorige bericht.
Als je daarvoor altijd binnen de 5 minuten antwoordde, vind ik dat absoluut zo bizar nog nietVrouwen kunnen ook zo zijn hoor. Ik kreeg gisteren ook berichten zoals: "zo stilletjes", na een uur niet te antwoorden op haar vorige bericht.

Mjah nee ik doe dat bewust niet, anders kom ik waarschijnlijk wanhopig over.Als je daarvoor altijd binnen de 5 minuten antwoordde, vind ik dat absoluut zo bizar nog niet![]()
Dat niet per se, dat heb ik altijd een beetje een zeverargument gevonden, maar je creëert wel die perceptie dat ge altijd meteen alles leest.Mjah nee ik doe dat bewust niet, anders kom ik waarschijnlijk wanhopig over.
Ik was vergeten hoe vermoeiend daten is op die manier 

Da's idd wel iets voor u, want je bent hier ook subliem in het geven van een eerste indruk.Kun je me details via PM eens sturen? Kheb zoiets nog nooit gedaan. En kwil wel eens uit m'n comfortzone treden. Lijkt me gewoon leuk.

Wat zijn we weer lief. En wil je het echt weten? Ik ben gescheiden.Da's idd wel iets voor u, want je bent hier ook subliem in het geven van een eerste indruk.
Nee serieus, had jij geen vrouw/vriendin? Of ik heb dat volkomen fout gelezen of ik heb het op een ander.
Wel, ik begin dat nu ook te merken. Waarom date jij eigenlijk niet?Ik was vergeten hoe vermoeiend daten is op die manier
Niet te snel antwoorden want dan ben je wanhopig.
Niet te laat antwoorden want dan ben je een ongeïnteresseerde klojo.
Niet te kort antwoorden want dan doe je geen moeite.
Niet te lang antwoorden want dan ben je "clingy".
Het is eigenlijk al een mirakel dat het bij TooChé wél goed loopt!
Sterkte alvast, daters!![]()
Blij dat ik daar al bijna 15 jaar vanaf ben jaIk was vergeten hoe vermoeiend daten is op die manier
Niet te snel antwoorden want dan ben je wanhopig.
Niet te laat antwoorden want dan ben je een ongeïnteresseerde klojo.
Niet te kort antwoorden want dan doe je geen moeite.
Niet te lang antwoorden want dan ben je "clingy".
Het is eigenlijk al een mirakel dat het bij TooChé wél goed loopt!
Sterkte alvast, daters!![]()

Blij dat ik daar al bijna 15 jaar vanaf ben ja![]()
Omdat daten om te daten mij totaal niet interesseert momenteel. Dan kom ik liever hier wat onnozel doenWel, ik begin dat nu ook te merken. Waarom date jij eigenlijk niet?

En gelijk heb je hoor, zo hoort het ook.Omdat daten om te daten mij totaal niet interesseert momenteel. Dan kom ik liever hier wat onnozel doen
Ik steek op dit moment liever mijn tijd, geld en energie in werken aan mezelf zodat ik mijn eigenwaarde uit mezelf kan halen in plaats van uit een ander. (geen oordeel naar anderen toe! Gewoon iets wat ik wel soms denk bij anderen die snel aan het daten slaan na een breuk en wat mij persoonlijk niet aanspreekt).
Daarnaast is mijn leven nu nog een rommeltje: geen huis, maar als ik er 1 heb, wil ik er vooral eerst een thuis van maken wat ook tijd en energie zal kosten, zorgen dat mijn dochter zoveel mogelijk stabiliteit kan krijgen bij haar mama, zaken een plaatsje geven en meer rust in mijn hoofd hebben.
En pas dan zal ik kunnen zeggen dat ik een relatie een eerlijke kans kan geven. Wanneer ik me zelfzeker genoeg zal voelen bij iemand ipv onzeker en achterdochtig (wat nu zeker het geval zou zijn) om hem een eerlijke kans te geven.
Want het gaat 'm tenslotte niet enkel om mezelf, maar ook om mijn dochter en haar beleving én de gevoelens van de toekomstige partner.

Ik ga hier zeker niet in detail treden, maar de balans van geven en krijgen zat al enkele jaren niet goed wat mij betreft. Maar soms moet je gewoon doorbijten en met een kind in het spel geef je niet zomaar op omdat iets zwaar is.
En toen kwam corona en sloeg dat compleet door in het negatieve.
Ook over mogelijke oplossingen over hoe we aan onze relatie konden werken, zaten we niet op dezelfde lijn, dus dan houdt het op. Ik wou niet dat mijn dochter op zal groeien met het idee dat 2 ongelukkig mensen in een relatie normaal zijn en dat dagelijkse discussies prima zijn.
De scheiding is sinds februari officieel en we zijn beide nog hard bezig onze draai te vinden in praktische zaken, het co-ouderschap,... Elk op onze eigen manier![]()
Dus de mentale klik is er, alleen twijfel je aan de seksuele?Ik ben nu al een paar weken iemand aan het daten. Ik ken hem al een jaar ondertussen maar nu sinds kort toch aan het zien of het meer kan worden dan gewoon vrienden. Aangezien ik er al vrienden mee ben is het dus wel een toffe kerel waar ik goed mee kan praten. Toekomstgericht willen we allebei wel hetzelfde. Maar hij is fysiek heel verlegen, vind ik al een beetje een red flag. Maar ik geef hem daar gerust zijn tijd voor, dus wie weet.
Maar als je je afvraagt of je verliefd bent is het antwoord nee. Nu twijfel ik van... gaat het nog groeien? Ga ik onze vriendschap verkloten als ik het laat duren terwijl het van mijn kant puur vriendschappelijk is? Twijfel twijfel