Het grote BeyondGaming Dating topic

Het gewoon benoemen scheelt ook al vind ik. Als die je aankijkt alsof je een alien bent dan, heeft hij een groter probleem dan jij 😜
Als hij je wil geruststellen door te zeggen dat hij geen kidnappende seriemoordenaar is: VLUCHT!!! 😝😂
Dank u Mulan ... ... ... :unsure:

Het is zoals verwacht een plezante namiddag & avond geworden. Eerst wat gaan wandelen, daarna iets gaan drinken en uiteindelijk samen in de zetel lekker knus liggen knuffelen bij haar thuis. Ik ben een tevreden man. Kga goed slapen sebiet.

Het is zoals verwacht een plezante namiddag & avond geworden. Eerst wat gaan wandelen, daarna iets gaan drinken en uiteindelijk samen in de zetel lekker knus liggen knuffelen bij haar thuis. Ik ben een tevreden man. Kga goed slapen sebiet.
Goed zo. Als de vlinders in uw buik u niet voortdurend wekken;-)

Ja het is heel pijnlijk en jammer zeker als het zo out of the blue is. Ik ben naar een psycholoog gegaan om het allemaal proberen te vatten en begrijpen. Hij zei dat dit een tekstboek voorbeeld is van bindingsangst. Haar jeugd en verleden beamen dit ook. Haar vader vergat haar als kind vaak aan de schoolpoort zodat ze te voet alleen naar huis moest. Al haar ex partners hebben haar bedrogen. Dus ze beschermt zichzelf door mij buiten te gooien voor ik haar zou kwetsen.

Ik heb ze nu al 3 weken niet meer gehoord of gezien. Ik heb gisteren met haar vriendin gebeld en die zei dat ze echt veel ruimte nodig heeft en dat ze het heel jammer vind dat het niet gelukt is tussen ons. Kzei euhm ja vreemd als ik de week ervoor dan nog de man van haar leven was.

Ik heb beslist om mijn woede naast mij neer te leggen en heb haar een brief geschreven. Waarin ik de link leg tussen haar verleden en haar bindingsangst. Ik heb geschreven dat ik nooit de intentie zal hebben om haar te kwetsen of te verlaten. En dat ik niet verdwijn hoe hard ze me ook wegduwt. En dat ze me mss achter haar opgetrokken muur moet toelaten en dat ze mss dan kan beseffen dat ik de persoon ben die ze constant de man van haar leven noemde.

Ik heb die brief vooral voor mezelf gedaan. To be the bigger man. Zodat Ik het laatste woord had. Enige vorm van controle die mij nog rest.

Haar verlies. Ze heeft me niet bedrogen. Niet zo makkelijk tijdens corona en ik zat ook de laatste 2 maanden thuis wegens een operatie... Dus er viel mij nooit iets op.

Ik vind het gewoon jammer en ben natuurlijk vernederd en kwaad want ik dacht mijn droomvrouw gevonden te hebben. Nu start ik weer van 0.
Het kan ongetwijfeld ook bindingsangst zijn, al vind ik het wat gek dat dat "pas" na 2j parten speelt. Al was dat samenwonen in haar huis dan misschien een trigger.
Ik hoop voor haar alvast dat ze daar aan werkt dan.

Hard terzijde: ik ben er in het verleden ook tegen gebotst, wel maar relatie van 3m, maar alles was perfect, maar ze kon het simpelweg niet.
Woont ondertussen samen met iemand en zwanger van een tweeling, dus ik hoop voor haar ook dat ze er aan gewerkt heeft.

Wat die brief etc. betreft .... Praat daar inderdaad nog es over met je psycholoog. Lijkt me ook dat je het vanuit de verkeerde beweegredenen doet. In functie van "closure", zou ik het zeker begrijpen, in functie van woede en "laatste woord" zal het maar weinig meerwaarde bieden voor jezelf.

Mooitje, geniet ervan. Zijn de beste momenten :-)

Helaas denk ik dat het maar een eenmalig tafereel geweest gaat zijn. Ik heb niets meer gehoord van haar, terwijl de week voor de date mijn gsm gloeiend stond. Ongelofelijk toch hoe iets dat zo vlot verliep ineens kan uitdraaien in uiteindelijk gewoon niks. Dan stelt een mens zichzelf nog eens open. écht pijnlijk ☹️.

Edit: toeval treft dat ze dan net als ik hier post een sms stuurt. Wel een super awkward bericht, en ze zou mijn bericht uren later pas hebben ontvangen. Heb mijn buik er al van vol.

Laatst bewerkt:
Helaas denk ik dat het maar een eenmalig tafereel geweest gaat zijn. Ik heb niets meer gehoord van haar, terwijl de week voor de date mijn gsm gloeiend stond. Ongelofelijk toch hoe iets dat zo vlot verliep ineens kan uitdraaien in uiteindelijk gewoon niks. Dan stelt een mens zichzelf nog eens open. écht pijnlijk ☹️.

Ofwel zit ze op het internet en leest ze vanalles dat dan in haar hoofd speelt en wacht ze nu 3 dagen met iets te sturen om niet te needy over te komen.

Edit: toeval treft dat ze dan net als ik hier post een sms stuurt. Wel een super awkward bericht, en ze zou mijn bericht uren later pas hebben ontvangen. Heb mijn buik er al van vol.

Daar zou ik nu geen breekpunt van maken.
Relax!

Hoeveel berichten had ge al gestuurd en op welke toon? (En vroeg ge wrm ze niet reageerde?) Want anders heb ik wel een idee waarom dat een super awkward bericht was :unsure:

Het gewoon benoemen scheelt ook al vind ik. Als die je aankijkt alsof je een alien bent dan, heeft hij een groter probleem dan jij 😜
Als hij je wil geruststellen door te zeggen dat hij geen kidnappende seriemoordenaar is: VLUCHT!!! 😝😂
Wat als hij zegt dat hij wel een kidnappende seriemoordenaar is? Meteen er bij intrekken?

Hoeveel berichten had ge al gestuurd en op welke toon? (En vroeg ge wrm ze niet reageerde?) Want anders heb ik wel een idee waarom dat een super awkward bericht was :unsure:
Haha nee zo wanhopig ben ik niet. Ik had gewoon een berichtje gestuurd deze morgend. Standaard goeiemorgen. That's it.

Tinder installeren was voor mij op zich al een mijlpaal gezien ik van een scheiding kom.
Soms twijfel ik wel of ik Tinder installeer om echt iemand te zoeken of omdat ik niet alleen wil zijn.
Tot nu toe wat gebabbeld met 1 iemand(zij was 36, ik 35) die ook in een scheiding zat jaren terug. Een conncectie vormen met mensen die van een scheiding komen lijkt voor mij makkelijker dan iemand die pas hotel mama verlaat en nog aan haar leven moet beginnen.
Voor ik Tinder installeerde had ik eigenlijk ook wat moeten nadenken over "wat wil ik"?
Nu heb ik dat al swipend wat geleerd. Ik wil iemand die wat ervaring en over nuchterheid beschikt.
Ik heb ook matches van mensen die 28/29 jaar oud zijn. Daarvan heb ik meer schrik. Mochten ze vragen :"wat zijn uw hobby's": kzou het begot niet weten. Heel veel wandelen, beurs volgen, ...en voor de rest ben ik al blij dat ik rond ben met mijn huishouden? (sinds corona komen hier geen schoonmaaksters binnen)
Maar mezelf kennende weet ik dat ik de zaken overanalyseer, ik zou wat meer moeten relativeren. Maar toch....daten suckt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha nee zo wanhopig ben ik niet. Ik had gewoon een berichtje gestuurd deze morgend. Standaard goeiemorgen. That's it.
Ik zeg dit niet om je te troosten of zo, maar met mijn ex meermaals misverstanden gehad over berichten die niet aankwamen, zowel sms als WhatsApp. Of 2 blauwe vinkjes zien op mijn gsm en me opjagen omdat hij niet antwoordt en nadien toonde hij me dan dat hij het bericht effectief nog niet gelezen had. 🤷
Geef ze dus gerust wat krediet!

Kleine tip: zeg "ik zal sturen als ik thuis ben" of "stuur je een berichtje als je veilig aangekomen bent?" komt heel attent over (vind ik dan toch 🤷) én je hebt direct een reden om het sturen niet uit te stellen tot de volgende dag 😁

Je hebt er 1 avond mee weg geweest en je bent al gekwetst omdat ze 12 uur niet reageert op je? Sorry maar volgens mij ligt het probleem niet bij haar.

Je hebt er 1 avond mee weg geweest en je bent al gekwetst omdat ze 12 uur niet reageert op je? Sorry maar volgens mij ligt het probleem niet bij haar.
Goh, ik denk dat dat niet zo overdreven is om zo te denken, ernaar handelen is weer iets anders 🙈

Als we een leuke tijd hebben gehad, willen we toch graag zowel in woorden als daden de bevestiging dat de ander dat ook zo heeft ervaren?

Terug
Bovenaan