Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wordt die dan ook gecrowdfunded?Huurt een PM jongens!![]()
Wordt die dan ook gecrowdfunded?

Geen idee hoe ik dat moet interpreteren maar vraag je nu of ik een slet wil zijn voor gans den hoop?BG is er voor alle crowdfunders... Jij ook dan?![]()

Wij zijn gewoon preutse seuten denk ik Tomski![]()
Geen idee hoe ik dat moet interpreteren maar vraag je nu of ik een slet wil zijn voor gans den hoop?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Ik ben GEEN sloerie!!!!Ik heb geen idee wat er in die PM ging gebeuren maar jij duidelijk wel al!![]()

Dus gij vindt (een hoop van) de andere BG-vrouwen sloeries?Ik ben GEEN sloerie!!!!
't loopt er hier vol van

Namen willen we!Dus gij vindt (een hoop van) de andere BG-vrouwen sloeries?![]()

Leugens, achterklap en prietpraat!Het is wel Wannes die direct de koffer in duikt, @Shiva hoopt na 16u de koffer in te mogen duiken, dan zijn er die de tinerdates maar voor het snuiven hebben en dan zou ik de prachtige dames hier sloeries noemen?![]()

Niet in die van mij!Sorry dat ik niet mee ben met de genderneutrale bewoordingen, maar sloerie verwijst in mijn woordenboek naar een vrouw?

Sorry, correctie, de passagierszetel induikenLeugens, achterklap en prietpraat!![]()

die woordenboek?Niet in die van mij!![]()

Amai nee, ik heb altijd stress bij de ene al meer dan de ander maar zo hatelijk.Stress helpt niet ècht op dates![]()

Amai nee, ik heb altijd stress bij de ene al meer dan de ander maar zo hatelijk.![]()