Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Straks komt de date er hoogstwaarschijnlijk aan. Ben benieuwd of ze in levende lijve even lief en zorgzaam is dan op Tinder. Eerste date in jaren... Wish me luck.

Nee maar nu je het zegt, het ging wel over kots(worst) van haarGoh omgekeerde volgorde... met een volle maag lukken ritjes van 2u niet zo goed. Dus het lijkt mij prima zo.
Maar ge hebt dus uw eigen ruiten niet in gegooid? Ge hebt bijvoorbeeld, en ik zeg maar wat, geen kotsworst op tafel gedeponeerd?
. Nog verder te onderzoeken waar dat naartoe gaat! Ruiten zijn behoorlijk intact gebleven; ik had blijkbaar een mildere dag.Geweldige date gehad vandaag, al verliep het wat in omgekeerde volgorde. Direct een ritje mee gedaan (allez, een uur of 2). Dan iets gaan drinken en op’t einde iets gaan eten. Komt sowieso een vervolg op!
Straks komt de date er hoogstwaarschijnlijk aan. Ben benieuwd of ze in levende lijve even lief en zorgzaam is dan op Tinder. Eerste date in jaren... Wish me luck.
De passagierstoel eigenlijkSerieus? Dus first date en direct de koffer in?
koffer was te klein 
Nee maar nu je het zegt, het ging wel over kots(worst) van haar.

Wij zijn gewoon preutse seuten denk ik TomskiSerieus? Dus first date en direct de koffer in?

De date is uitgesteld naar 16u. Miljaar kheb zenuwen. Pfoeh. Next update deze avond probably.
Hahaha wat een plaat. Dat helpt het erger te maken.
Majesteitsmeervoud?Wij zijn gewoon preutse seuten denk ik Tomski![]()
Wij denken van niet.Majesteitsmeervoud?
Tomski en ik, dat is meervoud!Majesteitsmeervoud?
Veel succes! En kalmte kan u reddenDe date is uitgesteld naar 16u. Miljaar kheb zenuwen. Pfoeh. Next update deze avond probably.

De date is uitgesteld naar 16u. Miljaar kheb zenuwen. Pfoeh. Next update deze avond probably.

Practice what you preach?Stress helpt niet ècht op dates![]()

Het was alweer veel te lang geleden dat ik ruiten ingooideMoeidunie, sloerie!![]()