Het grote BeyondGaming Dating topic

Hier zijn we ondertussen 6 maand samen, alles gaat zeer goed! Vorige week zelfs nog de sleutel van haar appartement gekregen, vond ik een heel fijn moment.

Er is maar 1 probleem, ik heb eens laten vallen dat ik regelmatig mijn frustraties/hallucinaties over koers en voetbal en andere sporten kwijt kan op een online forum. Ik ben zelfs zo dom geweest van te zeggen op 9lives en mijn nickname... omdat ze nieuwsgierig was....

Ik hoop dat ze mijn geschiedenis niet bekijkt.
En dat ze die posts over die ONS in je vorige relaties niet ontdekt? :s

Er is maar 1 probleem, ik heb eens laten vallen dat ik regelmatig mijn frustraties/hallucinaties over koers en voetbal en andere sporten kwijt kan op een online forum. Ik ben zelfs zo dom geweest van te zeggen op 9lives en mijn nickname... omdat ze nieuwsgierig was....

Hier zijn we ondertussen 6 maand samen, alles gaat zeer goed! Vorige week zelfs nog de sleutel van haar appartement gekregen, vond ik een heel fijn moment.

wel, als ge op 9lives hebt gezegd, kan het niet zo'n kwaad zekers?

Hoe ben je er in geslaagd om dat 10 maand van de kinderen verborgen te houden? Lijkt me toch zeer moeilijk :p

Ik heb de kinderen 50/50 dus ik zie haar in de weken dat ik de kinderen niet heb en niet wanneer de kinderen hier wel zijn. Niet zo moeilijk :p

Ik vraag me wel af hoe je aan je kinderen moet uitleggen dat je een nier mist en de lever weg is.
Litteken tonen.

Wanneer laten jullie negatieve zaken (of mogelijke rode vlaggen) van jezelf vallen tijdens het daten? Bvb mentale labels als "depressie, bipolaire stoornis, .."

Terug
Bovenaan