Het grote BeyondGaming Dating topic

Leuke zakelijke besprekingen :unsure:
Zeer efficiënte besprekingen na één date of een kwartier chatten weet je of er potentieel is of niet. En het is ook gewoon leuk om mensen te leren kennen en echte conversaties te hebben. Als je onmiddellijk oordeelt dat, pakweg, iemand met een paard niks voor jou is dan ga je nooit veel vangen in de dating vijver. En, je leert zo nog wat bij ook. Win-win!

Zeer efficiënte besprekingen na één date of een kwartier chatten weet je of er potentieel is of niet. En het is ook gewoon leuk om mensen te leren kennen en echte conversaties te hebben. Als je onmiddellijk oordeelt dat, pakweg, iemand met een paard niks voor jou is dan ga je nooit veel vangen in de dating vijver. En, je leert zo nog wat bij ook. Win-win!
Goch, dan ben ik toch liever inefficiënt zodat ik niet iedere foto vooraf moet gaan analyseren.

Ik wil even @RidderBauknecht hier wel bijtreden dat deze post ook wel op flessen getrokken is.
Iedereen heeft inderdaad wel een mening over iets, als je al die zaken samenvat als één lijst, tja, dan verdwijnen alle mogelijke venndiagrammen.

Mij ging het em niet enkel over voorkeur hebben want dat mag zeker, niets mis mee maar vooral de denigrerende (tot beledigen toe) toon die gezet werd.
Je zal maar als paardenliefhebber het etiket paardenwijf opgekleefd krijgen.

Zullen we gamers dan ook maar een label geven? Lijkt wel beetje op mierenneukerij dit maar ik bedoel maar, laat iedereen in haar/zijn waarde.

Ik stel mij ter beschikking om mijn tinderfoto's te delen & zonder complexen er een hoop vooroordelen op geplakt te krijgen, als er zich iemand geroepen voelt

Mij ging het em niet enkel over voorkeur hebben want dat mag zeker, niets mis mee maar vooral de denigrerende (tot beledigen toe) toon die gezet werd.
Je moet niet zo snel op je paard zitten.

Zullen we gamers dan ook maar een label geven? Lijkt wel beetje op mierenneukerij dit maar ik bedoel maar, laat iedereen in haar/zijn waarde.
Ik vind jouw interpretatie, van een samenraapsel van posts, nu wel negatiever dan wat er apart in die posts staat. Ik probeer bij alles wel te zeggen dat het over stereotypes en clichés gaat, maar we gaan nu toch ook niet op eieren lopen.

Ik werd geroepen om te roeren? :unsure:

En barf, Tinder. Ik val op stevige bebaarde mannen en dat is misschien 1 op de 150 daar. Ik herken er soms echt een patroon in.
Fem Asian, arab, faceless, Vlaamse twink, Afrikaan, Fem Afrikaan, faceless, fem arab, lelijke Vlaming, Asian, Asian, Latino. Ook allemaal onder de 70 kilo en allemaal zo cliché gay als maar kan zijn. Tinder is echt mijn ding niet.

Ik heb al zodanig veel naar links geswiped dat ik mensen zie die 1000 km van hier wonen terwijl mijn radius op 100 staat :unsure:

Gamers hebben absoluut een label (over het algemeen; iedereen is anders) bij vrouwen hoor. Da's misschien zelfs een van de slechtste voorbeelden om te geven vind ik.

'Zoek dan toch een echte hobby' - iemand die ik al een tijdje goed kende (en waar ik gewoon vrienden mee was) toen we bezig waren over hobby's
'Ah je bent dus nog niet echt volwassen?' - iemand tegen mijn neef van in de twintig toen die tegen een date vertelde dat hij graag esports kijkt
'Gamers swipe left' - Tinder
'Ik snap dat niet, zo heel de dag op je kamer alleen zitten achter een scherm' - iemand waar ik mee op date ben gegaan
'Gamers zijn meestal enorm onvolwassen, ik moet geen gamer hebben' - een kennis

Voorts laten we hier iedereen in zijn/haar waarde vind ik. Er worden geen namen gedeeld of screenshots gepost. Het is hier gewoon een luchtig gesprek over Tinder, daten, en alle vooroordelen (al dan niet onterecht) die daar komen bij kijken.

Die paardendiscussie begrijp ik ergens wel. Ik kijk toch ook een klein beetje uit naar iemand die interesse heeft in games en voetbal/tennis/darts. Dat is iets waar bij mij veel tijd in kruipt en als dat de andere dan totaal niks zegt...

Stel dat ik iemand leer kennen die elke dag bezig is met paarden, terwijl mij dat niks doet. Toch altijd leuker om gedeelde passie's te hebben? Niet alles maar toch enkele gemeenschappelijke bezigheden.

Ik stel mij ter beschikking om mijn tinderfoto's te delen & zonder complexen er een hoop vooroordelen op geplakt te krijgen, als er zich iemand geroepen voelt
Vooroordelen plakken is mijn guilty pleasure. Mag het ongecensureerd?

Whatever floats your boat.
Als ik die foto's aan wildvreemden op tinder deel, zie ik niet in waarom ik die hier dan verborgen zou moeten houden

ah dat betekent dat iemand een kinderwens heeft? Ik dacht dat vanilla stond voor conventionele sex als in tegenstelling tot meer kinky varianten... waar heb ik dat toch gelezen??? :oops:
Tegenwoordig zie je ook vaak "not a fan of vanilla" dus dan weet je dat je je aan kinderen shit mag verwachten.

Alsook de classics: avontuurlijk en open minded ofc. 😉
Wow, grote fout van mij... ik had de zin niet herlezen en auto correct heeft kinky vervangen door kinderen haha ok.
Voor alle duidelijkheid: not a fan of vanilla betekend dat ze geen standaard seks wil maar kinky.

Laatst bewerkt:
Wow, grote fout van mij... ik had de zin niet herlezen en auto correct heeft kinky vervangen door kinderen haha ok.
Voor alle duidelijkheid: vanilla is kinky!
Jamanee, vanilla is net NIET kinky. Maak het niet moeilijker dan het moet zijn hé :unsure:.

Gaat dat op den duur niet wat nefast worden voor Nest zijn ego, de hele dag "ik ben akkoord!" lezen?
Hmmmmmm fair point, dat willen we niet. Laat me even nadenken en ik kom met een nieuw aanvalsplan later op de dag :thinking:

Weet er iemand wat "exra plus: D/s" wilt zeggen? :oink:
dominant/submissive

Voor alle duidelijkheid: vanilla is kinky!
Bedankt voor de verduidelijking KinKnine ;)

Ik had ondertussen al op Tinder aan iemand gevraagd of ze vanilla is of al kinderen heeft :rolleyes::p

Maar serieus: de meest kinky dates die ik heb gehad hadden daar geen spoor van in hun Tinderprofielen. Verwachtingen staan verrassingen in de weg dus :)

dominant/submissive

oh boy, alweer veel te avontuurlijk.

Bedankt voor de verduidelijking KinKnine ;)

Ik had ondertussen al op Tinder aan iemand gevraagd of ze vanilla is of al kinderen heeft :rolleyes::p

Maar serieus: de meest kinky dates die ik heb gehad hadden daar geen spoor van in hun Tinderprofielen. Verwachtingen staan verrassingen in de weg dus :)
image.png

Terug
Bovenaan