Charon
Well-known member
Porque no los dos?Mét zonnebril! Al leunend tegen een supercar of met een vis in de armen? Altijd moeilijk kiezen tussen die twee.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Porque no los dos?Mét zonnebril! Al leunend tegen een supercar of met een vis in de armen? Altijd moeilijk kiezen tussen die twee.
Die vis in de armen is alleen mogelijk met een afdakje waar goe gerief onder hangt.Mét zonnebril! Al leunend tegen een supercar of met een vis in de armen? Altijd moeilijk kiezen tussen die twee.
It's not a beer bellyDie vis in de armen is alleen mogelijk met een afdakje waar goe gerief onder hangt.
Altijd vragen naar de extralegale voordelen...Een tijdje geleden hebk hier nog gepost dat ik aan het twijfelen was of ik verder wou gaan met 1 van mijn dates. Uiteindelijk heb ik het algemeen advies hier opgevolgd en haar eerlijk gezegd dat ik toen nog geen gevoelens had maar de mogelijkheden wel verder wou ontdekken. Dat heeft nog zo'n 2 weken gelopen, maar ik bleef met een dubbel gevoel zitten alsof ik me toch wat aan het forceren was. Het voelde echt niet oké dus dit weekend de klote boodschap moeten brengen dat ik het liever vriendschappelijk wou houden... We hebben er nog lang over zitten napraten maar voel me nu wel enorm opgelucht dus dat bevestigd wel dat het de goede keuze was en dat ik de volgende keer niet meer verder zou gaan als er geen overtuiging is langs mijn kant.
Vorige week ook nog een cliché date gehad: na een vlotte eerste date waarin we enkele uren gepraat hadden, wouden we als tweede date een wandeling aan de zee doen. In het midden van de wandeling gaat het even over kinderen en blijkt dat ze al 2 dochters had!! Stond niets van op haar dating profiel, nooit iets over gezegd,... Ik was helemaal gechoqueerd maar omdat we nog niet in het midden van de wandeling zaten nog 2 uur lang moeten doorstappen haha. Uiteindelijk heb ik er het beste van gemaakt en gewoon nog wat zitten zeveren over vanalles en nog wat maar dat is toch al het meest awkward moment van 2026 geweest.
Is voor mij echt een absolute no-go: ik wil wel kinderen maar enkel die van mijzelf haha.Als het uw kinderen niet zijn hoef je die ook niet op te voeden, dat is aan hun mama. In een sitatie waarin je gaat samenwonen is dat nog anders want dan zitten ze wel continu in uw huis en draaien ze mee in uw gezinsleven. Maar als je niet samenwoont is dat opvoeden veel beperkter.Absoluut geen goesting om kinderen van een andere man op te voeden en later waarschijnlijk nog eens "jij bent mijn papa niet" naar het hoofd geslingerd te krijgen...
Klopt, maar ik wil wel echt een relatie met samenwonen. Kvind mezelf nog te jong voor echt in een constante lat relatie te levenAls het uw kinderen niet zijn hoef je die ook niet op te voeden, dat is aan hun mama. In een sitatie waarin je gaat samenwonen is dat nog anders want dan zitten ze wel continu in uw huis en draaien ze mee in uw gezinsleven. Maar als je niet samenwoont is dat opvoeden veel beperkter.
Los daarvan wel vreemd dat ze van in het begin niet duidelijk is over het feit dat ze kinderen heeft. Misschien ging ze ervan uit dat het wel ergens op haar profiel staat?

Klopt, maar ik wil wel echt een relatie met samenwonen. Kvind mezelf nog te jong voor echt in een constante lat relatie te leven
En voor het tweede deel: ik heb het haar natuurlijk gevraagd en zij zei dat ze "uit meer facetten bestond dan alleen de alleenstaande mama te zijn". Daarom dat ze het bewust niet op haar profiel had gezet. En ergens klopt het zeker, maar het is wel een belangrijk aspect... Uiteindelijk heb ik mij snel herpakt en zei ik dat we misschien vriendschappelijk nog wel eens zouden afspreken, maar kort daarna wel beseft dat het ook wel een vieze karaktertrek is om zoiets bewust te "verbergen" - dan ben je in mijn ogen geen eerlijk persoon en daarom heb ik ook gewoon alle communicatie direct verbroken erna. Gisteren ook een date gehad en voor ze was gaan zitten heb ik al gevraagd of ze geen kinderen had :') #trauma

Maar waarom zou je zoiets verborgen willen houden? Dat is gewoon tijdsverlies voor alle partijen.Ik zou het als alleenstaande vrouw ook verbergen in het begin. Voor je het weet ben je op stap met de zoveelste 'ik wil geen vrouw met kinderen'.
OK ja, das gewoon fout IMHO. Evengoed zat zij in haar hoofd met het idee van "ik wil alleen een lief in de weken dat ik de kinderen niet heb dus dat aspect kinderen is niet zo belangrijk". Maar tis toch maar wat raar.En voor het tweede deel: ik heb het haar natuurlijk gevraagd en zij zei dat ze "uit meer facetten bestond dan alleen de alleenstaande mama te zijn". Daarom dat ze het bewust niet op haar profiel had gezet.
Maar waarom zou je zoiets verborgen willen houden? Dat is gewoon tijdsverlies voor alle partijen.
Dat is gewoon niet ok. Iets of wat transparantie daarin mag wel.De insteek was wel echt: meer potentiële mannen aantrekken en hopen dat ze je kon overtuigen met andere dingen waardoor je het misschien toch nog een kans zou geven. De papa was volledig out of the picture, dus de kinderen zaten altijd bij haar.
De insteek was wel echt: meer potentiële mannen aantrekken en hopen dat ze je kon overtuigen met andere dingen waardoor je het misschien toch nog een kans zou geven. De papa was volledig out of the picture, dus de kinderen zaten altijd bij haar.

Op wat slaat het nu om mannen pipo's te noemen als je met dergelijke voorbeelden afkomt. Als je als vrouw met kinderen enkel een partner zoekt voor de onneven weken, niet wilt gaan samenwonen, etc. dan is dat net reden te meer om dat net wel op voorhand te vermelden. Wie zegt er dat die mannen zin hebben om met iemand op date te gaan die dan gaan zeggen "ahja, het is eigenlijk maar alleen voor als de kinderen er niet zijn".Omdat er veel pipo's zijn die vrouwen met kinderen onmiddellijk schrappen terwijl er veel vrouwen zijn die wel open staan voor relaties waar de vent 0,0 met die kinderen moet bezig zijn. E.g., enkel met de vent afspreken in de oneven weken, niet samenwonen, ...