Het grote BeyondGaming Dating topic

Zoals hier al vermeld lijkt ´de levensfase´ waarin iemand zit me van meer belang dan de leeftijd. En in uw 30er jaren lijken me daar minder grote verschillen in te zitten dan in uw 20er jaren. 39-32 lijkt me geen probleem. Maar 29-22 wel. Go get ´m tiger!

Hier ook nog wel wat verhalen te vertellen maar wat te druk atm. Binnenkort update!

Zonet dan nog maar een Breeze date vastgezet op de dag na de vorige. Kwestie van wat te doen te hebben in mijn kindvrije week ofzo 🤷‍♂️ Ik ben eens benieuwd.

Sinds 2 weken aan de praat euh chat geraakt met een collega van een nicht nadat ze ons heeft gekoppeld, dus geen apps.

Loopt eindelijk eens leuk, alleen is elkaar ontmoeten wel niet voor binnenkort gezien die 3 jobs combineert - bevestigd door mijn nicht.

Vandaag eens gebeld en dat is toch direct een andere dynamiek dan pennenvriendjes spelen.

Gaat er dan ooit wel tijd zijn om mekaar te leren kennen?
Uhu, ik begrijp dat ze het druk heeft maar ik wil niet opdringerig worden want bij de spaarzame Bumble matches die ik had en niet stilvielen was het gemiddeld 2 maanden pennenvriendjes.

Ergens vind ik het precies leuk om weer pennenvriendjes te zijn, krijg anders nooit aandacht :unsure:.

Uhu, ik begrijp dat ze het druk heeft maar ik wil niet opdringerig worden want bij de spaarzame Bumble matches die ik had en niet stilvielen was het gemiddeld 2 maanden pennenvriendjes.

Ergens vind ik het precies leuk om weer pennenvriendjes te zijn, krijg anders nooit aandacht :unsure:.
Geen schrik dat dat dan stilvalt, of er in´t echt totaal geen klik is en je zo wat tijd aan´t verdoen bent? Hier ook al twee weken met iemand aan´t sturen maar momenteel is het langs mijn kant niet mogelijk om af te spreken, dus datum ligt vast binnen anderhalve week. Maar wel wat schrik dat het gesprek stilvalt en/of het zwaar zou tegenvallen in´t echt omdat er al zoveel gepraat is.

Geen schrik dat dat dan stilvalt, of er in´t echt totaal geen klik is en je zo wat tijd aan´t verdoen bent? Hier ook al twee weken met iemand aan´t sturen maar momenteel is het langs mijn kant niet mogelijk om af te spreken, dus datum ligt vast binnen anderhalve week. Maar wel wat schrik dat het gesprek stilvalt en/of het zwaar zou tegenvallen in´t echt omdat er al zoveel gepraat is.
Klopt zelf ook vroeger meegemaakt, veel te lang en veel via whatsapp zitten sturen en dan was de eerste date heel raar omdat we al zoveel over elkaar wisten maar er niet echt een klik kwam. Geen aanrader voor mij :)

Dus nu van zodra ik voel dat er een klik is stuur ik aan op een date, de rest van het sturen blijft oppervlakkig en eerder luchtig en dat werkt beter.

3de date achter de rug, was top en date 4 is ingepland. Ik begin het gevoel te krijgen dat we hier toch wel vertrokken zijn.

Twee maanden, gemiddeld dan nog? Stel je dan echt zelf nooit iets voor na pakweg een dag of drie?

Twee maanden, gemiddeld dan nog? Stel je dan echt zelf nooit iets voor na pakweg een dag of drie?
Na 3 dagen afspreken? Wel eens voorgesteld, zo goed als nooit werd erop ingegaan binnen mijn ervaring. "Ik wil je beter leren kennen, "ik zit hier voor de nieuwsgierigheid" of gewoon radiostilte of unmatchings. Oké, toen was ik ook jonger en nog geen 30+.

Na 3 dagen afspreken? Wel eens voorgesteld, zo goed als nooit werd erop ingegaan binnen mijn ervaring. "Ik wil je beter leren kennen, "ik zit hier voor de nieuwsgierigheid" of gewoon radiostilte of unmatchings. Oké, toen was ik ook jonger en nog geen 30+.
Zodra er een wat langer chatgesprek was geweest dat goed verliep vroeg ik naar een date en daar is nooit negatief op gereageerd geweest. Je moet mekaar zo snel mogelijk in het echt zien.

Sorry, maar als ze het zo rekken “om u eerst beter te leren kennen” is er gewoon geen oprechte interesse IMHO en ben je wat bezighoud op eenzame dagen.

Zodra er een wat langer chatgesprek was geweest dat goed verliep vroeg ik naar een date en daar is nooit negatief op gereageerd geweest. Je moet mekaar zo snel mogelijk in het echt zien.

Sorry, maar als ze het zo rekken “om u eerst beter te leren kennen” is er gewoon geen oprechte interesse IMHO en ben je wat bezighoud op eenzame dagen.
Ik ben akkoord met die eerste paragraaf. Mijn "succesvolle" dates waren ook altijd al vrij snel geregeld.

Maar ik denk dat het "rekken" nu wel niet noodzakelijk betekent dat je aan het lijntje wordt gehouden. Uiteindelijk kan er van wat chatgesprekken volgens mij toch amper een sterke "drang" zijn om elkaar te ontmoeten, en denken veel mensen dat elkaar eerst leren kennen via hopen berichten the way to go is.

Mijn (oppervlakkige) analyse daarvan is dat ge waarschijnlijk ofwel een vreemde manier hebt van voorstellen, ofwel gewoon niet genoeg tot de kern zijt gekomen van waar die eerste berichten voor dienen: op een organische manier laten blijken dat ge uw leven wat op orde hebt en geen creep zijt, en aftasten of er iet of wat een dynamiek is natuurlijk. Al de rest zijn toch zaken die ge beter face to face ontdekt? Als ge blijft cirkelen in platitudes genre "Hoe was je dag?" kan het zeer lang duren.

Het is bovendien belangrijk dat er niet te veel gewicht wordt gehangen aan een date, veel meer dan een vrijblijvend drankje of ergens een pizza of zo hoeft dat echt niet per se te zijn. Ge moet bereid zijn om een nee te aanvaarden, en uiteindelijk is het ook gewoon beter als ge die nee meteen krijgt en niet na twee maanden aan oeverloze correspondentie. Dat is natuurlijk makkelijker als ge ze bij wijze van spreken voor het uitkiezen hebt, maar het is sowieso de meest gezonde ingesteldheid imo. Als ge een volslagen vreemde het gevoel geeft dat ze uw enige hoop is op geluk, gaat ge niet ver geraken. Hou het luchtig en leef uw leven.

Laatst bewerkt:
Klopt zelf ook vroeger meegemaakt, veel te lang en veel via whatsapp zitten sturen en dan was de eerste date heel raar omdat we al zoveel over elkaar wisten maar er niet echt een klik kwam. Geen aanrader voor mij :)

Dus nu van zodra ik voel dat er een klik is stuur ik aan op een date, de rest van het sturen blijft oppervlakkig en eerder luchtig en dat werkt beter.

3de date achter de rug, was top en date 4 is ingepland. Ik begin het gevoel te krijgen dat we hier toch wel vertrokken zijn.
Ja, al drie keer meegemaakt eigenlijk. Eerste keer was vlak voor de zomer, na drie weken sturen pas kunnen afspreken. Uiteindelijk mega zenuwachtig om die in´t echt te zien maar dat is toch los gekomen en mijn laatste situationship uit voortgekomen.

Tweede was de laatste waarover ik hier postte. Wel maar een week zitten sturen maar wel 24/7. Eerste dates waren tof maar na date 4 begon ik toch m´n twijfels te krijgen en begon ze zelf wat opdringerig te worden.

En nu sinds een 2 weken heel veel met iemand aan´t sturen, en pas volgend weekend kunnen afspreken dus tegen dan 3 weken. Ik kijk er naar uit om af te spreken maar heb ergens een grote schrik dat er in´t echt geen klik gaat zijn ofzo. Had ik gekunnen had ik er vorige week al mee afgesproken maar nu ligt het wel aan mijn eigen agenda.
Ik ben akkoord met die eerste paragraaf. Mijn "succesvolle" dates waren ook altijd al vrij snel geregeld.

Maar ik denk dat het "rekken" nu wel niet noodzakelijk betekent dat je aan het lijntje wordt gehouden. Uiteindelijk kan er van wat chatgesprekken volgens mij toch amper een sterke "drang" zijn om elkaar te ontmoeten, en denken veel mensen dat elkaar eerst leren kennen via hopen berichten the way to go is.
Bwa ja en neen. Rekken kan als het lang duurt om af te spreken door een te drukke planning, maar als iemand na pakweg een week te sturen de bal afhoudt om een datum te prikken zie ik dat toch ook wel als een alarm.

Mijn (oppervlakkige) analyse daarvan is dat ge waarschijnlijk ofwel een vreemde manier hebt van voorstellen, ofwel gewoon niet genoeg tot de kern zijt gekomen van waar die eerste berichten voor dienen: op een organische manier laten blijken dat ge uw leven wat op orde hebt en geen creep zijt, en aftasten of er iet of wat een dynamiek is natuurlijk. Al de rest zijn toch zaken die ge beter face to face ontdekt? Als ge blijft cirkelen in platitudes genre "Hoe was je dag?" kan het zeer lang duren.

Het is bovendien belangrijk dat er niet te veel gewicht wordt gehangen aan een date, veel meer dan een vrijblijvend drankje of ergens een pizza of zo hoeft dat echt niet per se te zijn. Ge moet bereid zijn om een nee te aanvaarden, en uiteindelijk is het ook gewoon beter als ge die nee meteen krijgt en niet na twee maanden aan oeverloze correspondentie. Dat is natuurlijk makkelijker als ge ze bij wijze van spreken voor het uitkiezen hebt, maar het is sowieso de meest gezonde ingesteldheid imo. Als ge een volslagen vreemde het gevoel geeft dat ze uw enige hoop is op geluk, gaat ge niet ver geraken. Hou het luchtig en leef uw leven.
Dit klopt zo hard. Ik heb denk ik 2-3 dates gehad waar ik énorm naar uit keek en die ik, achteraf gezien, zelf verpest heb met het té graag te willen of met verwachtingen naar die date te gaan. Laatste keer dat dat gebeurde wist de dame me achteraf te zeggen dat ze niet op zoek was naar iets serieus (wat ik snapte in haar situatie) maar ook dat ze lichte druk voelde langs mijn kant. Ik ben héél blij dat die mij dat durfde zeggen want het zorgde wel voor wat zelfreflectie.

Kijk exact mijn gedachten, maar dan beter verwoord :)

Als ik merk dat ze wat humor heeft en zelf engagement toont in haar berichten via de app dan zeg ik gewoon zelf dat ik voel dat er een klik is en ik graag eens iets wil gaan drinken om te zien of er irl ook een klik is. Ik zeg ook altijd meteen dat gewoon een koffie op zaterdag ook goed is, moet niet een uitgebreide date zijn. En ik spreek ook nooit echt over 'eerste date', dat klinkt meteen zo beladen.

Als die koffie of drink dan vast ligt probeer ik ook niet te veel te sturen, er is niks vreselijk dan 'hoe was je dag' en dan de meest boring berichten naar elkaar sturen over hoe het toch weer druk was zeg.

Bon, zien elkaar nu toch ook wel 2-3 keer in de week dat de kinderen niet bij mij zijn. Gaat dus redelijk goed, ik heb voor mezelf uitgemaakt dat mijn kinderen hier niets van hoeven te weten tot op zijn minst na nieuwjaar. Haar kinderen aan de andere kant zijn blijkbaar geweldig nieuwsgierig en ik heb vorige week mijn input moeten geven op de dochter haar make up voor halloween. :unsure:
Ik zal mezelf maar eens quoten.. gisteren bij haar thuis wat PS4 gaan spelen en haar dochter ontmoet. Ging blijkbaar goed.

Terug
Bovenaan