Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik kan enkel voor mezelf spreken (en ja, de hond stond ook op de foto in het profiel): een hondenmens vindt een hond "er gewoon bij horen". Net zoals ouders vinden dat hun kinderen er ook bij horen. Een hond komt ook met behoorlijk wat verplichtingen: uitlaten, kan niet dagenlang alleen zijn,... Wie een hond maar een vervelend mormel vindt, zal dan direct al kunnen naar links swipen. Wie gek is op honden, weet dan ineens ook dat je een keuring door die viervoeter moet doorstaan.
En niet elke vrouw met een hond ziet die als een substituut om alle liefde op los te laten. Mijn hond slaapt ook niet op/in mijn bed, ik kijk mensen ook met een frons aan wanneer ze het over "uw mama" hebben tegen mijn hond (ik frons al wanneer ze hem aanspreken alsof hij een volwaardig gesprekspartner is natuurlijk) en ik voer er ook geen gesprekken mee alsof het een levenspartner is. Maar het is wel een grote verantwoordelijkheid die deel uitmaakt van mijn leven waar een partner mee moet kunnen omgaan.

Dan vant straat met een hondenliefhebber?

Ik ben nu terug via de apps aan het praten geraakt met iemand. Qua uiterlijk is het niet meteen mijn type (ik heb een 100% blonde streak sinds mijn 19 😅) maar op de foto's lijkt het wel een mooie vrouw.

Wat me vooral aanspreekt is de verfrissende manier waarop ze communiceert. Na nu een tijd te daten via de apps vergeet je soms hoeveel matches er zijn met daarna de meest afstompende saaie droge gesprekken, wel hier is eindelijk nog eens veel interactie, wederzijdse interesse en vooral redelijk wat humor.

Eerste date is pas binnen een week, het lukte niet vroeger voor beiden door de feestdagen. Nu is het vooral gevaarlijk om (wederzijds) geen verkeerde verwachtingen te scheppen. Ik heb nog gehad dat het goed klikt en als je te lang via chat communiceert is er het risico dat er een droombeeld gecreëerd wordt van de andere.

Ben dus benieuwd naar het vervolg. De laatste keer dat deze klik er was via de berichten was deze zomer en dat was uiteindelijk wel de start van een leuke zomer fling.

Kijk eerste date was alvast zeer geslaagd, we hebben meteen dit weekend date nummer twee ingepland!

Dat bestaat zeker. Ook kattenvrouwen. Paarden, honden & katten. Heb al alle 3 kunnen ervaren. Blij met m'n niet ultrafanatiek vrouwtje die met verschillende diersoorten overweg kan, incl. mij. 😂
Ohh, paarden! Dat trekt mijnen bruine niet.
Net zoals foto´s op tomorrowland, de LV winkel of reisfoto´s in Dubai. Knappe griet maar boven mijn financiële klasse.
Kijk eerste date was alvast zeer geslaagd, we hebben meteen dit weekend date nummer twee ingepland!
Hoppakeej! Allee op een paar pagina´s al meerdere positieve date ervaringen, het is den tijd...

Hier nog altijd veel te druk, de laatste date blijft plakken maar ik vrees dat de afstand echt een dealbreaker gaat worden. Eerste keer dat ik moet merken dat zo´n dingen er echt wel toe doen.

Opvallend: nu pakweg een maand of 2 dat Bumble op de achtergrond opstaat, in´t begin geen matches. Dan een maand geleden op 1 week plots 10 matches, dan weer 4 weken niks en nu op 2 dagen tijd plots weer 5 matches. Dat komt écht altijd in groepen precies.

Ondertussen hier de derde date achter de rug en date 2 en 3 hebben alleen maar bevestigd wat date 1 leek aan te geven.

Op onze tweede date ben ik weer naar Leuven gegaan. Ze had haar hondje bij, eerst weer een wandeling gedaan, dan samen iets gaan eten/drinken waar haar hond mee binnen mocht. Achteraf dan de opmerking gekregen dat ze het geweldig vond hoe lief ik was met haar hond, niets speciaals gedaan, maar gewoon drinken gegeven en wat gestreeld, maar wel een fijn compliment. Naar het einde toe ben ik naar het toilet gegaan en heeft ze de rekening betaald hoewel het de bedoeling was om te splitten, toch ook niet al te vaak meegemaakt.

Nadien wilde ik dan nog een beetje wandelen en de trein terug nemen, maar heeft ze voorgesteld om mee naar haar thuis te gaan. Ik heb eerst benadrukt dat dat echt niet nodig was, maar ze bleef aandringen. Dan toch meegegaan en daar een heel gezellige avond gehad.

Derde date is ze dan naar Antwerpen gekomen, wat rondgewandeld, Kerstmarkt gedaan, zij zich nog meer geërgerd dan ik aan het volk (Love it) en dan super goed gaan eten.

Volgende date (nu zaterdag) hebben we beslist om eens een hele dag weg te gaan om wat meer tijd te hebben.

Het is echt nog het begin, maar we genieten duidelijk van elkaars gezelschap. Super goed evenwicht tussen serieuze gesprekken, compleet onnozel doen en intieme momenten. Heel erg aangenaam!

We zien wel waar het ons brengt, maar met elke date denk ik “Dat pakken ze mij niet meer af”

Even een moreel dillema opgooien: zouden jullie verdere stappen zetten als je zelf nog geen gevoelens hebt? En zou je daar open in zijn?

Ik ben beginnen daten met het oog op een langetermijn relatie maar na enkele dates heb ik nog geen volledige klik. Geen idee wat er speelt: ik kan zelf nog in de knoop zitten, misschien kan ik gewoon niet meer verliefd worden of het is gewoon toch niet helemaal wat ik zoek. Ik kan het zelf moeilijk vatten want het is een knappe, intelligente vrouw waarmee ik al 2 toffe dates heb gehad. Op papier is ze perfect mijn type, maar
Nu merk ik dat ik daar redelijk hard op aan het vastlopen ben dat ik precies nog niet verliefd ben. Langs haar kant is er duidelijk interesse maar ook haar intentie is een langetermijn relatie.
Ik heb schrik dat we verder gaan en dat ik dan uiteindelijk toch geen gevoelens krijg en iemand pijn zal moeten doen... Aan de andere kant kunt ge er ook alle 2 maar van genieten denk ik, al is seks wel nog steeds een redelijk grote stap in mijn hoofd en kan ik daar toch niet zo licht overgaan.

Even een moreel dillema opgooien: zouden jullie verdere stappen zetten als je zelf nog geen gevoelens hebt? En zou je daar open in zijn?

Ik ben beginnen daten met het oog op een langetermijn relatie maar na enkele dates heb ik nog geen volledige klik. Geen idee wat er speelt: ik kan zelf nog in de knoop zitten, misschien kan ik gewoon niet meer verliefd worden of het is gewoon toch niet helemaal wat ik zoek. Ik kan het zelf moeilijk vatten want het is een knappe, intelligente vrouw waarmee ik al 2 toffe dates heb gehad. Op papier is ze perfect mijn type, maar
Nu merk ik dat ik daar redelijk hard op aan het vastlopen ben dat ik precies nog niet verliefd ben. Langs haar kant is er duidelijk interesse maar ook haar intentie is een langetermijn relatie.
Ik heb schrik dat we verder gaan en dat ik dan uiteindelijk toch geen gevoelens krijg en iemand pijn zal moeten doen... Aan de andere kant kunt ge er ook alle 2 maar van genieten denk ik, al is seks wel nog steeds een redelijk grote stap in mijn hoofd en kan ik daar toch niet zo licht overgaan.

Dat hangt er in mijn ogen echt van af. Eerst en vooral, je bent 2x op date gegaan, dat je dan niet “verliefd” ben is toch niet abnormaal. Ik ben 3x op date gegaan met een geweldige vrouw, maar ik kan niet zeggen dat ik al verliefd ben. Wat ik wel kan zeggen is dat ik mij aangetrokken voel tot haar en dat ik haar daarom beter wil leren kennen en ondertussen maken we uiteraard plezier.

Verder weet ik ook niet wat zij al heeft uitgesproken, want mss zit ze gewoon exact met hetzelfde idee dan jij. Ik zeg niet dat je het er op uw volgende date moet over hebben, maar als jullie matchen is dat wel iets waar je het over kan hebben lijkt mij.

Dat je niet licht over seks gaat, snap ik volledig, ik heb hetzelfde. Maar dat heb ik zelf heel duidelijk aangegeven, dat ik mijn tijd wil nemen, is helemaal niets mis mee.

Als je er echt helemaal op vastloopt, vrees ik dat je niet veel kan doen, maar anders kan je nog steeds verder daten en afwachten. Zeg nu zelf, wat zijn een paar extra dates/weken op een mensenleven… En als ze er zelf over begint gewoon eerlijk zijn.

Je kan hier -denk ik- best over communiceren met die persoon zelf en eens polsen naar hoe zij daar tegenover staat. Je vindt het blijkbaar wel leuk om samen met haar op date te gaan dus er moet toch een zekere interesse zijn in haar. Het aankaarten over hoe je je voelt tegenover haar is een blijk van respect naar haar toe en doe je eigenlijk weinig verkeerd mee.

New year new me :unsure:

Hoewel ik er tegen ben ga ik volgend weekend eens zien voor een makeover ( kapsel, kleding, parfum )
Hoewel de meeste problemen waarschijnlijk meer liggen aan mijn emophilia traits en niet aan mn outfit en geur.

Nuja baat het niet, schaad niet niet, I guess :unsure:

bon ik neem weer even pauze tot na nieuwjaar, ook al aan gedacht om misschien eens van stijl te wisselend qua kleding en dergelijke maar ik ben er eigenlijk tegen dat je jezelf te hard moet veranderen om geliked te worden.
Ging hierop reageren maar zag net uw laatste post.
Je moet dat niet zien als veranderen om geliked te worden, maar als evolueren naar een betere ik.

Sommige kledingstijlen horen nu eenmaal bij tieners/20/30/40 jarigen, beetje kleden naar uw leeftijd kan zeker geen kwaad.

'k heb een jaar geleden hetzelfde meegemaakt, haar laten gaan en nu enorm veel spijt.
Probeer je eens echt open te stellen en het te laten groeien ipv uit angst "wat als ik ze in de toekomst zou kwetsen" te handelen.
Want in dat laatste scenario ga jij mogelijk de gekwetste worden.

Date 2 was opnieuw heel erg fijn, en zij heeft zelf voorgesteld voor een date nummer 3 :)

Gaat dus wel de goede richting uit. Qua karakter en hoe ze in het leven staat lijkt het wel de ideale match.
Ik had mezelf enkel wel voorgenomen om niet opnieuw een stuk jonger te daten, maar op zich ga ik daar nu geen punt van maken :p

Binnenkort nog eens een Breeze date op de planning en verder zien we wel wat er nog uit de bus komt. Niet helemaal overtuigd, maar wie weet valt dat in het echt wel mee.

Date 2 was opnieuw heel erg fijn, en zij heeft zelf voorgesteld voor een date nummer 3 :)

Gaat dus wel de goede richting uit. Qua karakter en hoe ze in het leven staat lijkt het wel de ideale match.
Ik had mezelf enkel wel voorgenomen om niet opnieuw een stuk jonger te daten, maar op zich ga ik daar nu geen punt van maken :p
Wat zijn de leeftijden dan?

Terug
Bovenaan