Een dikke 10 dagen geleden Tinder nog eens geïnstalleerd. Mijn stijl en looks zijn een pak beter (vind ik zelf) dan de laatste keer dat ik daarop zat, bijgevolg ook veel betere foto’s. 10x meer likes dan in het verleden en ook een paar toffe matches.
Zoals altijd probeer ik wel een gesprek op gang te krijgen, maar bloedt dat bij een groot deel. Wel een paar vrouwen met wie er een vlot gesprek is, maar had niet meteen het idee om snel voor te stellen om af te spreken.
Er was er echt eentje met wie ik echt tot in de late uren bleef sturen. Na een paar dagen heeft ze mij dan ineens haar nummer gegeven met de vraag of ik het zag zitten om eens te videochatten. Dat hebben we dinsdag dan gedaan, maar liefst 3u lang. Tijd vloog voorbij en een absurd vlot gesprek gehad.
Het was toen wel heel duidelijk dat we beiden wilden afspreken. Zij is van Leuven en daarom heb ik voorgesteld om tot daar te komen omdat ik er al lang niet meer ben geweest. Vond ze top.
Om het niet uit te stellen vandaag al afgesproken. Eerst zo’n 2u door Leuven gewandeld, super goed gelachen en tijdens de wandeling vooral onnozel gedaan. Nadien dan iets gaan eten en drinken en daar tegenover elkaar wat serieuzer beginnen praten en daar ergens moet de vonk zijn overgeslagen denk ik. Op een gegeven moment heeft ze mij in de ogen gekeken en zei ze “Ik heb schrik om het te vragen, maar ik weet niet wat je van mij denkt.” Was echt ontzettend schattig en heb dan gevraagd of ze het echt niet zag?
Nadien dan wat verder gewandeld en een paar winkels gedaan tot we terug naar het station zijn gegaan. Daar even apart gaan staan en prachtige eerste kus gehad. Dan terug mee naar haar bus gewandeld die ze uiteindelijk heeft gemist omdat ze terug naar mij liep om mij nog een kus te geven.
Soit, top vrouw, top dagje gehad en vrijdag opnieuw afgesproken.