KingNine
Active member
Kunt gij ondertussen al geen bestseller uitbrengen met al uw dateverhalen?Hier stonden nog 4 daten gepland in de komende twee weken maar het is zo druk dat ik weinig energie kan steken in sturen en er een grote kans is dat er 2 van tussenuit gaan vallen. Wel nog aan de praat met iemand die eigenlijk niet direct m´n ding leek en veel te ver woont naar mijn goesting, maar het gesprek is zo vlot dat er wel een date van gaat komen. Ziet er op het eerste zicht nog de ´normaalste´ uit die ik in lange tijd zou hebben gedate.
Wel grappig, ben er nu 30, en het ene weekend heb ik een date met iemand van 34 met edn phd in moleculaire biologie, weekend erna een date met iemand van 26 die bezig is met haar muzikale carriere en wat alternatiever is. Ook al ben ik wel aangetrokken naar alternatieve types merk ik dat dat eigenlijk nooit echt een goeie combo is maar ik blijf wel zo´n matches krijgen. De verschillen tussen al mijn dates zijn zo groot dat het bijna een interessant sociaal experiment is![]()

Ff serieus, hoop voor u dat er eindelijk eens iets serieus uit de bus komt.
?