Het grote BeyondGaming Dating topic

Dat is het hem net... Ik heb haar nadat ze gestopt was met haar job een bericht gestuurd op ig waarop ze vrij enthousiast reageerde en zelfs een opening liet in het gesprek. Maar daar dan ben ik kort daarna met de deur in huis gevallen en heb ik ze uitgenodigd om iets te gaan drinken. Daarop heeft ze niet gereageerd.
Ofwel zat ze naar jou te staren omdat ze interesse had in jou ofwel omdat ze jou een rare kwiet vond. En het was dus het laatste.
Zonder waardeoordeel naar jou toe, hoor.

Jouw aanpak was misschien wel wat direct en overwelmend.
Maar tegelijkertijd: als iemand echt interesse heeft, dan maakt het eigenlijk weinig uit hoe stuntelig of direct jouw aanpak ook moge zijn.
Ze zou uiteindelijk toch wel toehappen.

Tenzij je Davey bent en dit soort zaken begint te zeggen:

Ofwel zat ze naar jou te staren omdat ze interesse had in jou ofwel omdat ze jou een rare kwiet vond. En het was dus het laatste.
Zonder waardeoordeel naar jou toe, hoor.

Jouw aanpak was misschien wel wat direct en overwelmend.
Maar tegelijkertijd: als iemand echt interesse heeft, dan maakt het eigenlijk weinig uit hoe stuntelig of direct jouw aanpak ook moge zijn.
Ze zou uiteindelijk toch wel toehappen.

Tenzij je Davey bent en dit soort zaken begint te zeggen:
Zonder arrogant te willen klinken,als ik er zo raar uitzie, zou ik niet reeds met tientallen (mooie) vrouwen het bed ingedoken zijn me dunkt 🙃En een rijke, super sociale CEO ben ik al zeker niet.

Zonder arrogant te willen klinken,als ik er zo raar uitzie, zou ik niet reeds met tientallen (mooie) vrouwen het bed ingedoken zijn me dunkt 🙃En een rijke, super sociale CEO ben ik al zeker niet.

Onzen Trump is al met 50tal mooie vrouwen het bed ingedoken dat wilt dus niet veel zeggen.

Juist dat zijn bankrekening wat gezakt is.

Nee, dat heeft er niks te maken. Smaken verschillen nu eenmaal.
Als iemand naar je staart of oogcontact zoekt, is dat niet meteen een signaal dat ze interesse heeft. Dat is het punt.

Waarbij ik spontaan moet denken aan Biezebaaze:
G'èt mij zitte bekijke, van wa ne schûwen ès mij da,
mee zijn gruute muile en zijnen tralala.
Moar ge moest uuk lache, ge vond et toch een beetse wijs,
en als ik û zag lache, zei ik :” jonges, w'èm hier prijs !

Heb nu een match met een dame die openlijk praat over het hebben seks, terwijl we elkaar nog niet ontmoet hebben.

klikt natuurlijk leuk, maar langs de andere kant vertrouw ik het niet. Ik heb niet veel matches maar nu spreekt deze knappe vrouw zelfs al over het hebben van seks op onze eerste date... Ik vermoed dat ze een suger babe is, want ze vraagt om in een deftig restaurant te gaan eten (uiteraard op mijn kosten) en misschien komen er later nog andere verzoekjes bij (parfum, schoenen, reisjes,...)

Iemand al eens iets gelijkaardig meegemaakt?

Heb nu een match met een dame die openlijk praat over het hebben seks, terwijl we elkaar nog niet ontmoet hebben.

klikt natuurlijk leuk, maar langs de andere kant vertrouw ik het niet. Ik heb niet veel matches maar nu spreekt deze knappe vrouw zelfs al over het hebben van seks op onze eerste date... Ik vermoed dat ze een suger babe is, want ze vraagt om in een deftig restaurant te gaan eten (uiteraard op mijn kosten) en misschien komen er later nog andere verzoekjes bij (parfum, schoenen, reisjes,...)

Misschien gewoon prostitutie?

Alleszins, ik snap dat veel vrouwen het nog normaal vinden dat de man trakteert (toch op de eerste date), maar als ze dat ook zo duidelijk uitspreekt met de melding dat het een deftig restaurant moet zijn en er misschien later andere zaken betaald moeten worden....run Forrest!

Cancel Match. Run Forrest Run!

Laatst bewerkt:
Meteen op restaurant op de eerste date vind ik ook al een uitdaging. Als de date tegenvalt zit je daar vast. Dan toch liever op café afspreken of als het mooi is een wandeling gaan maken.

Meteen op restaurant op de eerste date vind ik ook al een uitdaging. Als de date tegenvalt zit je daar vast. Dan toch liever op café afspreken of als het mooi is een wandeling gaan maken.
Ik vind dat nu geen uitdaging, of ik heb nog nooit zo'n horror-date gehad dat ik halverwege naar huis wou.

Ik vind dat nu geen uitdaging, of ik heb nog nooit zo'n horror-date gehad dat ik halverwege naar huis wou.
Ik ook niet maar ik ben nog nooit gaan eten op een eerste date, altijd eerst iets gaan drinken. Dat programma First Dates is wel met een etentje en ik vind dat soms wel eens leuk om te volgen.

Het eerste stuk wel dus ( zie hierboven, het tweede stuk niet). Maar als ze effectief vraagt/zegt dat jij moet betalen .. dat is niet echt ok

Terug
Bovenaan