Het grote BeyondGaming Dating topic

Dan… De speeddate waarop ik me ‘per ongeluk’ had ingeschreven..................... Dus overall een hele goeie ervaring, al zou ik er bij een eventuele tweede poging wel serieus wat tijd tussen laten want ik vond het ook zeer vermoeiend. Maar voor personen die zoals ik zouden twijfelen zou ik het nu toch ook eerder aanraden.
En hoe je dat, u per ongeluk inschrijven? 🤪

Bij welke organisatie was het?
Iemand uit mijn omgeving had het tijdje geleden ook gedaan en zei mij dat de leeftijdscategorieën totaal niet gerespecteerd waren, hetzij veel te jong of veel te oud.

Dat is inderdaad een coping mechanisme. Men weet niet goed hoe met de situatie om te gaan, dus dan is negeren of ghosten op dat moment, voor hen, de beste oplossing.
Dat betekent niet dat ze onverschillig is, maar eerder niet weet hoe op te gaan met de uitnodiging (lees afwijzing).

Althans, voor iemand die integer en correct is.
Voor hetzelfde geld denkt ze gewoon ook: 'onnozelaar, de pot op'.
Laten we nu wel eerlijk wezen. Via het medium sms nog te veel vinden om iemand af te wijzen. Stel ik me toch altijd veel vragen rond als ik het lees. De moeite is toch minimaal.

En hoe je dat, u per ongeluk inschrijven? 🤪

Bij welke organisatie was het?
Iemand uit mijn omgeving had het tijdje geleden ook gedaan en zei mij dat de leeftijdscategorieën totaal niet gerespecteerd waren, hetzij veel te jong of veel te oud.
Op een zatte avond, onder lichte dwang van een vriendin en me op de reservelijst gezet en 10 minuten erna een mail dat er plaats was. Was met Dare.

Hier was de leeftijd tussen de 25-35, denk dat dit wel werd gerespecteerd. Blijkbaar wel altijd meer mannen dan vrouwen in deze categorie. De host wist me te vertellen dat de 35/45+ categorie het eerder een overaanbod aan vrouwen is. En ik denk dat de gemiddelde leeftijd op BG daar ook onder valt, niet? :sneaky:

Laten we nu wel eerlijk wezen. Via het medium sms nog te veel vinden om iemand af te wijzen. Stel ik me toch altijd veel vragen rond als ik het lees. De moeite is toch minimaal.
De gevolgen van het niet te doen zijn ook minimaal natuurlijk. Ik denk dat algemeen de meeste mensen weinig verplichtingen voelen ten opzichte van iemand die ze niet of niet meer zien. Gaat breder dan dating.

Ik heb geen enkel probleem met afwijzing, dat is de normaalste zaak van de wereld. Ik heb zelf ook al mensen afgewezen in mijn leven. Ik vind het gewoon een minimum aan respect om dan gewoon eerlijk te zijn of desnoods een excuses te verzinnen. Zeker als je weet dat er een best een goede kans is dat ik ze nog zie aangezien ze waarschijnlijk die job terug zal doen op een dag. Ik vind het ergens kinderachtig van mezelf dat ik ze op date heb gevraagd via die weg, maar ik ben gewoon mijn instinct (veel oogcontact van haar kant) gevolgd, maar blijkbaar was dat een misrekening.

Is het altijd ghosting of is het een gesprek dat is doodgebloed? De lijn is soms moeilijk te trekken.

Hier erges in mei eens wat gechat met iemand en ook eens mee afgesproken. Al tijdens het chatten was duidelijk dat ik de conversatie moest dragen. Niet dat ze niet antwoordde of geen tegenvragen stelde, maar daar stopte haar initiatief dan ook. De date zelf was best wel ok maar daarna is het chatten ook snel stilgevallen. Ik had het wat gehad met dat gebrek aan initiatief van de andere kant en dat op zijn beloop gelaten, om dan te merken dat er niks meer komt, dus dan stopt het ook. De laatste chat kwam trouwens van mij. Maar ik heb niet het gevoel dat ik geghost ben, eerder dat het gewoon is doodgebloed wegens gebrek aan interesse.

Is het altijd ghosting of is het een gesprek dat is doodgebloed? De lijn is soms moeilijk te trekken.

Hier erges in mei eens wat gechat met iemand en ook eens mee afgesproken. Al tijdens het chatten was duidelijk dat ik de conversatie moest dragen. Niet dat ze niet antwoordde of geen tegenvragen stelde, maar daar stopte haar initiatief dan ook. De date zelf was best wel ok maar daarna is het chatten ook snel stilgevallen. Ik had het wat gehad met dat gebrek aan initiatief van de andere kant en dat op zijn beloop gelaten, om dan te merken dat er niks meer komt, dus dan stopt het ook. De laatste chat kwam trouwens van mij. Maar ik heb niet het gevoel dat ik geghost ben, eerder dat het gewoon is doodgebloed wegens gebrek aan interesse.
Bij mij was de situatie veel oppervlakkiger. Ik ken die persoon amper en ben eerlijkheidshalve gewoon op haar looks gevallen.

Als de klik er is, is de klik er, he.

Ik heb ook maanden op Tinder en consoorten gezeten. Veel brakke dates. Vrouwen die na 2 minuten al beginnen 'alle mannen zijn klootzakken' en 'je moet niet denken dat we gaan poepen', Djeez, chill. Of vrouwen die continu ratelen over hun werk na 2 minuten en stoppen na 120 minuten. Yoo, bye. Of het gesprek valt continu stil. Soms is er gewoon 0,0 raakvlak. We moeten ook eerlijk zijn, de smooth talkers, zowel aan je eigen kant en de andere kant zitten geen 6 maanden op Tinder te ranten op slechte dates, he. It takes two to Tango.

Dan random keer de cirkel rond mijn werk gezet en een match. Gewoon op cafe geweest en we hebben daar 6h gezeten op de eerste date. En 10y later lopen er hier 3 kinderen rond. Als het marcheert, marcheert het. Je hebt maar 1 goeie vis nodig aan je hengel ;-)

Na maanden lang even te bekomen van mijn vorige ex me toch eens weer opengesteld voor te daten; Grindr hier dus. 2x 2dates gehad met dezelfde persoon, waarvan bij beiden toevallig de eerste date toevallig bij mij was (omdat ik gewoon eten over had van een gezellige avond met maten ervoor) en daarna een gewone date gehad met hun; de eerste bij hem; van de tweede persoon in de bioscoop. Beide gewoon leuke dates, er is ook niets gebeurd tussen ons om de 'Grindr' stereotypen niet te bevestigen... maar beide keren na de tweede date dus geghost zonder enige uitleg.
Gay relationships 🤡

En hoe verliepen de gesprekken vooraf via die chatberichten?
Had je het gevoel dat er connectie was? Hadden jullie al veel gedeeld?
Ik ben eigenlijk meteen na haar eerste reactie met de deur in huis gevallen omdat ik geen zin had in giswerk via gechat...Dus ik had er eigenlijk geen band mee. Ik ben puur afgegaan op het opvallende oogcontact van haar kant. Als er interesse was, zou ze wel gereageerd hebben op mijn voorstel. Verkeerd gegokt dus.

Ik ben eigenlijk meteen na haar eerste reactie met de deur in huis gevallen omdat ik geen zin had in giswerk via gechat...Dus ik had er eigenlijk geen band mee. Ik ben puur afgegaan op het opvallende oogcontact van haar kant. Als er interesse was, zou ze wel gereageerd hebben op mijn voorstel. Verkeerd gegokt dus.

Dus in feite was er geen opvallend oogcontact en heb jij dat verkeerd ingeschat?
Ze was misschien naar de persoon achter je aan het kijken?

Vrouwen die na 2 minuten al beginnen 'alle mannen zijn klootzakken' en 'je moet niet denken dat we gaan poepen', Djeez, chill.
Haha die 2de zin doet me denken aan een tinderdate tijdens corona, ik denk 2020...
We hadden gemeenschappelijke vrienden op FB dus ineens bij haar afgesproken, omdat ze het wel ok vond.

Ik kom daar toe en dat zinnetje over poepen was het eerste wat ze zei. Geen probleem, ik wou gewoon een gezellige avond, tot die daar een fles champagne opentrekt die haar vader had meegebracht vanop champagneweekend in Reims. Nadien volgt de 2de fles.
Uiteindelijk is ze nog mee naar mij thuis gereden, want mijn hond zat alleen en ik wou niet te lang wegblijven en zeker niet overnachten daar.

Ik vermoed zowat alle coronaregels doorbroken die avond/nacht en nadien toch nog een paar maanden gedate. Goeie tijden.

Op dit moment zit ik toch een dikke 3j goed met mn relatie, maar heeeel soms denk ik wel eens aan die leuke avonturen tijdens mn Tinder periode. En ben ik wel eens benieuwd hoe het na 3j op die apps aan toegaat. Vandaar leuk topic om mee te volgen :)

Laatst bewerkt:
Intussen al 11 jaar samen met de madam; getrouwd, verhuisd en een kind. Gaat allemaal goed. Maar ik benijd wel mensen die zo'n prille verliefdheid beleven. Het is een roze bubbel waar je op zit en je hebt nog geen oog voor elkaars kleine kantjes en alles is fantastisch en je kan niet van elkaar afblijven.

Bizar dat ze dan totaal niet reageert op jou.

Maar ja het is ook niet de eerste keer dat hier iemand een situatie totaal verkeerd inschat.
Dat is het hem net... Ik heb haar nadat ze gestopt was met haar job een bericht gestuurd op ig waarop ze vrij enthousiast reageerde en zelfs een opening liet in het gesprek. Maar daar dan ben ik kort daarna met de deur in huis gevallen en heb ik ze uitgenodigd om iets te gaan drinken. Daarop heeft ze niet gereageerd.

Dat is het hem net... Ik heb haar nadat ze gestopt was met haar job een bericht gestuurd op ig waarop ze vrij enthousiast reageerde en zelfs een opening liet in het gesprek. Maar daar dan ben ik kort daarna met de deur in huis gevallen en heb ik ze uitgenodigd om iets te gaan drinken. Daarop heeft ze niet gereageerd.
Dan ziet ze het niet zitten, loslaten.

Terug
Bovenaan