Het grote BeyondGaming Dating topic

3 weken tinder, samengevat:
- 1 zeer vlot gesprek, date was gepland. Op het laatste moment afgeblazen, sindsdien amper nog iet gezegd
- 1 minder vlot gesprek (die antwoord alleen als ze zat is denk ik) , maar ziet er mij echt een topper uit. Helaas moeilijk vat op te krijgen.
- 1 zeer vlot gesprek, wil ook afspreken maar ik heb daar een 'meh' gevoel bij. Qua uiterlijk minder mijn type dan de eerste foto's doen uitschijnen want op facebook staan er pakje meer & qua karakter kan die mijne levensstijl niet aan denk ik. Ongetwijfeld zeer lieve & zorgzame enzovoort. Maar bij mij moet het wat meer rock & roll zijn.
- 1 semi vlot gesprek, mama met 2 kindjes & arts. Dus die heeft gewoon amper tijd om te chatten. Start gesprek is nog recent, zal die wel zo snel mogelijk eens uitnodigen. Zien of die erop in gaat

- 8 gesprekken die stoppen na enkele zinnen.
- paar profielen die mij duidelijk te snel geswiped hebben en niet reageren (+ zijn ook out-of-my-league)
- enkele profielen waar ik niks naar stuur (of antwoord) want ik heb te snel geliked

Voila, bij deze de stand van zaken. Conclusie: nog niet van het straat & nog steeds blauw ballen

<noteert in labo boekje> Test subject denkt enig beslissingsrecht te hebben. Corrigerende electroshocks aanbevolen.

alé reset zoveel op Tinder & FB dating, met beetje nieuw bio & profielfoto.
Bij een match zal ik eens jullie tips toepassen en die van Don Nahrtent :thumb:

Breek je de link tussen tinder en facebook als je die reset doet? Want anders maakt het niet uit, of zo was het toch 4 jaar geleden.

Breek je de link tussen tinder en facebook als je die reset doet? Want anders maakt het niet uit, of zo was het toch 4 jaar geleden.
ja ik verbreek alles, maar ik link niet met FB.
Eerst account verwijderen, en dan zelf eens de app (want die was 800MB groot op iOS :wtf:)

Gewoon Nahrtent of desgewenst Nahrie is ook goed hoor. :unsure:
Good luck, ik heb Tinder eerlijk gezegd amper aangeraakt de laatste maanden.

ja ik verbreek alles, maar ik link niet met FB.
Eerst account verwijderen, en dan zelf eens de app (want die was 800MB groot op iOS :wtf:)
"In mijnen tijd" linkte tinder automatisch met facebook, en als je wou resetten moest je dan na het verwijderen van de app zelf deze ook op facebook als app/plugin verwijderen. Ik ben niet meer mee :unsure:

Gewoon Nahrtent of desgewenst Nahrie is ook goed hoor. :unsure:
Good luck, ik heb Tinder eerlijk gezegd amper aangeraakt de laatste maanden.
Ik weet niet wat het effect nu is van de lockdown: iedereen die asocialer is geworden (slechter als je via tinder contact wil leggen) of net een hoop mensen die snakken naar contact (beter). Zelf zou ik dat 2de denken.

"In mijnen tijd" linkte tinder automatisch met facebook, en als je wou resetten moest je dan na het verwijderen van de app zelf deze ook op facebook als app/plugin verwijderen. Ik ben niet meer mee :unsure:
Het schijnt dat ge tegenwoordig zelfs een nieuwe sim-kaart moet steken of zo om "echt" opnieuw te beginnen, ik volg het niet goed. :tongue:

Nee is niet meer nodig. Hier is het via telefoonnummer, en je krijgt dan code.
FB kan nog naast Google, Apple login

Het schijnt dat ge tegenwoordig zelfs een nieuwe sim-kaart moet steken of zo om "echt" opnieuw te beginnen, ik volg het niet goed. :tongue:
in a way.
als je app tinder download onthoudt het je google email dat je gebruikt in google store.
gsmnummer onthoudt het ook.
Heb zelf gemerkt dat je pas volledig opnieuw begint met nieuw email en nieuw nummer.

Terug
Bovenaan