Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik denk dat ik momenteel gecatfished word via Hinge maar ik ben niet zeker.
Je zal het wel zien als ze straks over haar crypto investeringen begint, hé 🤪😁.

En zoniet, als ze in jouw town is, dan verlies je niks door eens een lokatie voor te stellen en iets te gaan drinken op een terras. Je zal dan wel zien wat er gebeurt, hé.

Volgende week ga je het weten. :woohoo:

Maar op foto's (zeker van vrouwen) ziet men er wel vaker mooier uit dan in het echt.
Je zal het wel zien als ze straks over haar crypto investeringen begint, hé 🤪😁.

En zoniet, als ze in jouw town is, dan verlies je niks door eens een lokatie voor te stellen en iets te gaan drinken op een terras. Je zal dan wel zien wat er gebeurt, hé.
Ja dat is waar, op zich als het echt is zie ik ze volgend weekend wel en als dat niet zo is ja dan hebben we ook een antwoord en de wereld draait verder.

En idd fotos tegenwoordig is ook een dingetje, maar zelfs als deze fotos heel goed zouden zijn als in filters etc dan nog is ze echt wel 9/10, even wat confidence er in gooien zodat ik dat compensate voor mijn 6
/10

Maar dan nog verder dan een leuke avond zal het wel niet komen want ze woont in Duitsland en daar zit ik helaas niet.

Ooh, ze woon hier niet. Nja, ik steek daar meestal mijn tijd niet in.

Wat heb je aan zo'n eenmalige ontmoeting? Seks zou super zijn, maar hoe groot is die kans...

Ooh, ze woon hier niet. Nja, ik steek daar meestal mijn tijd niet in.

Wat heb je aan zo'n eenmalige ontmoeting? Seks zou super zijn, maar hoe groot is die kans...
True, honestly ik zou gwn gaan om te zien of de interesse echt was en of het iets zou kunnen geweest zijn.
Op dit moment zou ik zelfs al gwn een validation shot nemen en het een win noemen.
Al zou ik niet nee zeggen om nogmaals te relocaten als ze echt interesse heeft, anyway ze is 2 weken in town dus we zien wel.

Als het te mooi is om waar te zijn, is het vaak niks.

Vroeger op tinder vaak van die fake profielen met ren knappe Koreaanse enz. als match gehad. Allemaal fake en crypto scammers.

En soms.. bericht gestuurd naar een op Hinge, die nog effectief antwoord ook binnen het uur. Bericht 5 ofzo.. "gaan we heel dat wie ben jij, wat doet gij gedoe doen of doen we dat morgen met een ijsje ofzoiets". En dus morgen een tripje naar Oslo :p
Maar dan nog verder dan een leuke avond zal het wel niet komen want ze woont in Duitsland en daar zit ik helaas niet.
Als Oslo kan... 😃

Nu, zulke online profielen zet ik toch ook eerder weg onder de categorie 'scammers', hoor.
Maar goed, zolang je niet meegaat in mogelijke crypto of andere phishing escapades, is het risico beperkt tot een teleurstelling voor jou.

En ja, afstand... het kan al eens gebeuren dat je plots iemand IRL ontmoet waarmee je heel goed klikt, maar dan blijkt die aan de andere kant van de wereld te wonen.
Zo ben ik momenteel nog steeds aan het struggelen met zo'n ontmoeting van een tijdje geleden.
Maar goed, IRL is natuurlijk wel anders dan zo'n online profiel waarvan je nu zelfs niet weet of ze überhaupt bestaat.

Al zou ik niet nee zeggen om nogmaals te relocaten als ze echt interesse heeft
Trouwens, vind je dat niet heel erg voorbarig?
Gesteld dat ze al zou bestaan en overeenkomt met de foto's, dan weet je totaal niet hoe je in het echt zou klikken.
Zelfs al ben je misschien twee weken samen op haar doortocht, dan nog moet alles gewoon groeien, niet?

Out of uw league, ze initieert het contact op een datingapp, ze is niet van hier maar is 'tijdelijk' 'in town'?
Lijkt mij 100% duidelijk wat dat is.

Hier ondertussen 4 dates achter de rug en ik heb het gevoel dat het wel goed zit. De dates zelf zijn alleszins al héél leuk.

Typisch ik is dat ik tijdens de eerste dates en de periode daartussen ook heel relax kan zijn, je hebt op zich niks te verliezen dus waarom heel hard stressen en teveel nadenken.

Nu dat ik merk dat ik haar echt wel leuk vind en ik dus met plezier wil kijken waar dit naartoe kan gaan, merk ik opeens terug die onzekerheid en dat overdenken terugkomen. Stuurt ze nog wel even enthousiast als in het begin? Waarom gebruikt ze net dat woord en niet dat ander?
Ik haat dat aan mezelf, ik wil terug naar de 10cent per sms periode.

Ik geloof mijn gevoel niet meer. 5 leuke dates gehad en dat voelde ook heel goed.
Tot ze op het einde van de 5de date begon te vertellen hoe ze zichzelf saboteert. Zichzelf wijsmaakt waarom het toch niet zou werken tussen ons.
Ze heeft vooral schrik dat de grond weer eens onder haar voeten wordt uitgehaald. Wat altijd gebeurt als ze voelt dat het goed zit.

We hebben beide onze bagage wel en zelf ben ik ook wel iemand die het hier moeilijk mee heeft. Dus begrijp haar wel. Maar deze keer, omdat alles zo vlot ging/goed voelde, wou ik het toch een kans geven. Pijnlijk dus...

Ik trek dit precies wel aan. De 2 dates voor haar waren ook vrouwen die er nog niet klaar voor waren. Heb toen ook 1,5 jaar niet meer gedate omdat ik er genoeg van had. En dan nu weeral dit. Begin meer en meer aan mezelf te twijfelen.

Begin meer en meer aan mezelf te twijfelen.
Nergens voor nodig. Op de datingmarkt zitten gewoon veel mensen met een onverwerkte rugzak. Emotioneel eigenlijk onbeschikbaar maar vaak komt dat besef pas wanneer iemand te dicht komt, als ze het al inzien. Jammer, maar het heeft weinig met jou te maken.

Als Oslo kan... 😃

Nu, zulke online profielen zet ik toch ook eerder weg onder de categorie 'scammers', hoor.
Maar goed, zolang je niet meegaat in mogelijke crypto of andere phishing escapades, is het risico beperkt tot een teleurstelling voor jou.

En ja, afstand... het kan al eens gebeuren dat je plots iemand IRL ontmoet waarmee je heel goed klikt, maar dan blijkt die aan de andere kant van de wereld te wonen.
Zo ben ik momenteel nog steeds aan het struggelen met zo'n ontmoeting van een tijdje geleden.
Maar goed, IRL is natuurlijk wel anders dan zo'n online profiel waarvan je nu zelfs niet weet of ze überhaupt bestaat.
Nah in van dat phising stuff ga ik niet mee, ergste wat er kan gebeuren met mij is dat ik binnen een jaar nog verhalen zit te posten van dingen die op dating apps gebeuren :unsure:

Anyway ik had vannacht ook mn beste vriendin gestuurd voor haar mening en die is blijkbaar dan op girl discovery gegaan en kwam terug met een insta profiel.

Lijkt toch allemaal wel echt, van haar bedrijf tot haar fotos tot het feit dat ze wel veel onderweg is voor zaken.
Bon we zien het wel in het weekend, worst case daagt ze nooit op en ga ik daarna gwn lekker uit.
Best case heb ik een leuke avond met een vrouw die ik anders nooit mee op date zou krijgen.

Typisch ik is dat ik tijdens de eerste dates en de periode daartussen ook heel relax kan zijn, je hebt op zich niks te verliezen dus waarom heel hard stressen en teveel nadenken.
Dat is dus de truc om te daten, uw zelfvertrouwen is dan ook een pak hoger. De meeste mensen piekeren te hard of zijn dan zenuwachtig, vol verwachtingen, waardoor die date dan een hele verkeerde indruk krijgt en erop afknapt.

Die eerste dates na mijn ex waren ook zo. Tot ik gewoon zonder verwachtingen en met een je m'en fous/nonchalance gehalte op date ging want ik lag er niet meer van wakker. Alles verliep prima en je bent veel aantrekkelijker.

Hier ondertussen 4 dates achter de rug en ik heb het gevoel dat het wel goed zit. De dates zelf zijn alleszins al héél leuk.

Nu dat ik merk dat ik haar echt wel leuk vind en ik dus met plezier wil kijken waar dit naartoe kan gaan, merk ik opeens terug die onzekerheid en dat overdenken terugkomen. Stuurt ze nog wel even enthousiast als in het begin? Waarom gebruikt ze net dat woord en niet dat ander?
Ik haat dat aan mezelf, ik wil terug naar de 10cent per sms periode.

FUCK.
Blijkbaar is mijn buikgevoel dus nog altijd vrij goed. Ik voelde dat ze de laatste dagen duidelijk minder en anders stuurde. Normaal gezien hadden we morgenavond onze 5de date, maar ik heb net het bericht gekregen dat ze het haar allemaal wat teveel aan het worden is en ze even ruimte nodig heeft om uit te zoeken wat ze wil.

FUCK.
Ik weet even echt geen blijf met mezelf. Net het moment dat ik bij mij voel dat er echt een gevoel van verliefdheid aan het ontstaan was krijg ik dat bericht. Het was zo leuk om na meer dan 2 jaar miserie eindelijk eens mezelf goed te voelen, de laatste maand is echt voorbij gevlogen en ik had EINDELIJK het gevoel dat de dingen in mijn leven terug wat op zijn plooi vielen. Wat licht in de duisternis na die lange doffe klote ellende.

FUCK.
Ik ben natuurlijk niet alleen in deze situatie, ik volg dit topic al lang en daten is echt een shitshow. Maar ergens had ik toch gehoopt dat ik door dom geluk door het mijnenveld was gelopen en op de juiste persoon was gestoten. Het zat zo goed, de uren op de dates vlogen voorbij en we waren zo open en rechtuit tegen elkaar.

FUCK.
Ik heb geantwoord dat ik het natuurlijk jammer vind maar begrijp en ze de rust en ruimte zal geven waar ze nood aan heeft. De kans is natuurlijk zéér klein dat dit goed komt, dus hoe zet je je hier terug over? Hoe overkom je die zoveelste klap in je gezicht? Het is niet dat ik de ene date na de andere heb gehad, de matches zijn beperkt. Van waar haal je de moed om je hier weer over te zetten en opnieuw kwetsbaar op te stellen?

FUCK. FUCK. FUCK.
FUCK.

Vraag om haar nog eens te zien en praat. (Zeker bij twijfel, praten en praten, noet via telefoon of berichtjes maar elkaar zien)
Laat haar haar verhaal doen, waarom het wat teveel wordt voor haar?(slechte herinneringen aan haar vorige relatie, ex,..) en aan jou om haar vertrouwen te geven.
Zeg wat je van haar denkt, wat jouw gevoel is en dat je het echt voor haar wilt gaan, etc..

Succes

Terug
Bovenaan