Het grote BeyondGaming Dating topic

Gisteren aangemeld op TInder en vandaag heb ik ineens vijf matches.
Iemand ervaring met die app en me kan zeggen of dit oplichting is?
Kan zeker.

Wel opletten bij profielen die maar twee foto's hebben en op zoek zijn naar plezier. Dat is fake.

De meeste profielen van Chinezen waren ook nep.

Oplichting op Tinder zelf nog niet meegemaakt, wel een paar catfish en/of profielen van buitenlandse vrouwen tegengekomen.

En zijn het 5 matches of 5 likes? Vijf likes had ik ook telkens in het begin, dit is denk ik om u te verleiden om gold te kopen. Meestal zijn dat shitprofielen. Maar mijn meeste likes/matches waren wel altijd in de eerste twee weken, daarna viel dat compleet stil.
"Misschien" wat zitten kussen?

Hoe doe je dat?
Meeste mensen doen dat met hun lippen. Meestal op een ander paar lippen maar in principe gaat dat op elk lichaamsdeel. Maar dat laatste zou ik nu niet direct doen in het openbaar.

Toch maar gedag gezegd tegen dat huwelijk?
Neen, dat niet. Heb haar deze week nog geschreven dat de deur hier open staat en ze altijd welkom terug zijn, maar op dat vlak krijg ik geen reactie. Dus ik geef mijn vrouw de tijd die ze nodig heeft, maar terwijl ik haar niet wil vervangen (denk niet dat ik ooit nog aan een nieuwe relatie begin) ga ik wel eens kijken naar wat een prettige avond kan zijn. Is dit not done, geen flauw idee; morgen komt ze de hond halen en mezelf kennende begin ik hier zelf over.

Oplichting niet per se, maar toen ik daar destijds (meer dan 10jr terug) mij eens registreerde, kreeg je met mss 1 van die 5 matches een gesprek en in het beste geval mondde 1 op 5 gesprekken uit in een effectieve date. :unsure:

Oplichting niet per se, maar toen ik daar destijds (meer dan 10jr terug) mij eens registreerde, kreeg je met mss 1 van die 5 matches een gesprek en in het beste geval mondde 1 op 5 gesprekken uit in een effectieve date. :unsure:
Goh, de fake profielen haal je er meestal wel uit. Soms passeert er eentje die haar tarieven in één van haar afbeeldingen zet, die report ik dan. Hier mondt een 75% van de matches uit in een gesprek en met al die gesprekken op date geweest. Nu, ik ben wel heel selectief in het swipen dus heb ook geen hopen matches.

En soms.. bericht gestuurd naar een op Hinge, die nog effectief antwoord ook binnen het uur. Bericht 5 ofzo.. "gaan we heel dat wie ben jij, wat doet gij gedoe doen of doen we dat morgen met een ijsje ofzoiets". En dus morgen een tripje naar Oslo :p

Allright. Net terug van de date en was mega tof! En mss wat zitten kussen. Maar later meer daarover.

Ik kom net thuis van de date. Zie gemiste whatsapp berichten. Heb ik ineens bericht van iemand die ik maaaaanden geleden heb gedate met de nogal directe vraag of ik het zou zien zitten om vanavond nog naar haar thuis te komen. :unsure:

Ik heb wel goesting, maar heb schrik dat er toch zoiets bestaat als karma en dat, als ik dat doe, ik niks meer ga horen van mijn date van vandaag. Ik voel me precies een dekstier.
Ik heb dit ook een periode gehad. Welliswaar wanneer ik niet serieus op zoek was. De hoeveelheid vrouwen die doen ogen dat ze naar iets serieus op zoek zijn en uiteindelijk enkel seks willen..niet normaal.
Plots 1 maand na de laatste date uit het niets berichten ontvangen, waarbij ge voelt dat ze u enkel sturen om de seks.
In het begin allemaal fun en zo..maar na enkele maanden denkt ge toch ook "er zit ook een persoon achter Gumball en niet enkel een levende sekspop".

Nu terug..na een periode dat ik even single was (nu terug samen met de ex partner), kreeg ik 1-1,5 maand geleden terug een bericht van een ex fwb (die overigens gevoelens begon te krijgen).
"Hey Gumball, alles goed ginder? Neenee ik zoek geen seks ofzo"
En als ge dan onschuldig uithoorde hoe haar date leven ging, had ze net gedaan gestopt met een date.
Ik citeer "elke keer een date verder wil (seks dus), blokkeer ik..omdat ik aan u moet denken".
Yeah sure, die neemt zoooooomaaar contact met me op. Uiteraard laat ik het gesprek doodbloeden. Ze weer dat ik niemand zoek.

Hier eerst zitten vloeken op datingapps en nu op één voormiddag twee dates ingepland en nog een derde die wil afspreken 🙈 Twee van de drie weliswaar niet via apps en die via apps lijkt niet echt mijn ding vrees ik.

Laatst bewerkt:
Ik heb dit ook een periode gehad. Welliswaar wanneer ik niet serieus op zoek was. De hoeveelheid vrouwen die doen ogen dat ze naar iets serieus op zoek zijn en uiteindelijk enkel seks willen..niet normaal.
Daar heb ik dus nog niets van gemerkt. :laugh:

Lijkt me wel tof, zo eens een avondje ongedwongen fun.

Daar heb ik dus nog niets van gemerkt. :laugh:

Lijkt me wel tof, zo eens een avondje ongedwongen fun.
Ik was de eikel die verschillende vrouwen tegelijk date (op verschillende momenten uiteraard).
Komende van een sexloze relatie, had ik wat in te halen.
Elke vrouw dacht hoogst waarschijnlijk de enige te zijn.
Op mn hoogtepunt van mn "dating carrière" had ik 5 dates op een week..en 5x incl seks. Dat lijkt leuk, maar dan krijgt ge ook een degout van uzelf.

Ge weet dan ook niet meer wat vrouw A, B, C of D tegen u gezegd heeft.
Zo ooit eens versproken "ge zei dat ge graag naar de wellness ging"..haar antwoord "huh? Kheb da nooit gezegd" bleek het niet die vrouw te zijn, maar een ander.
Ge begint dan in uw gsm echt fiches bij te houden per vrouw. Genre "ellen heeft x broers, sport graag, doet dit en dat niet graag. Ze is 35jr oud" blabla.
Achteraf gezien echt best degoutant van mij.
Enkelen ervan stuurden onlangs nog voor mn verjaardag. Ze weten dat ik nu in een relatie zit, maar zeggen "kvond u ne super leuke gast toen! Kvoelde mij goed bij u. Daarmee dati nog iets stuur voor uw verjaardag"

Hier eerst zitten vloeken op datingapps en nu op één voormiddag twee dates ingepland en nog een derde die wil afspreken 🙈 Twee van de drie weliswaar niet via apps en die via apps lijkt niet echt mijn ding vrees ik.
ik dacht dat je het daten geen kans meer wou geven.

Ja, inderdaad. Kan me niet inbeelden hoe je zoiets ooit kan bekomen met onbekenden via die apps, maar zou wel heel erg welkom zijn tbh.
Kan zeer makkelijk gebeuren. Gewoon interesse tonen in haar. Mee vragen om samen iets te gaan eten/drinken.
1x zei er eentje gewoon "iets thuis drinken bij mij?" na date 1. Ik volgde haar wagen en eens bij haar thuis gewoon seks gehad en daarna naar huis vertrokken.

Ook tijdens de date seks uitstralen, zonder het direct over seks te hebben. En in eerdere gesprekken vragen wat haar fantasieën zijn.

Ik zit op vier datingapps (Bumble, Tinder, Badoo en Hinge) en heb de afgelopen drie maanden maar één keer iemand in het echt kunnen ontmoeten.

Dan moet je wel heeeel veel geluk hebben dat het juist iemand is die seks wil en dan nog op de eerste of tweede date.

Met andere woorden, mij zal het nooit overkomen. :tongue:

Ik denk dat ik momenteel gecatfished word via Hinge maar ik ben niet zeker.

Profiel heeft 4 fotos, en niet van die random fotos die niets zeggen, is netjes ingevuld en niet enkel met 2 zinnen of 4 woorden.

Maar ze is wel ver uit mn league, had me een roos gestuurd en had geantwoord.
Ze stelt wel vragen zoals what are you looking for in a woman? etc en ze antwoord ook wel en wilt afspreken als ze in town is volgend weekend.

Maar gwn puur op hoe ze er uit ziet kan ik het eigenlijk niet geloven :unsure:

Terug
Bovenaan