Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik heb 50 likes op bumble (ook al veel oude), kan ik er van uit gaan dat deze allemaal buiten mijn filter vallen als binnen mijn filter alle profielen reeds gepasseerd zijn en er niemand meer beschikbaar is?

Dan zijn die 50 likes voor mij waardeloos/te ver/..

't valt toch wel op dat op tinder en bumble de leuke/aantrekkelijke profielen heel moeilijk matchen.

Iemand ervaring met een wat meer serieuze dating service of matchmaking iets? Dat oppervlakkig geswipe leidt tot niet veel. Parship lijkt me dan serieuzer maar heb ik ooit gehad en het aanbod is vrij teleurstellend toch.

kan ik er van uit gaan dat deze allemaal buiten mijn filter vallen als binnen mijn filter alle profielen reeds gepasseerd zijn en er niemand meer beschikbaar is?
Nee, ik heb nog hetzelfde voorgehad. "Er is niemand meer beschikbaar in uw regio", ik had eens een avond wat vollen bak geswiped. Een dag later plots weer een hoop profielen en ook onder ontdekken een aantal mensen die binnen de range vallen maar niet getoond werden. Het systeem is gewoon brak.

Hah, dit dus hé. Vergelijkbare toestand met de laatste date hier. Heb het ermee gehad. Blijf wel single. Altijd die zever en dat tijdverlies.

Ben nooit een fan geweest van een rooster maar ik begin het nu ervan in te zien. Als ik naar mijn kameraad kijk is dat echt wil efficient.

Hij heeft er gewoon een paar waar het lichamelijk echt klikt en voor de rest blijft hij gewoon vrijgezel. En dat is voor mij ook de perfecte situatie.

Mijn laatste post hier is ongeveer van een maandje geleden waar ik het had over mijn minder geslaagde date. Daarna nog af en toe een geswiped op Tinder/Bumble maar weinig interessante matches.

Twee weken geleden had ik opeens wel een match met iemand die toch mijn aandacht trok, verrassend genoeg was ze ook nog eens héél responsief op Bumble. Paar dagen wat héén en weer gestuurd en dan eens afgesproken. Op de date klikte het ook wel goed en ondertussen ook al een tweede date gehad. Derde is ondertussen al ingepland :)

Er is nog niet echt gesproken over wat nu eigenlijk de bedoeling juist is van beide, ik weet ook niet of ik dat op dit moment nodig vind. Ik vind ze aantrekkelijk en de dates zijn steeds leuk... Van haar kant zal ook wel ergens dat gevoel er zijn vermoed ik. We zien wel waar dit naartoe gaat.

DISCLAIMER: onderstaande opmerking is niet negatief bedoeld, ik weet gewoon niet echt hoe ik het anders moet formuleren :p
Het is wel even wennen voor mij omdat haar leven tot nu toe nog niet zo rechtlijnig geweest is als dat van mij. Ze heeft een zeer complexe familiale situatie en je merkt dat ze al vrij veel meegemaakt heeft (zonder in details te gaan).

Ter vergelijking met mezelf: Mijn leven is zo vanille tot nu toe als het maar kan zijn. Niemand in mijn familie is gescheiden en iedereen komt goed overeen met elkaar. Iedereen zit ook in de betere middenklasse en er is relatief weinig drama. Mijn partners zijn ook altijd al vrij complex loos geweest.

Opnieuw dus niet negatief bedoeld, maar het is gewoon nieuw, iets wat ik niet gewend ben van mee om te gaan.

en hoe is haar leven dan?

Mezelf eens ingeschreven voor een speeddate. Nog nooit gedaan, vind het best wel spannend :unsure:
Iemand ook al zo een matched speeddate gedaan? Twijfel beetje tussen een gewone en op't gevoel afgaan of wat meer gematched (maar mogelijks allemaal op papier matchen maar geen vonkje)

Als ze u nooit irl ontmoet heeft kan je niet 2e keus zijn hé. Als ze met u date, u dan maanden laat vallen, en dan nog eens wilt daten.. dat is misschien iets anders.

Maar dan nog? Je kan toch niet op voorhand rieken als je keuze hebt wie de beste is. Het is gewoon proberen.
Hmm ja, eigenlijk wel. Ik ga het toch een kans geven!

Mijn laatste post hier is ongeveer van een maandje geleden waar ik het had over mijn minder geslaagde date. Daarna nog af en toe een geswiped op Tinder/Bumble maar weinig interessante matches.

Twee weken geleden had ik opeens wel een match met iemand die toch mijn aandacht trok, verrassend genoeg was ze ook nog eens héél responsief op Bumble. Paar dagen wat héén en weer gestuurd en dan eens afgesproken. Op de date klikte het ook wel goed en ondertussen ook al een tweede date gehad. Derde is ondertussen al ingepland :)

Er is nog niet echt gesproken over wat nu eigenlijk de bedoeling juist is van beide, ik weet ook niet of ik dat op dit moment nodig vind. Ik vind ze aantrekkelijk en de dates zijn steeds leuk... Van haar kant zal ook wel ergens dat gevoel er zijn vermoed ik. We zien wel waar dit naartoe gaat.

DISCLAIMER: onderstaande opmerking is niet negatief bedoeld, ik weet gewoon niet echt hoe ik het anders moet formuleren :p
Het is wel even wennen voor mij omdat haar leven tot nu toe nog niet zo rechtlijnig geweest is als dat van mij. Ze heeft een zeer complexe familiale situatie en je merkt dat ze al vrij veel meegemaakt heeft (zonder in details te gaan).

Ter vergelijking met mezelf: Mijn leven is zo vanille tot nu toe als het maar kan zijn. Niemand in mijn familie is gescheiden en iedereen komt goed overeen met elkaar. Iedereen zit ook in de betere middenklasse en er is relatief weinig drama. Mijn partners zijn ook altijd al vrij complex loos geweest.

Opnieuw dus niet negatief bedoeld, maar het is gewoon nieuw, iets wat ik niet gewend ben van mee om te gaan.

Maak je klaar voor een rollercoaster als het een relatie wordt. Mijn ex had ook een complexe familiale situatie en dan mag je nog zoveel begrip tonen voor haar, sommige acties zul je nooit begrijpen.

Dit wil niet zeggen dat het een ramp zal worden maar je zal zien dat haar gedachtegang in sommige situaties totaal anders zal zijn dan die van u.

Mijn ex haar ouders waren beide alcoholiekers en de trauma's waar ik mee moest werken waren een "uitdaging" om het maar lichtjes uit te drukken.

Laatst bewerkt:
Redder is iets wat je in geen enkele relatie zou mogen zijn. Daar komt maar zelden iets gezond uit. Een ondersteunende rol bij rugzakjes, trauma's en zo verder, absoluut, maar de rest is aan de persoon in kwestie, professionals of andere externe partijen.

Misschien was ik niet duidelijk genoeg, ik heb helemaal niet het gevoel dat zij moet gered worden hoor. Mijn indruk na de dates was dan ook heel positief.

Ik wou gewoon even (anoniem) kwijt dat ik mij haar vroegere situatie moeilijk kan voorstellen, net omdat ik letterlijk niks in die aard heb meegemaakt. Ik voel me op dat vlak vrij wereldvreemd.

Ik heb 50 likes op bumble (ook al veel oude), kan ik er van uit gaan dat deze allemaal buiten mijn filter vallen als binnen mijn filter alle profielen reeds gepasseerd zijn en er niemand meer beschikbaar is?

Dan zijn die 50 likes voor mij waardeloos/te ver/..

't valt toch wel op dat op tinder en bumble de leuke/aantrekkelijke profielen heel moeilijk matchen.

Iemand ervaring met een wat meer serieuze dating service of matchmaking iets? Dat oppervlakkig geswipe leidt tot niet veel. Parship lijkt me dan serieuzer maar heb ik ooit gehad en het aanbod is vrij teleurstellend toch.
Feeld eens proberen? Niet dat ik er super veel ervaring mee heb maar voor mij komt het veel volwassener en minder gejaagd over dan bv Tinder.

Afgelopen week wat heen en weer gestuurd met een Hinge match, keertje gefacetimed en gewerkt richting afspreken volgend weekend.

Krijg ik dit weekend opeens een bericht dat het eigenlijk niet meer moet onder het mom van " geen spark "
Dacht dat de date zelf dat wel ging uitsluiten maar precies dan toch niet.

Heb het wel even gehad zo, ga de rest van de zomer wat feestjes meepikken en mn sleeve laten afwerken, vrienden bezoeken in een ander land en gwn mn ding doen.

Misschien proberen we na de zomer nog eens, als de donkere dagen er weer aan komen en de fear of missing out om iemand te hebben voor de feestdagen er weer aankomt.

Dat lijkt me nu echt een rare situatie, zo facetimen zonder elkaar eens in 't echt gezien te hebben 😅.
Ik zou dat ook niet doen, de kans dat je haar op die manier positief kan verrassen lijkt me klein. Gewoon direct face to face afspreken.

Misschien was ik niet duidelijk genoeg, ik heb helemaal niet het gevoel dat zij moet gered worden hoor. Mijn indruk na de dates was dan ook heel positief.

Ik wou gewoon even (anoniem) kwijt dat ik mij haar vroegere situatie moeilijk kan voorstellen, net omdat ik letterlijk niks in die aard heb meegemaakt. Ik voel me op dat vlak vrij wereldvreemd.

Dat is het juist, omdat jij zoiets nooit hebt meegemaakt dat je dingen gaat meemaken die jij soms niet kan vatten. Dat neemt niet weg dat ze een fijne vrouw is maar er gaan momenten komen dat zij dingen zal doen die jij niet kan begrijpen omdat ze dingen heeft meegemaakt in het verleden (of heden).

En er zijn altijd uitzonderingen van mensen die vanalles hebben meegemaakt en die in therapie zijn gegaan en die erover zijn geraakt maar dit is niet bij iedereen het geval.

Dit wil niet zeggen dat je haar geen kans moet geven maar weet gewoon dat het een woelig traject kan worden. Communicatie in een relatie is altijd heel belangrijk maar in zo een soort relaties is het 10x belangrijker zodat je haar acties beter kan begrijpen.

Een vriendin van mij was samen met een man die misbruikt is geweest toen hij jonger was. Om maar een voorbeeld te geven: als hij een klein rood licht zag associeerde hij dat met het licht van een camera die aan het filmen was. Wanneer hij dat zag storte hij in elkaar en had hij een complete paniek aanval.

Dit is een extreem voorbeeld maar ik wil ma zeggen als je nooit in zo een situatie hebt gezeten is het heel belangrijk om te weten waar je aan begint. En ik kan begrijpen dat zij je niet alles gaat vertellen wanneer je nog niet officieel aan het daten bent maar communiceer met haar zodat je ongeveer een idee hebt hoe diep het gaat.

Iedereen heeft wel bagage/trauma's en daar is niets mee maar sommige trauma's wegen veel zwaarder door als andere. Maar als de liefde sterk genoeg is kan je veel overwinnen dus ik kan je alleen maar succes wensen.

Feeld eens proberen? Niet dat ik er super veel ervaring mee heb maar voor mij komt het veel volwassener en minder gejaagd over dan bv Tinder.
Heb ik een account op maar niet zo heel veel boeiende profielen in de buurt.

Gisteren wel een breeze date gedaan. Op zich leuke babbel maar voelde geen amoureuze kriebels. Maar op zich een goede oefening in het daten I guess :unsure:

Dat is toch eerder gericht op de alternatieve relatievormen en veel minder op monogame "standaardrelaties"?

Inderdaad als er een app is die je moet vermijden als je op zoek bent naar een relatie is het wel die

Heb een match met een buitenlandse dame die hier een paar dagen zal verblijven.

Ze wil eens afspreken op de Gentse feesten, maar ik wantrouw de situatie een beetje...

Ze is veeeeel te knap voor mij, dus misschien is ze uit op iets anders (mij bestelen?) of denk ik nu veel te dramatisch

Heb een match met een buitenlandse dame die hier een paar dagen zal verblijven.

Ze wil eens afspreken op de Gentse feesten, maar ik wantrouw de situatie een beetje...

Ze is veeeeel te knap voor mij, dus misschien is ze uit op iets anders (mij bestelen?) of denk ik nu veel te dramatisch
Spreek er eens mee af. Boek een hotelleke. Doe de horizontale Tango en zie wat het geeft.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan