Het grote BeyondGaming Dating topic

Even ranten:

What the fuck is dat toch met die vrouwen. Da´s al de derde keer dat ik iemand leer kennen, van rond de 30, die aangeeft dat ze nog nooit echt een lange relatie hebben gehad.

En dan denk ik ´hoe kan dat nu, zo knap en tof, en geen relatie gehad´.

Meestal wordt het heel snel duidelijk waarom ze nog nooit geen lange relatie hebben gehad. Echt fuck dit.

Even ranten:

What the fuck is dat toch met die mensen. Da´s al de derde keer dat ik iemand leer kennen, van rond de 30, die aangeeft dat ze nog nooit echt een lange relatie hebben gehad.

Meestal wordt het heel snel duidelijk waarom ze nog nooit geen lange relatie hebben gehad. Echt fuck dit.
Ftfy

Even ranten:

What the fuck is dat toch met die vrouwen. Da´s al de derde keer dat ik iemand leer kennen, van rond de 30, die aangeeft dat ze nog nooit echt een lange relatie hebben gehad.

Ik vraag mij dan soms af waar die vrouwen hebben gezeten. De meeste die ik ken zijn altijd van de ene relatie naar de andere gegaan.

Er moet toch altijd wel een man zijn geweest die even langs kwam om warm te houden of een situationship. Langdurig vrijgezel zijn (als vrouw) + sociale media is een heel slechte combinatie.

De eerste keer dat ik op een date hoorde "dat is het minimum" had ik iets van okay iemand die teveel tiktoks heeft gekeken.

Ik ken nu wel redelijk wat mannen en vrouwen die lang vrijgezel zijn (geweest). Meestal lijkt me dat toch eerder iets dat terloops gebeurt en niet het resultaat van karakterfouten ofzo. Een hechte vriendengroep waar de relatie-opties zijn uitgeprobeerd om dan wanneer iets ouder het sociaal leven wat zien te krimpen.
Sommige mensen hebben ook gewoon geen probleem met alleen zijn, dan lijk je vaak al veeleisend denk ik.

Laatst bewerkt:
Ik ken zeer veel vrouwen die al ettelijke jaren single zijn.
En dat zijn echt geen lelijke vrouwen ofzo. Eerder bindingsangst of bang om gekwetst te worden ofzo.

Of dat zijn vrouwen (of mannen) die te veeleisend zijn en zoeken naar die ene persoon die elk vakje aanvinkt. (of toch zeker de vakjes knap/rijk)

Of dat zijn vrouwen (of mannen) die te veeleisend zijn en zoeken naar die ene persoon die elk vakje aanvinkt. (of toch zeker de vakjes knap/rijk)

• The "10" phenomenon:
    The idea that everyone is striving to be seen as a "10" (or perfect) can lead to a superficial focus on physical appearance and a neglect of other important qualities.
  • A common problem with dating apps is the tendency for users to inflate their perceived attractiveness, often leading to unrealistic expectations.

• Onlangs nog zo een paar reels voorbij zien komen van "when you have a bad day and see who likes you on Hinge" waar ze likes kregen van mensen in hun eigen 7/10 league maar omdat ze denken dat ze 10/10 zijn vonden ze het drama.

• Soms weet ik zelf niet wat ik er nog eigenlijk op doe of waarom, ik kan elk weekend doen wat ik wil en gaan waar ik wil en toch blijf ik in de trap lopen van iemand te willen vinden in een super artificial dating scene.

Ja mannekes, die apps zijn dan ook voornamelijk gefocust op het uiterlijk hé. Het is moeilijk niet te swipen puur op uiterlijk als je enkel maar foto's en in het beste geval een paar nietszeggende interesses te zien krijgt, genre "reizen, wijn & sneakers."

Wil je dat er niet puur op basis van foto's geswiped wordt, zorg dan voor een degelijke bio die iets over uzelf vertelt. Wie een beetje emotionele intelligentie heeft en maturiteit qua relaties kijkt echt wel verder dan enkel die foto's, al kan het dan nog altijd een nee zijn op vlak van uiterlijk. (en daar is op zich niks mis mee) Dat de oppervlakkige types die puur op uiterlijk afgaan en enkel een 10 willen u wegswipen is dan niet per sé een groot verlies denk ik?

Uit mijn ervaring heeft "rijk zijn" echt wel weinig effect bij vrouwen.
Tenzij ze misschien 40+ zijn en je ze leert kennen in de manège of op Wimbledon ofzo.

Geen enkele van mijn vriendinnen heeft eerst gepeild naar de financiële status van hun date alvorens er mee af te spreken.

Ja mannekes, die apps zijn dan ook voornamelijk gefocust op het uiterlijk hé. Het is moeilijk niet te swipen puur op uiterlijk als je enkel maar foto's en in het beste geval een paar nietszeggende interesses te zien krijgt, genre "reizen, wijn & sneakers."

Wil je dat er niet puur op basis van foto's geswiped wordt, zorg dan voor een degelijke bio die iets over uzelf vertelt. Wie een beetje emotionele intelligentie heeft en maturiteit qua relaties kijkt echt wel verder dan enkel die foto's, al kan het dan nog altijd een nee zijn op vlak van uiterlijk. (en daar is op zich niks mis mee) Dat de oppervlakkige types die puur op uiterlijk afgaan en enkel een 10 willen u wegswipen is dan niet per sé een groot verlies denk ik?
Laten we eerlijk zijn DA zijn 100% uiterlijk eerst en al de rest komt erna. Het is gewoon spijtig dat er zoveel gecatfished word op deze apps. Als ik sommige vrouwen hun IG vraag wanneer ik ze ben tegengekomen in het echte leven en ik zie hun fotos dan vraag ik mij af of dit wel dezelfde persoon is.

Zelf op teams op mijn werk als ik sommige profiel fotos zie dan vraag ik mij af of dit dezelfde collega is die bij mij werkt. Ik snap al die filters en facetuning gewoon niet.

Geen enkele van mijn vriendinnen heeft eerst gepeild naar de financiële status van hun date alvorens er mee af te spreken.

Maar de meeste vrouwen gaan wel eerst voor de date, de man uitvoerig door Google halen, opzoeken op IG, LinkedIn etc, om te kijken welk vlees ze in de kuip hebben.

Dus is er gepeild? Niet direct , maar wees maar zeker indirect.

Ik zit ook weer met een vervelende situatie. Weer een Breeze date gehad eind mei nog, het klikte echt heel goed. Ze stelde meteen voor om week erna terug af te spreken. Hebben we ook gedaan, wederom heel gezellig. Vervolgens wilt ze graag iets actiever doen dus ik stel Padel spelen voor aangezien ze tennis heeft gedaan vroeger & dus er makkelijk mee in kan rollen. Vind ze naar eigen zeggen een top idee, we plannen dat in. Een dag ervoor moet ze afzeggen wegens te moe na een trektocht die ze had gedaan met vriendinnen, klonk mij heel logisch in de oren, dus ik stel voor om te herplannen. Ze laat weten dit te willen doen nadat een drukke periode eind juni voorbij is. Ik stem in en stuur 1,5 week later een voorstel voor een datum, intussen babbelen we elke dag via whatsapp ook. Doet ze opnieuw ontwijkend dus ik vat dat op als “ik ben m’n interesse kwijt”, wat fair is. Dus ik laat het gesprek gewoon doodbloeden. Stuurt ze mij opeens gisteren of er iets is want ik laat niks meer van me horen.

Ik heb eerlijk gezegd dat ik dat vaag gedoe gewoon niks vind, ze verontschuldigde zich & wou dan toch iets afspreken maar “in augustus”, want haar weekends zijn zo goed als vol gepland.

Ik vind haar nog steeds een leuke vrouw maar jezus wie heeft er nu weken aan een stuk geen tijd? Ik werk ook en heb ook hobby’s en een sociaal leven en ik kan toch altijd binnen een week wel iets inpassen hoor. Ik heb dus continu het idee dat ze helemaal niet meer wilt afspreken maar dat gewoon niet rechtuit wilt of kan zeggen? Zo moeilijk is dat toch niet, dan had ik allang er de brui aan gegeven.

Heel vermoeiend en demotiverend. Ik communiceer graag rechtuit en verwacht dat omgekeerd ook. Dus ik denk dat ik het opnieuw gewoon laat stilvallen.

Laatst bewerkt:
Stuurt ze mij opeens gisteren of er iets is want ik laat niks meer van me horen.

Ze laat het zelf doodbloeden en dan ben jij de oorzaak?

Gevalletje “tekort aan aandacht” zeker of word je op de reservebank gehouden omdat ze aan het daten (was) is met een ander en dat loopt niet als verwacht ?

Stuurt ze mij opeens gisteren of er iets is want ik laat niks meer van me horen.

Ze laat het zelf doodbloeden en dan ben jij de oorzaak?

Gevalletje “tekort aan aandacht” zeker of word je op de reservebank gehouden omdat ze aan het daten (was) is met een ander en dat loopt niet als verwacht ?

Ja zo voelt het wel echt aan. Ik snap dat het werkend leven vaak in de weg zit & ook dat vrouwen soms geen nee durven zeggen maar denk niet dat ik haar geen ruimte heb gegeven om gewoon aan te geven dat het niks kan worden.

Als ik haar niet oprecht leuk vond had ik allang zelf gezegd dat ik er geen zin meer had en ben nu heel dicht op dat punt. Intussen investeer ik dan ook geen tijd in andere vrouwen omdat ik het serieus meen en dan voelt dat ook weer alsof ik m’n tijd heb zitten verdoen.

Begrijp ik wel, ik zou ook zo denken. Ik kan het ook maar slecht geloven om pas in augustus een date te willen. Doordeweeks na het werk kan toch ook en dat moet toch niet altijd zo spectaculair of groots zijn he.

Zelf ook een Breeze date die de match wil heractiveren nadat ze in april de afgesproken date cancelde omdat ze met iemand aan het daten was. Haar goed recht, maar dat komt wel serieus over als een tweedekeusbehandeling.

Intussen investeer ik dan ook geen tijd in andere vrouwen omdat ik het serieus meen en dan voelt dat ook weer alsof ik m’n tijd heb zitten verdoen.
Hah, dit dus hé. Vergelijkbare toestand met de laatste date hier. Heb het ermee gehad. Blijf wel single. Altijd die zever en dat tijdverlies.

Afgelopen week wat heen en weer gestuurd met een Hinge match, keertje gefacetimed en gewerkt richting afspreken volgend weekend.

Krijg ik dit weekend opeens een bericht dat het eigenlijk niet meer moet onder het mom van " geen spark "
Dacht dat de date zelf dat wel ging uitsluiten maar precies dan toch niet.

Heb het wel even gehad zo, ga de rest van de zomer wat feestjes meepikken en mn sleeve laten afwerken, vrienden bezoeken in een ander land en gwn mn ding doen.

Misschien proberen we na de zomer nog eens, als de donkere dagen er weer aan komen en de fear of missing out om iemand te hebben voor de feestdagen er weer aankomt.

Zelf ook een Breeze date die de match wil heractiveren nadat ze in april de afgesproken date cancelde omdat ze met iemand aan het daten was. Haar goed recht, maar dat komt wel serieus over als een tweedekeusbehandeling.
Als ze u nooit irl ontmoet heeft kan je niet 2e keus zijn hé. Als ze met u date, u dan maanden laat vallen, en dan nog eens wilt daten.. dat is misschien iets anders.

Maar dan nog? Je kan toch niet op voorhand rieken als je keuze hebt wie de beste is. Het is gewoon proberen.

Terug
Bovenaan