Het grote BeyondGaming Dating topic

Jongens, kijk eens wat minder "incels die zich in de slachtofferrol wentelen"-filmkes op youtube/tiktok/... Dit soort houding naar vrouwen toe straal je uit op dates en is totaal niet aantrekkelijk.
+1, als je altijd daarop moet/wil anticiperen, lijkt me dat eerlijk gezegd extreem vermoeiend.

Nog een paar:
- verwachten ‘princess treatment’
A strong and independent, autonomous, adult woman wants you to treat her like she's your daughter... For nothing in return. You literally treat her like your child. And you're supposed to be repaid in "validation" according to the average feminist.... But we all know what this really means.... It's a glorified prostitute. Because sex is supposed to be the outcome of this dynamic for the man.”

- man moet ‘providen’. Aka onder de mom van “traditionele waarden” verwachten dat de man zorgt voor voor de vrouw en zijn financiën volledig ter beschikking stelt van de vrouw, terwijl de werkende (!) vrouw die minstens even veel geld verdient haar geld mag behouden en sparen, maar o wee als je begint over wat de vrouw zou moeten doen volgens diezelfde traditionele waarden. Éen van de zoveel dubbele standaarden en hypocrisie van dit type vrouwen.

- neemt zelf nooit initiatief want dat is voor de man, en geeft commentaar als de man iets voorstelt maar het zint haar niet.
* o dave, wat staat er vandaag op de planning? Ik verveel me
# oh my love susan, heb je een idee / voorstel?
* dave, hoe durf je dat te vragen, de man moet initiatief nemen
# oké susan, laten we naar dit restaurant gaan
* dave, ben je serieus? Je wil me brengen naar DIT restaurant? Ziet er niet goed uit
# oei oké susan, wat dacht je van deze?
* nee dave… -grote zucht-…
# susan, waarom stel jij dan niets voor?
* wow dave, je bent niet mannelijk en verwacht dat de vrouw leiding neemt!

Voor zij die het afvragen, ja dit type vrouwen bestaan echt, meer als je zou denken, en ik heb er destijds mee gedate en uitgemaakt na dit type onzin.
Ik ken er zo 1 hier op het forum :rofl:

Rode vlaggen

Voor mannen:
- Enkel gezichtsfoto's op fb
- Overgewicht
- Niet z'n type
- Enz...

Voor vrouwen:
- Manipulator / emotionele misbruiker / narcist
- Woont nog bij de ouders op z'n 30
- Geen vaste job
- Gamer
- Alcoholisch
- Drugsgebruiker

Als vrouwen mannen enkel op basis van uiterlijk zouden kiezen, zouden er geen miljarden mensen op aarde leven.

/s m'n vriendin

Er is een groot verschil in wat vrouwen zeggen en wat vrouwen doen.

Toen mijn ex het uitmaakte zei ze: ik wil iemand die doelen heeft in zijn leven, die met mij zal trouwen, huis kopen, carrière wilt maken, kinderen etc

Haar huidige situatie:
- zwanger
- vriend zit al langer dan een jaar op ziekenkas en zij werkt 2 jobs
- alcohol en drugsverslaafd
- recidivist dronken achter het stuur met als resultaat geen rijbewijs en geen auto meer
- heeft haar meerdere keer tegen de muur geplakt

En ik zou nog kunnen begrijpen moest hij eruit zien als Henry Cavill maar hij ziet eruit als een kikker.

Meestal wat er in hun bio staat moet je met een zak zout nemen.

Kerel jongens kunnen we het veralgemenen een beeeeetje beperken aub? Vrouwen dit, vrouwen dat, precies of we zijn allemaal een homogene massa waaruit ge eentje moet kiezen 'ondanks al haar red flags'. Ik vind het dikwijls jammer dat hier niet meer een balans is tussen vrouwen en mannen om beide perspectieven een beetje meer gelijk verwoord te zien maar als ge sommige dingen leest neem ik het geen enkele vrouw kwalijk om hier niet te willen komen posten. Het is echt niet moeilijk om een beetje nuanceren af en toe.

Laatst bewerkt:
Ik ben ondertussen - na mijn scheiding - in een nieuwe relatie gerold na een periode van intens daten. Uit die persoonlijke ervaring (dus kan niet veralgemenen) stel ik toch vast dat het overgrote deel van de vrouwen die ik ben tegengekomen of waarmee ik heb gesproken toch heel open, positief en sterk overkomen.

Mijn conclusie: het gros van de mensen probeert gewoon iets van het leven te maken en is toegankelijk en relaxed. Als je je natuurlijk enkel focust op slechte ervaringen creëer je een loophole he. Als ik dit allemaal lees lijkt het een self fulfilling prophecy, als je denkt dat je miserie aantrekt dan zal je dat ook aantrekken.

Ik ben - op een enkeling na - alleen maar fijne mensen tegenkomen. Ondertussen is er ook al meer aan het bloeien, zeer fijn en tegelijkertijd open en vrij.

Je bent wat je uitstraalt en omgekeerd.

Er is een groot verschil in wat vrouwen zeggen en wat vrouwen doen.

Toen mijn ex het uitmaakte zei ze: ik wil iemand die doelen heeft in zijn leven, die met mij zal trouwen, huis kopen, carrière wilt maken, kinderen etc

Haar huidige situatie:
- zwanger
- vriend zit al langer dan een jaar op ziekenkas en zij werkt 2 jobs
- alcohol en drugsverslaafd
- recidivist dronken achter het stuur met als resultaat geen rijbewijs en geen auto meer
- heeft haar meerdere keer tegen de muur geplakt

En ik zou nog kunnen begrijpen moest hij eruit zien als Henry Cavill maar hij ziet eruit als een kikker.

Meestal wat er in hun bio staat moet je met een zak zout nemen.

En als ze jouw daarvoor verlaten heeft moet jij toch nog erger zijn?

Uit die persoonlijke ervaring (dus kan niet veralgemenen) stel ik toch vast dat het overgrote deel van de vrouwen die ik ben tegengekomen of waarmee ik heb gesproken toch heel open, positief en sterk overkomen.
Zelfde ervaring hier. Welgeteld één date gehad die mij met een ongemakkelijk gevoel achterliet en dat was nog verre van een horrorverhaal. Was ook mijn enige date die geen vervolg kreeg. Niet dat ik nooit frustraties omtrent het hele datinggebeuren heb gehad maar hoe vrouwen hier soms stereotiep worden afgebeeld is bij momenten triestig.

Het hangt misschien ook af van het type dat je likes geeft? Geef mij maar iemand die met de voeten op de grond staat, haar plan kan trekken in het leven en geen "redder" nodig heeft.

Zelfde ervaring hier. Welgeteld één date gehad die mij met een ongemakkelijk gevoel achterliet en dat was nog verre van een horrorverhaal. Was ook mijn enige date die geen vervolg kreeg. Niet dat ik nooit frustraties omtrent het hele datinggebeuren heb gehad maar hoe vrouwen hier soms stereotiep worden afgebeeld is bij momenten triestig.

Het hangt misschien ook af van het type dat je likes geeft? Geef mij maar iemand die met de voeten op de grond staat, haar plan kan trekken in het leven en geen "redder" nodig heeft.
Zelf toch ook voornamelijk positieve ervaringen met heel het date-gebeuren. Ik denk dat wanneer het tot een date kwam er toch altijd wel al signalen waren dat er enige compatibiliteit was.

Vrouwen, het zijn net mensen.

En als ze jouw daarvoor verlaten heeft moet jij toch nog erger zijn?

Nope ik was héél veel bij gekomen (van 75kg naar 170kg) en heb daardoor een lange tijd sociale angststoornis gehad. Waardoor ik niemeer buiten kwam. Ik was een schim van mijn vroegere zelf.

Ik heb haar nooit tegen gehouden als zij op stap wou gaan en dat heeft een perfecte situatie gecreëerd om vreemd te gaan. Dus toen ze zei van ik wil meer uit het leven halen, ik moet overal alleen naar toe en gij zit altijd thuis begreep ik haar volledig.

Daarom ook mijn reactie op het body positivity gedeelte, ik weet wat het is om echt vet te zijn en er zijn geen positieve aspecten.

Onze relatie op het einde was meer een broer zus relatie met af en toe seks maar voor de rest was het een heel stabiele relatie.

Tot op heden kan ik nog niet begrijpen waarom ze naar zo iemand is gegaan. Knap, in de 30, eigen appartement, geen kinderen (toen) en een goede carrière en dan voor de bad boy gaan.

Dus nee ik was niet erger ik was veel saaier.

Tot op heden kan ik nog niet begrijpen waarom ze naar zo iemand is gegaan. Knap, in de 30, eigen appartement, geen kinderen (toen) en een goede carrière en dan voor de bad boy gaan.

Dus nee ik was niet erger ik was veel saaier.
Je zegt zelf dat je naar 170kg ging en saai was.
Wat valt er precies niet te begrijpen?

Je zegt zelf dat je naar 170kg ging en saai was.
Wat valt er precies niet te begrijpen?

Ik snap de keuze niet van: mijn ex was dik en saai dus nu ga ik naar iemand die mij mishandeld, een verslaving heeft en niet wilt werken terwijl ik 2 jobs moet doen.

Je hoort wel vaker verhalen over vrouwen die slaag krijgen en toch blijven ik had gewoon nooit gedacht dat mijn ex zo een persoon zou zijn. Nu ja regelmatig een pak rammel krijgen is inderdaad wel spannender dan ne saai vriend hebben die niet buiten komt.

Dit lijkt me een tekstboek geval van een vrouw die zegt van mijn ex was een narcist en manipulator en nu ken ik mijn eigen waarde en zijn mijn standaarden heel hoog.

Dit is geen veralgemening naar alle vrouwen maar wel een verhaal wat ik persoonlijk al vaker heb gehoord.

Zoals ze zeggen bad boy >>> nice guy

Ik snap de keuze niet van: mijn ex was dik en saai dus nu ga ik naar iemand die mij mishandeld, een verslaving heeft en niet wilt werken terwijl ik 2 jobs moet doen.

Je hoort wel vaker verhalen over vrouwen die slaag krijgen en toch blijven ik had gewoon nooit gedacht dat mijn ex zo een persoon zou zijn. Nu ja regelmatig een pak rammel krijgen is inderdaad wel spannender dan ne saai vriend hebben die niet buiten komt.

Dit lijkt me een tekstboek geval van een vrouw die zegt van mijn ex was een narcist en manipulator en nu ken ik mijn eigen waarde en zijn mijn standaarden heel hoog.

Dit is geen veralgemening naar alle vrouwen maar wel een verhaal wat ik persoonlijk al vaker heb gehoord.

Uw ex is daar gelukkig mee... Laat het los en laat het gaan. Het staat zo te merken enkel je eigen geluk in de weg.

Ik denk nu niet dat je dat moet zien als een keuze voor mishandeling, wtf ook.

Uw ex is daar gelukkig mee... Laat het los en laat het gaan. Het staat zo te merken enkel je eigen geluk in de weg.

Het staat niet in mijn weg van mijn eigen geluk ik zeg gewoon dat ik haar keuze niet begrijp. Wat mijn ex met haar leven doet is haar probleem.

Ik denk nu niet dat je dat moet zien als een keuze voor mishandeling, wtf ook.

Dat is juist mijn punt wanneer ik zeg ik begrijp het niet. Maar blijkbaar zijn er andere die dat wel begrijpen dus het zal aan mij liggen.

Ik ga het hierbij laten want hetgene wat ik wou zeggen word duidelijk over het hoofd gezien. Ik vind het grappig wanneer ik lees laat het los en laat het gaan wanneer er meerdere paragrafen worden getypt van users die niet begrijpen waarom een vrouw liked en niets zegt, waarom een vrouw niets terug stuurt etc.

Dus bij deze in de plaats van dat hier neer te typen volg de moto (btw zonder sarcasme is bijna hetzelfde wat ik volg: geloof wat ze doen niet wat ze zeggen):

Laat het los en laat het gaan, want het staat in de weg van je geluk.

Laatst bewerkt:
Dat is juist mijn punt wanneer ik zeg ik begrijp het niet. Maar blijkbaar zijn er andere die dat wel begrijpen dus het zal aan mij liggen.

Ik ga het hierbij laten want hetgene wat ik wou zeggen word duidelijk over het hoofd gezien. Ik vind het grappig wanneer ik lees laat het los en laat het gaan wanneer er meerdere paragrafen worden getypt van users die niet begrijpen waarom een vrouw liked en niets zegt, waarom een vrouw niets terug stuurt etc.

Dus bij deze in de plaats van dat hier neer te typen volg de moto (btw zonder sarcasme is bijna hetzelfde wat ik volg: geloof wat ze doen niet wat ze zeggen):

Laat het los en laat het gaan, want het staat in de weg van je geluk.
Ik begrijp inderdaad je boodschap niet, maar ik denk niet dat het probleem bij mij ligt. Ik klaag hier ook niet over likes krijgen dus ik voel me niet aangesproken, je lijkt enkel een nogal negatief beeld te hebben over "vrouwen" door ervaringen met je ex. Ik zeg enkel dat mensen niet kiezen om mishandeld te worden, maar daar doorgaans inrollen en er niet meer uit kunnen ontsnappen.

Wel wij proberen je net duidelijk te maken dat we de keuzen van je ex helemaal begrijpen.

ne saai vriend hebben die niet buiten komt.

Dit zou voor mij de hel op aarde zijn.

Vergeet ook niet dat al wat je daar opnoemt natuurlijk niet op date 1, 2, 3 gebeurd zal zijn.

Er is een reden dat je vrouw van jou is weg gegaan en niet van deze man.

De meesten gaan kiezen voor de spannende man en niet het dikkertje dat nooit buiten komt en niets aan zijn situatie wil doen in dat opzicht ben je ook lui ;)

Ik begrijp inderdaad je boodschap niet, maar ik denk niet dat het probleem bij mij ligt. Ik klaag hier ook niet over likes krijgen dus ik voel me niet aangesproken, je lijkt enkel een nogal negatief beeld te hebben over "vrouwen" door ervaringen met je ex. Ik zeg enkel dat mensen niet kiezen om mishandeld te worden, maar daar doorgaans inrollen en er niet meer uit kunnen ontsnappen.

Ik bedoelde dat in het algemeen niet gericht aan iemand specifiek. En ik ben totaal niet negatief tegenover vrouwen maar ik ben gewoon niemeer naïef. Sinds ik vrijgezel ben ga ik door het leven met een gedacht van ik geloof het wel als ik het zie. Dat is alles.

"Ik zeg enkel dat mensen niet kiezen om mishandeld te worden, maar daar doorgaans inrollen en er niet meer uit kunnen ontsnappen."

Het is toch heel normaal wanneer ik zeg dit begrijp ik niet? Ik begrijp ook niet waarom sommige mensen elke weekend zat naar huis rijden. Moest ik een reden weten dan zou ik het begrijpen in mijn ex haar geval weet ik niet wat de reden is dus mijn reactie is ik begrijp dat niet. Redelijk simpel lijkt mij toch..?

Wel wij proberen je net duidelijk te maken dat we de keuzen van je ex helemaal begrijpen.

Dit zou voor mij de hel op aarde zijn.

Vergeet ook niet dat al wat je daar opnoemt natuurlijk niet op date 1, 2, 3 gebeurd zal zijn.

Er is een reden dat je vrouw van jou is weg gegaan en niet van deze man.

De meesten gaan kiezen voor de spannende man en niet het dikkertje dat nooit buiten komt en niets aan zijn situatie wil doen in dat opzicht ben je ook lui ;)

Mijn punt blijft jullie over het hoofd vliegen. Dat mijn ex het heeft uitgemaakt begrijp ik volkomen. Hetgene wat ik niet begrijp is waarom ze heeft gekozen voor zo een situatie.

Als ik mijn persoonlijke situatie pak, wat ik heb gedaan nadat het gedaan was. Betere job gevonden, afgevallen tot op mijn streef gewicht dankzij een diëtist, vriendschappen terug opgebouwd. Met dank aan vrienden en familie heb ik terug de oude geworden. Maar als ik aan mijn vrienden en familie mijn nieuwe vriendin zou voorstellen en zou zeggen kijk hier is Pepita en pepita geeft mij wekelijks slaag, werkt niet en heeft een verslaving dat zou iedereen zich afvragen waarom ik zo een keuze heb gemaakt.

Geen persoon van mijn omgeving zou tegen mij zeggen awel peppe das nu eens een spannende dame. Die zouden allemaal zeggen waarom hebt ge uzelf terug opgebouwd om iets te beginnen met zo een persoon...?

Maar niet op beyondgaming blijkbaar is dat hier de normale gang van zaken voor sommige.

Moest ik zo vrienden/familie hebben zou dat voor mij hel op aarde zijn.

Terug
Bovenaan