Het grote BeyondGaming Dating topic

Amai boys, gisteren nog is een date gehad.
Iemand dat ik ken van vroeger die contact had opgenomen via FB. Ik vond dat altijd wel een sympathieke, maar niet echt mijn ding ofzo.

Nu, twee jaar nadat ik ze nog eens had gezien toch afgesproken, haar foto´s op FB tonen ook alleen maar haar gezicht (red flag!). Was het niet dat die meer dan 20 kilo is bijgekomen. De afspraak was heel tof, maar ik zou in nog geen jaren daar aangetrokken kunnen zijn. Nu net wakker geworden met een bericht dat ze het heel tof vond en ik weet niet wat ik moet antwoorden.

“De afspraak was heel tof, maar ik zou in nog geen jaren daar aangetrokken kunnen zijn.” ✅

Ja mannen, ik was gisterenavond op zo'n folkloristisch feestje, waar vooral jongere single vrouwen zo'n hoofdkransje maken van takken en bloemen, om dan wat cirkeldansjes te doen e.d. in groep rond een groot kampvuur, over een vuurmuurte te springen en dan uiteindelijk dat kransje in het water te smijten met hun wens voor het vinden van een goeie man.

De niet single vrouwen moeten dat in een boom smijten 😂

Volgend jaar opnieuw! Leuk om te doen met een date van ginder!
Komkom, das niet leuk hé. Hier wat reclame maken voor al die vrijgezelle vrouwen en ons dan niet vertellen in welk land je zit. Hou ze niet voor uzelf hé!

Ja mannen, ik was gisterenavond op zo'n folkloristisch feestje, waar vooral jongere single vrouwen zo'n hoofdkransje maken van takken en bloemen, om dan wat cirkeldansjes te doen e.d. in groep rond een groot kampvuur, over een vuurmuurte te springen en dan uiteindelijk dat kransje in het water te smijten met hun wens voor het vinden van een goeie man.

De niet single vrouwen moeten dat in een boom smijten 😂

Volgend jaar opnieuw! Leuk om te doen met een date van ginder!
Dat heb je daar dan nog wel: vrouwen met een gevoel voor traditie, cultuur en verbondenheid.

Ik had daar als single daar ook altijd moeite mee. Hoe meer ik nadenk over een goeie ijsbreker, hoe meer ik aan het twijfelen sla en uiteindelijk waag ik geen poging en laat het voor wat het is. Op die manier veel blauwtjes gelopen. Ik denk dat dat gewoon in je karakter moet zitten, je hebt mensen die met iedereen kunnen lullen en ik benijd dat soort mensen nog altijd.
Ik moet zeggen dat hoe meer je nadenkt hoe slechter de opener waarschijnlijk ook gaat zijn.

Hier werkt de meest idiote zin eigenlijk het beste, catch em by surprise zeker?

Ik moet zeggen dat hoe meer je nadenkt hoe slechter de opener waarschijnlijk ook gaat zijn.

Hier werkt de meest idiote zin eigenlijk het beste, catch em by surprise zeker?
Ja, maar als je na die idiote zin niet veel zinnigs meer te zeggen hebt zakt je hele opzet ook helemaal in elkaar. In mijn geval moet ik al vrij snel een "klik" maken en dat vraagt ook wat openheid en spontaniteit van de andere kant.

Ja, maar als je na die idiote zin niet veel zinnigs meer te zeggen hebt zakt je hele opzet ook helemaal in elkaar. In mijn geval moet ik al vrij snel een "klik" maken en dat vraagt ook wat openheid en spontaniteit van de andere kant.
Tuurlijk. Maar die eerste zin zet vaak al wel de stemming. Als die wat los en leuk is, krijg je bij je volgende zinnen ook wel meer kans.

Zeg, wat zeggen jullie eigenlijk als jullie een leuke dame of heer zien en een praatje willen maken? Van de week naar een zomerbar geweest en op een ietwat rustig moment los een babbel geslagen met het barmeisje over of het druk was en weet ik veel wat. Was ook niet direct om te versieren, maar soms heb ik buien dat ik zin heb om te smalltalken. Op zich was ze qua uiterlijk leuk, want dat blijft natuurlijk het eerste wat we zien.

Liep eigenlijk wel smooth, m'n maat die even sociaal gehandicapt is op dat vlak keek nogal verbaasd toe en zei dat het goed was. Ik heb alweer zin om opnieuw naar die zomerbar te gaan.
Ik bestel iets voor te drinken en zeg "proost".

Het belangrijkste is dat ik niet begin met het gevoel dat daar een gesprek of zelfs meer moet uitvloeien of anders heb ik gefaald. Een gesprek gaande houden doet ge met 2. Normaal zie ik wel vrij snel aan de lichaamstaal of hoe het gesprek al dan niet vloeit of die persoon zin heeft om met mij te tetteren of niet. Als dat niet zo is dan laat ik die gerust en ga ik mij ergens anders amuseren.

Iemand dat ik ken van vroeger die contact had opgenomen via FB. Ik vond dat altijd wel een sympathieke, maar niet echt mijn ding ofzo.

Nu, twee jaar nadat ik ze nog eens had gezien toch afgesproken, haar foto´s op FB tonen ook alleen maar haar gezicht (red flag!). Was het niet dat die meer dan 20 kilo is bijgekomen. De afspraak was heel tof, maar ik zou in nog geen jaren daar aangetrokken kunnen zijn. Nu net wakker geworden met een bericht dat ze het heel tof vond en ik weet niet wat ik moet antwoorden.
Dat je liever dikke vrienden wil blijven?

Los van het feit dat er nu eenmaal fysieke aantrekking moet zijn en er op dat punt voorkeuren zijn: Ze moet nogal durven zeg, een vrouw die boven het ideale gewicht zit die gaat daten, de schande! Eén grote rode vlag. Daten in de fitness is dan idd the way to go 🙄

Het zijn hier in dit topic ongetwijfeld allemaal Griekse halfgoden met een kathedraal van een lichaam.

Los van het feit dat er nu eenmaal fysieke aantrekking moet zijn en er op dat punt voorkeuren zijn: Ze moet nogal durven zeg, een vrouw die boven het ideale gewicht zit die gaat daten, de schande! Eén grote rode vlag. Daten in de fitness is dan idd the way to go 🙄

Het zijn hier in dit topic ongetwijfeld allemaal Griekse halfgoden met een kathedraal van een lichaam.
Soms een tempel van Dionysus. 🍻

Dikke mensen (echt dik, niet thick of mollig) zijn zelden aantrekkelijk laten we die olifant in de antiekwinkel wel even benoemen.
En dat komt niet alleen door het lichaam en de bijhorende uitslag of huid die er niet uit ziet. Je laat dan al snel zien dat je prioriteiten niet liggen bij gezondheid of een actieve levensstijl.
Uiteraard kan die persoon er niet altijd aan doen, maar dikwijls ook wel.

Dat die gaat daten en daarna huilt op sociale media omdat haar dates op niets uitdraaien (enkel gezicht foto) is volledig haar verantwoordelijkheid.

Also, halfgod represent hier.

Dat die gaat daten en daarna huilt op sociale media omdat haar dates op niets uitdraaien (enkel gezicht foto) is volledig haar verantwoordelijkheid.
Maar de reacties komen op een post van iemand die zegt dat het leuk was met zijn date maar hij ze niet aantrekkelijk vind ivm haar gewicht. Staat dat gelijk aan 'iemand huilt uit dat haar dates op niet uitdraaien'? Vindt gij de reacties die er al geweest zijn ok/normaal?

En zélfs als er hier iemand komt posten dat daten maar niet lijkt te lukken en dik is, dan moet ge daar toch niet zo op reageren? Dat gij niet geïntereseerd zijt en het ongezond vindt overkomen geeft u toch geen vrijgeleide om te beslissen dat dat voor iedereen zo is én dat dat ook nog eens tegen iemand moet gezegd worden - die zelf ook wel weet hoe die er uit ziet.

De vraag was trouwens wel oké, maar een beetje vreemd imo: als ge iemand niet aantrekklijk vindt omdat haar ogen te ver uit elkaar staan gaat ge ze dat toch ook niet zeggen? dan houdt ge het gewoon bij: het was superleuk maar ik voel niet echt een romantische klik @Jipser , en als je vriendschappelijk wil blijven afspreken kan je dat er ook gewoon bijzetten.
maar dat de rest wat punten wil komen scoren met de BG vriendjes door te lachen met dikke vrouwen die willen daten ... ook niet heel aantrekkelijk

Dikke mensen (echt dik, niet thick of mollig) zijn zelden aantrekkelijk
Voor mij hangt dat toch zeker voor 90% samen met gezicht en uitstraling (als we het dan louter over uiterlijk hebben). Gewicht is toch 1 van die dingen die relatief makkelijk kunnen weggewerkt worden moest dat echt een breekpunt blijken.

Een pompbaksmoel met daaronder een heet lijf zou ik het veel moeilijker mee hebben. En ook dat is dan weer relatief.

Maar de reacties komen op een post van iemand die zegt dat het leuk was met zijn date maar hij ze niet aantrekkelijk vind ivm haar gewicht. Staat dat gelijk aan 'iemand huilt uit dat haar dates op niet uitdraaien'? Vindt gij de reacties die er al geweest zijn ok/normaal?

En zélfs als er hier iemand komt posten dat daten maar niet lijkt te lukken en dik is, dan moet ge daar toch niet zo op reageren? Dat gij niet geïntereseerd zijt en het ongezond vindt overkomen geeft u toch geen vrijgeleide om te beslissen dat dat voor iedereen zo is én dat dat ook nog eens tegen iemand moet gezegd worden - die zelf ook wel weet hoe die er uit ziet.

De vraag was trouwens wel oké, maar een beetje vreemd imo: als ge iemand niet aantrekklijk vindt omdat haar ogen te ver uit elkaar staan gaat ge ze dat toch ook niet zeggen? dan houdt ge het gewoon bij: het was superleuk maar ik voel niet echt een romantische klik @Jipser , en als je vriendschappelijk wil blijven afspreken kan je dat er ook gewoon bijzetten.
maar dat de rest wat punten wil komen scoren met de BG vriendjes door te lachen met dikke vrouwen die willen daten ... ook niet heel aantrekkelijk
@Jipser anderzijds kan een romantische klik misschien wel nog groeien. Uw aangetrokken voelen moet niet altijd uiterlijk zijn.

Echter als ge zoals @Sloan dik associeert met een ongezonde levensstijl, en je dit zelf wel belangrijk vindt, is de afwijzing niet enkel puur op het uiterlijke, maar ook op de verwachte levensstijl.

Bijkomend veranderd uw uiterlijk met de jaren, het zou maar triest zijn moest iemand enkel bij zijn/haar partner willen zijn voor het uiterlijke.

"Hoi naam van date ,
Het was zeker een toffe date, leuk om nog zo eens oude verhalen boven te halen! :)
Ik merkte alleen dat de klik voor mij niet helemaal aanwezig was op romantisch vlak. Je bent een toffe vrouw, maar ik voel niet dat dit iets voor de lange termijn is. Ik wil daar eerlijk over zijn en kort op de bal spelen. Dankjewel in elk geval voor de fijne babbel en avond en mss tot hoors. "

Zoiets? 👍

Laatst bewerkt:
Zoals in zoveel domeinen: iedereen moet voor zichzelf maar bepalen wat hij of zij mooi vindt aan een partner, maar soms lijken we dat ook voor een ander te willen bepalen. Al goed dat we niet allemaal op één type vallen, er zouden anders nogal wat moorden worden begaan om aan een lief te geraken.

Amai de discussie is hier nogal uitgelopen seg. Ik was idd niet van plan om te zeggen dat ik me niet aangetrokken voel uiteraard. Ondanks dat ik op BG zit ben ik geen boer (alleen als´t online en anoniem is).

Terug
Bovenaan