Het grote BeyondGaming Dating topic

Waarom moet dat snowflake daar nu weer bij? Ik lees dat niet in zijn bio. De alt-right manosphere fora zitten elders. Nu nog "bepamperen", "woke" en "DEI" en ik kan mijn bingokaart afstrepen.

Inderdaad denk niet dat hij het zo bedoelde. Niet te snel op je paard springen.

Ge moet uzelf niet als een unieke snowflake liggen beschrijven, dat komt echt zo bekakt over en mensen willen zich niet bewijzen tov u of ze zelf ook wel "diep" genoeg zijn om met u te matchen.

Vertel gewoon luchtig wat je leuk vindt, en dat je iets serieus zoekt voor de langere termijn. Als uw foto dan een beetje oké is zal er wel eens iemand rechts swipen.
Ik ben niet luchtig. 😅

nja kijk als ge u als ne nurk profileert omdat dat eerlijk is, dan moet ge idd niet verwonderlijk zijn dat er niet veel aantrek is. "ze moeten me maar nemen zoals ik ben, en ander is het niks". We zien welke richting dat op gaat.

Hier tinder platinum 3 dagen geleden afgelopen na weinig/amper likes. Nu plots 15 likes. Wedden dat de helft uit thailand komt ofzo -_-

Langs de andere kant kan je misschien wel bepaalde "trekjes" verbloemen in je bio, maar daar komt ze dan sowieso wel achter eens jullie aan het daten zijn.

Langs de andere kant kan je misschien wel bepaalde "trekjes" verbloemen in je bio, maar daar komt ze dan sowieso wel achter eens jullie aan het daten zijn.
Maar dan komen die trekjes pas boven als er al enige basis is, als je, normaal gezien, met je positieve eigenschappen al enig krediet hebt opgebouwd. Want iedereen heeft wel slechtere kanten. Dat is gewoon menselijk. Maar je valt op de positieve dingen en je neemt (tenzij ze te erg zijn uiteraard) die minpuntjes er gewoon bij.

Als je mensen vraagt waarom iemand op zijn partner is gevallen gaan ze zaken als humor, lief zijn, charisma, zorgzaamheid... opnoemen. Ik heb nooit iemand weten zeggen dat hij/zij op zijn/haar partner is gevallen omdat die na een ruzie 2 dagen met een donderwolk loopt, omdat die zo sexy zich opwindt in het verkeer, omdat die zo moeilijk zijn gevoelens kan verwoorden of omdat die liever lui dan moe is.

Het zou idd handig zijn mochten mensen in hun bio zetten “ik ben een toxische narcist” of “ik gaf mijn ex motten” of “ik ben een scheefpoeper”.

Vind je het niet raar om niet te vermelden dat je kinderen hebt?

Of wordt dat niet gedaan? Oprechte vraag, ik zit zelf niet op datingsites.
Dat zijn opties die je op uw profiel kan zetten, hoeft niet expliciet in uw bio te staan dan. Zoals lengte e.d., staat apart op uw profiel. Ik zet wel nog eens expliciet in mijn bio dat ik twee kinderen heb die halftijds bij mij zijn, maar het hoeft dus niet op die manier.

Ik breng dat aan bod op eerste date.
Tot nu toe zei iedereen dat in mijn situatie het meest correct was dat niet te vermelden.
Vroeger plaatste ik het wel op mijn profiel, tot een date zei dat ze het meer correct vond dat niet te doen.

Mij lengte zet ik wel op mijn profiel, 1m75.
Daarmee zou volgens statistieken al 85% of zo van de vrouwen mij al negeren.

Waarom is het correct om dat niet te vermelden?

Ik denk juist het tegendeel. Voor mij is een vrouw die geen kinderen heeft een belangrijk pluspunt, dus vind het wel belangrijk om dat tijdens het swipen reeds te weten.

Ik denk juist het tegendeel. Voor mij is een vrouw die geen kinderen heeft een belangrijk pluspunt, dus vind het wel belangrijk om dat tijdens het swipen reeds te weten.
Waarom zou je iets vermelden in je bio dat al elders staat? 🤷🏻.

Nesjemag is donor geweest en heeft wel contact met zijn biologische kinderen maar de situatie is toch niet helemaal wat je verwacht als je ziet staan dat iemand kinderen heeft.
Ik zou het in zijn situatie ook niet op het profiel zetten en gewoon netjes vermelden wanneer je iemand leert kennen (daarom niet per se de eerste date maat ook niet de 10de pas)

Nesjemag is donor geweest en heeft wel contact met zijn biologische kinderen maar de situatie is toch niet helemaal wat je verwacht als je ziet staan dat iemand kinderen heeft.
Ik zou het in zijn situatie ook niet op het profiel zetten en gewoon netjes vermelden wanneer je iemand leert kennen (daarom niet per se de eerste date maat ook niet de 10de pas)
Ja, donorkinderen zijn ook niet echt uw kinderen, ik ben vroeger ook donor geweest en ik heb dat ook in een van de eerste dates aan bod gebracht, just in case dat ze op de hoogte was dat er een kleine kans was dat er binnen 20 jaar opeens iemand aan mijn voordeur zou kunnen staan. Dat is vroeger allemaal anoniem gebeurd dus de kans is bijna 0 maar je weet nooit en dat leek me dan wel iets om te melden bij het begin van een relatie, just in case. Ik wist niet hoe vrouwen daarop gingen reageren maar niemand waar ik ooit mee sprak maakte daar een punt van.

@Nesjamag jij hebt daar dan wel contact mee, is dat dan niet anoniem gebeurd? Ik zou dat ook niet melden als "ik heb kinderen" want in de feiten heb je geen kinderen, je bent een single kinderloze man en zo zien de wensouders jou waarschijnlijk ook? Of willen die dat je een ouderrol opneemt?

Ja, donorkinderen zijn ook niet echt uw kinderen, ik ben vroeger ook donor geweest en ik heb dat ook in een van de eerste dates aan bod gebracht, just in case dat ze op de hoogte was dat er een kleine kans was dat er binnen 20 jaar opeens iemand aan mijn voordeur zou kunnen staan. Dat is vroeger allemaal anoniem gebeurd dus de kans is bijna 0 maar je weet nooit en dat leek me dan wel iets om te melden bij het begin van een relatie, just in case. Ik wist niet hoe vrouwen daarop gingen reageren maar niemand waar ik ooit mee sprak maakte daar een punt van.

@Nesjamag jij hebt daar dan wel contact mee, is dat dan niet anoniem gebeurd? Ik zou dat ook niet melden als "ik heb kinderen" want in de feiten heb je geen kinderen, je bent een single kinderloze man en zo zien de wensouders jou waarschijnlijk ook? Of willen die dat je een ouderrol opneemt?
Telkens ik het al uitgelegd heb aan een date of vriendinnen zijn ze van mening dat het best is niet te vermelden dat ik kinderen heb op mijn profiel.
Voor mij dus duidelijk.

Pff, weer te veel tijd verspild aan een profiel. Zeker een maand tot langer gestuurd en telkens maar een date blijven uitstellen tot dat voor haar goed uitkwam. Dieptepunt was toch wel om een date tot 2u op voorhand af te zeggen voor, noem het gerust *******-redenen.

Weer iets geleerd : stel u gerust assertiever op en vraag elkaar binnen de week uit om iets te drinken of om te wandelen.

Daarjuist op de radio gehoord: https://browser.dating/

Uw zoekgeschiedenis (heel uw geschiedenis, dus ge kunt geen sites weglaten :unsure:) uploaden en dan wordt ge gematched met iemand anders met soortgelijke geschiedenis of gezamelijke raakvlakken.

Terug
Bovenaan