Het grote BeyondGaming Dating topic

Soms ben ik wel heel benieuwd hoe jullie er dan effectief uit zien :p

Moeilijk vergelijken soms. Moesten diegene hier zonder matches nu absolute trollen zijn dan zou ik mezelf beter voelen :p
Moesten jullie nu deftig zijn dan begin ik toch weer wat te panikeren :D
Als je al een bek goeie tanden hebt en geen kids spring je al ver bij +30

ik denk dat je aanpak totaal fout is. je aanpak werkt in alle geval niet, en je doet maar door. Goe bezig.

Ik zou om te beginnen veel meer zorg dragen voor de schaarse "matches", mocht ik zo'n problemen hebben met contact leggen zoals jij.

Zelfs al is het niet de vrouw van je dromen, kon je haar nog altijd beter leren kennen. 't Is niet alsof je op dit vlak de komende maanden iets beters te doen hebt.

Misschien heeft ze wel een vriendenkring vol single lotgenotes. Wie weet.
Of al is het maar om uw people skills wat op te krikken.

Is in veel apps nochtans een vak om in te vullen (en naar ik mij herinner doen er dat veel ook).
Dus je kan er gewoon handig op sorteren en filteren dan.

Er is toch een verschil tussen iemand die jou op voorhand, zonder je daarover te informeren, 'filtert' op basis van je lengte en iemand die in een bericht vraagt wat je postuur is en je daarna afwijst omdat je mollig blijkt te zijn? Het eerste is voorkeuren hebben (en da's oké, net zoals het oké is om niet te vallen op mensen met overgewicht) maar het tweede is toch gewoon onnodig boertig.

OT: Experiment 3 van de hernieuwde datingfase kon niet op zich laten wachten: Tinder. Vanochtend geïnstalleerd, met veel zorg (en goeie picz x) profieltje in elkaar gestoken en het resultaat na één dag... laat te wensen over. Eén match. Daarnaast wel 15 likes, maar ik veronderstel dat dat niet mijn type dames zijn (aangezien het niet degenen zijn die ik rechts swipete). Ergens kriebelt het om toch even te betalen en te checken, maar da's natuurlijk wat de app wilt. Iemand ervaring met betalende tinder? De moeite?

Laatst bewerkt:
Er is toch een verschil tussen iemand die jou op voorhand, zonder je daarover te informeren, 'filtert' op basis van je lengte en iemand die in een bericht vraagt wat je postuur is en je daarna afwijst omdat je mollig blijkt te zijn? Het eerste is voorkeuren hebben (en da's oké, net zoals het oké is om niet te vallen op mensen met overgewicht) maar het tweede is toch gewoon onnodig boertig.

OT: Experiment 3 van de hernieuwde datingfase kon niet op zich laten wachten: Tinder. Vanochtend geïnstalleerd, met veel zorg (en goeie picz x) profieltje in elkaar gestoken en het resultaat na één dag... laat te wensen over. Eén match. Daarnaast wel 15 likes, maar ik veronderstel dat dat niet mijn type dames zijn (aangezien het niet degenen zijn die ik rechts swipete). Ergens kriebelt het om toch even te betalen en te checken, maar da's natuurlijk wat de app wilt. Iemand ervaring met betalende tinder? De moeite?
Ik vond het alvast niet de moeite. Veel van die rare profielen.

Ik heb de betalende Tinder en het lijkt alsof je dan meer profielen te zien krijgt per sessie. Swipen doe ik niet zeer frequent, ik selecteer liever uit de likes.

Stats op vandaag:
- 249 likes
- 25 chats
- 65 matches

Mijn Tinder profiel dateert van juni vorig jaar. De cijfers zijn van over die periode. Niet inbegrepen zijn alle likes/matches die ik verwijderd heb of verwijderd werden door de tegenpartij. Ah en ik heb de perimeter ingesteld op 30 kilometer. Qua leeftijd een reeks van max 5 jaar jonger en max 3 jaar ouder.

Nu dat zijn de kwantitatieve gegevens he. Van die likes zal naar schatting 80-90% me niet overtuigen. Van die chats zijn er maar enkele die voldoende boeiend zijn. De rest valt wat stil langs één van beide kanten. Van die matches zal het overgrote deel ook stilvallen. Bumble stats liggen in dezelfde lijn.

Ik ben er nu niet actief mee bezig omdat ik enkele vrouwen heb ontmoet waar ik regelmatig mee date en er ook (via Tinder) een open lat-relatie is uitgekomen.

Ik vind niet dat ik een uitzonderlijk profiel heb hoor. Wel heb ik goed nagedacht over het soort foto's en de profieltekst. Voor de rest ben ik hoffelijk en beleefd in de chats wat volgens mij (ken het algoritme niet dus is een gok) een positieve invloed heeft op de positie die je krijgt in de reeks profielen.

@KnightOfCydonia heeft mijn Tinder profiel gezien dus hij kan daarover een mening hebben...

Laatst bewerkt:
Ik heb redelijk gelijkaardige stats denk ik. Had laatst even mijn data opgevraagd, en op Bumble swiped een 5% van de vrouwen mij naar rechts.

Voor diegene die amper tot geen goede foto's hebben, toch een veelvoorkomend ding bij mannen, waarom eens geen fotograaf contacteren?
Een leuke profielfoto in de stad, close-up portret fotootje in zwart-wit erbij, ineens een foto in pak professionele doeleinden...
Ik ken ondertussen wel wat mannen die dat gedaan hebben - zonder uitzondering zijn ze daar allemaal mega tevreden van.
Dude, dat komt toch veel te geforceerd en fake over...
Gewoon spontane amateur foto's, en niet overdrijven naast Ferrari of ne kingsize karper uiteraard...
Iedereen zal deze toch wel hebben of laten maken door een vriend(in).

Dude, dat komt toch veel te geforceerd en fake over...
Gewoon spontane amateur foto's, en niet overdrijven naast Ferrari of ne kingsize karper uiteraard...
Iedereen zal deze toch wel hebben of laten maken door een vriend(in).
Hoh, ik denk dat een foto met uw klak aan van Ferrari terwijl je gehurkt naast een Ferrari van een ander zit toch wel scoort bij de ladies. Dan weten ze al dat je super duper cool bent.

Hoh, ik denk dat een foto met uw klak aan van Ferrari terwijl je gehurkt naast een Ferrari van een ander zit toch wel scoort bij de ladies. Dan weten ze al dat je super duper cool bent.
Gehurkt zitten naast de karper van iemand anders werkt alvast NIET.
Zeker als je er dan bijschrijft: 'niet mijn karper' (nochtans naar analogie met vele vrouwen die op hun profiel een foto staan hebben met 'niet mijn kindje').

Gehurkt zitten naast de karper van iemand anders werkt alvast NIET.
Zeker als je er dan bijschrijft: 'niet mijn karper' (nochtans naar analogie met vele vrouwen die op hun profiel een foto staan hebben met 'niet mijn kindje').
Dat geeft mij het idee gehurkt naast een Dacia te zitten met onderschrift "niet mijn Dacia". Liefst één met Noord-Franse nummerplaat (eindigend op 59), roestvlekken en één deur in een andere kleur.

Ik had ‘witteneushoornjagende necrofiel met partijlidkaart Vlaams belang zoekt bevallige dame voor wettelijke samenwoonst (administratieve kwestie niet te veel vragen stellen)’

Momenteel in snooze modus maar toch eens opgevraagd bij bumble
Outgoing "yes" 3666
Outgoing "no" 6741
Incoming "yes" 671
Incoming "no" 7732
Matches 62

Nooit betaald voor bumble, de app is eigenlijk al te goed in gratis modus om te betalen :unsure:

Momenteel in snooze modus maar toch eens opgevraagd bij bumble
Outgoing "yes" 3666
Outgoing "no" 6741
Incoming "yes" 671
Incoming "no" 7732
Matches 62

Nooit betaald voor bumble, de app is eigenlijk al te goed in gratis modus om te betalen :unsure:
Dat is vaak het geval eigenlijk. Als je een profiel hebt dat redelijk werkt zoals het jouwe, dan is premium in principe niet nodig.

Terug
Bovenaan