Het grote BeyondGaming Dating topic

Waarom niet?
Als ge niet op dikke vrouwen valt moet ge toch uw tijd daar niet in steken?
Veel datingapps vragen ook de lengte, denkt ge dat vrouwen niet filteren op grotere mannen en omgekeerd? Juist hetzelfde.
Dit dus.

En aan je gewicht kan je nog iets doen aan je lengte niet.

Yes dit bedoel ik dus.

Ik val nu ook niet echt op mollige vrouwen, maar vlakaf vragen wat iemand zijn postuur is vind ik wel echt not done. Je kan die informatie perfect ook verzamelen op een natuurlijkere manier die het zelfvertrouwen van die vrouw/meisje niet compleet onderuit haalt.

Je voelt zelf aan hoe hard dating apps zijn, wees dan zelf lief voor je medemens aub.

Tja, dan mag die lengte-vraag er ook ineens uit imo.
Toch ook voor veel mannen zeker zo gevoelig als een gewichtsvraag voor een vrouw. En dat is iets wat je dan nog absoluut niet in de hand hebt.

Nu kan je daar zelfs op filteren als ik me goed herinner.
Allee, beetje gek dat je op veel kan filteren qua uiterlijk (en dat vaak ook nog moet doorgeven) maar dat gewicht dan plots gevoelig is terwijl met andere gevoeligheden geen rekening gehouden wordt.
De meeste apps zijn nu eenmaal gericht om de eerste indruk te laten filteren op basis van uiterlijk.

Als je lengte erbij mag je op de foto een lelijke neus, schele ogen, god weet wat nog, mag zien waarom dan met die gevoeligheden geen rekening houden maar wel met de gevoelens van "dikke" mensen?
Het is dan ook nog het enige wat een goede indicatie kan zijn voor iemands leeftijd en gezondheid vs de andere factoren hierboven. Lijkt me toch ook handig om weten voor je tijd in iemand steekt. (waarmee ik niet wil zeggen dat elke "dikke" persoon ongezond is voor er daar weer mee afgekomen wordt, het kan een indicatie zijn herhaal ik)

Laatst bewerkt:
Voor diegene die amper tot geen goede foto's hebben, toch een veelvoorkomend ding bij mannen, waarom eens geen fotograaf contacteren?
Een leuke profielfoto in de stad, close-up portret fotootje in zwart-wit erbij, ineens een foto in pak professionele doeleinden...
Ik ken ondertussen wel wat mannen die dat gedaan hebben - zonder uitzondering zijn ze daar allemaal mega tevreden van.

Voor diegene die amper tot geen goede foto's hebben, toch een veelvoorkomend ding bij mannen, waarom eens geen fotograaf contacteren?
Een leuke profielfoto in de stad, close-up portret fotootje in zwart-wit erbij, ineens een foto in pak professionele doeleinden...
Ik ken ondertussen wel wat mannen die dat gedaan hebben - zonder uitzondering zijn ze daar allemaal mega tevreden van.
En de mama heeft dan ook ineens een mooie foto van het zoontje.

Dat ziet er fake uit? Versus naturel foto's van anderen.
Allemaal dezelfde kleding of locatie valt ook op...

Pas op ik zou er niet eens nee tegen zeggen.
Want ik heb al herhaaldelijk de feedback gekregen:
dat mijn foto's niet consistent zijn (ook het advies van een forumlid hier, maar ook in 't echt) en dat ik er in het echt beter uitzie, en niet dat ik ontevreden ben met m'n uiterlijk, maar ik ben eerder een 6 à 8 op 10 (naargelang verzorging, conditie en smaak), zeker géén adonis, dan voelt ge u gevleid, maar wringt dat ook qua foto's.

Toch ook voor veel mannen zeker zo gevoelig als een gewichtsvraag voor een vrouw. En dat is iets wat je dan nog absoluut niet in de hand hebt.

Nu kan je daar zelfs op filteren als ik me goed herinner.
Allee, beetje gek dat je op veel kan filteren qua uiterlijk (en dat vaak ook nog moet doorgeven) maar dat gewicht dan plots gevoelig is terwijl met andere gevoeligheden geen rekening gehouden wordt.
De meeste apps zijn nu eenmaal gericht om de eerste indruk te laten filteren op basis van uiterlijk.

Als je lengte erbij mag je op de foto een lelijke neus, schele ogen, god weet wat nog, mag zien waarom dan met die gevoeligheden geen rekening houden maar wel met de gevoelens van "dikke" mensen?
Het is dan ook nog het enige wat een goede indicatie kan zijn voor iemands leeftijd en gezondheid vs de andere factoren hierboven. Lijkt me toch ook handig om weten voor je tijd in iemand steekt. (waarmee ik niet wil zeggen dat elke "dikke" persoon ongezond is voor er daar weer mee afgekomen wordt, het kan een indicatie zijn herhaal ik)
Ik volg je redenering ergens wel, maar de manier waarop je het vraagt is toch belangrijk.

Ik heb bijvoorbeeld zelf wel een complex over mijn sterk uitgedund haar en kruin die kaal is. Dat is zeer moeilijk om dat op foto te laten zien, want laat ons eerlijk zijn dat ziet er niet uit.

Maar ik heb ook al gehad dat op een date ze mijn achterkant zien natuurlijk en dat ik meteen merk dat dit wel voor vrouwen een afknapper kan zijn.

Dus in principe zouden ze het beter gewoon meteen vragen inderdaad, zodat we dat ongemakkelijk onderwerp toch al uit de weg zijn :p
Maar de manier waarop de vraag komt en de mogelijk afwijzing daardoor zal toch een invloed hebben op mijn zelfvertrouwen.

Ik denk dat de locatie, maar vooral fotograaf belangrijk zijn als je ze natuurlijk wil laten overkomen. 😅 Het staat of valt toch allemaal met die eerste indruk. Als het alternatief enkele slechte foto's is ...

LOL, dat zou ik echt cringe vinden.
Vraag gewoon (serieus) aan je maten om enkele foto's te nemen.

Mijn tinderperiode is ondertussen al van 2017 geleden maar ik heb wel nooit de vraag gekregen wat mijn lengte was, niet in België en niet in de VS. Ik zou dat, net zoals de vraag over het "postuur" om te peilen naar overgewicht, eigenlijk ongeloofelijk boertig vinden.

Je hebt daar geen definitie voor nodig hé, dat jij op een tijd van een jaar aan 250+ Bumble likes geraakt bent, is veelzeggend; Ik zou al héél blij zijn met de helft.
Ter info; bij Bumble kan je jouw data opvragen. Dan zie je hoeveel profielen je zelf hebt geswipet en hoeveel profielen jou naar links en rechts hebben geswipet. Dat kan helpen met bepaalde inzichten krijgen. Voor mezelf was het indertijd relatief pijnlijk, ik had een positieve swiperate van 0,4%. Belachelijk laag, waarschijnlijk ook totaal gebrek aan goeie foto's en teksten, want ik zou mezelf nu niet als superlelijk omschrijven.

Mijn tinderperiode is ondertussen al van 2017 geleden maar ik heb wel nooit de vraag gekregen wat mijn lengte was, niet in België en niet in de VS. Ik zou dat, net zoals de vraag over het "postuur" om te peilen naar overgewicht, eigenlijk ongeloofelijk boertig vinden.

Wel en nu bijna 10j later is dat vraag numero uno

Hoezo?

Dat is toch wel belangrijk om te weten?

Ik vind vrouwen met een buik niet aantrekkelijk.

ik denk dat je aanpak totaal fout is. je aanpak werkt in alle geval niet, en je doet maar door. Goe bezig.

Ik zou om te beginnen veel meer zorg dragen voor de schaarse "matches", mocht ik zo'n problemen hebben met contact leggen zoals jij.

Zelfs al is het niet de vrouw van je dromen, kon je haar nog altijd beter leren kennen. 't Is niet alsof je op dit vlak de komende maanden iets beters te doen hebt.

Misschien heeft ze wel een vriendenkring vol single lotgenotes. Wie weet.

Ter info; bij Bumble kan je jouw data opvragen. Dan zie je hoeveel profielen je zelf hebt geswipet en hoeveel profielen jou naar links en rechts hebben geswipet. Dat kan helpen met bepaalde inzichten krijgen. Voor mezelf was het indertijd relatief pijnlijk, ik had een positieve swiperate van 0,4%. Belachelijk laag, waarschijnlijk ook totaal gebrek aan goeie foto's en teksten, want ik zou mezelf nu niet als superlelijk omschrijven.
Ik denk dat weinig goede foto's iets typisch is voor mannen, maar geen goede tekst dat is toch compleet geen moeite willen doen? Allezja, er wordt toch geen literatuur verwacht?

Overigens had ik, opnieuw al een hele tijd terug, een viertal foto's die ik wat bij elkaar had geharkt: een foto of twee op vakantie, een foto op een sportwedstrijd, een foto toen ik presenteerde, en dan nog een of ander random ding. Zo'n onmogelijke opdracht is dat nu toch ook niet.

Ik denk dat weinig goede foto's iets typisch is voor mannen, maar geen goede tekst dat is toch compleet geen moeite willen doen? Allezja, er wordt toch geen literatuur verwacht?

Overigens had ik, opnieuw al een hele tijd terug, een viertal foto's die ik wat bij elkaar had geharkt: een foto of twee op vakantie, een foto op een sportwedstrijd, een foto toen ik presenteerde, en dan nog een of ander random ding. Zo'n onmogelijke opdracht is dat nu toch ook niet.
Ik las: "een foto toen ik presteerde".

:unsure:

Waar staat die info op Bumble? Dat vind ik precies nergens terug.

Is in veel apps nochtans een vak om in te vullen (en naar ik mij herinner doen er dat veel ook).
Dus je kan er gewoon handig op sorteren en filteren dan.

Ik zou om te beginnen veel meer zorg dragen voor de schaarse "matches", mocht ik zo'n problemen hebben met contact leggen zoals jij.
Geen likes krijgen is niet hetzelfde als problemen hebben om contact te leggen.

Je moet in eerste instantie de kans krijgen om contact te leggen. Als die kans er al niet is, kan je bezwaarlijk zeggen dat hij problemen heeft om contact te leggen (muv dat ene profiel dan).

Terug
Bovenaan