Het grote BeyondGaming Dating topic

De kans is altijd bestaande idd dat ze met iemand stuurt eh.

Wees in eerste instantie is content voor mij dat k na 10j een date heb met iemand die wel een paar belangrijke punten afvinkt qua “vereisten” en waar er wel iets of wat match is langs beide kanten. 😅

Wel frappant om te lezen dat "alle vrouwen" dus maar weer leugenaars zijn. 🙄

Alsof iedere vrouw een ego van hier tot in Tokio heeft dat gestreeld moet worden. Alsof elke vrouw goesting en energie heeft om meerdere gesprekken gaande te houden, laat staan af te spreken.

De vooroordelen tegenover compleet onbekenden zijn weer dik vertegenwoordigd.

Ach, ik denk dat BG'ers er ook niet vies van zijn he. Risico spreiden van de aandelen.

On: in een bevlieging Tinder Gold gekocht omdat ik wou weten met wie ik matchte...Tja, iedereen heeft standaarden he, onder de kiesdrempel geraakt er niemand verkozen.

Rest vd functies vind ik tot nu toe niet echt een meerwaarde.

De kans is altijd bestaande idd dat ze met iemand stuurt eh.

Wees in eerste instantie is content voor mij dat k na 10j een date heb met iemand die wel een paar belangrijke punten afvinkt qua “vereisten” en waar er wel iets of wat match is langs beide kanten. 😅
Met verschillende mensen iets sturen zou geen probleem mogen zijn hé, dat deed ik vroeger ook. Ik hield de boot wel af zodra ik wist dat een eerste date snel gevolgd zou worden door een tweede date, maar dat maakt iedereen voor zich uit.

Het zou al erg zijn dat ze niet met andere matches stuurt ook...
Er is nog niet eens een eerste date geweest dus mocht ze nu al de boot afhouden bij haar andere matches omdat er digitaal een klik is zou ik me eerder zorgen maken dan mocht ze nog chatten met anderen en de eerste live ontmoeting afwachten.

Anyway, succes en veel plezier @Tah_b00nz0r !

Thanks. Normaal hadden we komende zondag afgesproken maar’k zit in Londen komend weekend. Week erna heeft ze weinig tijd owv werk, de week daarna is ze met t werk naar Dublin.

Misschien zien voor volgende week dinsdag al is dat dan maar voor een uurtje of 2-3 iets te gaan drinken. Nuja, da zal wel goed genoeg zijn voor een eerste afspraak :)

Misschien zien voor volgende week dinsdag al is dat dan maar voor een uurtje of 2-3 iets te gaan drinken. Nuja, da zal wel goed genoeg zijn voor een eerste afspraak :)
Ikzelf vind dat ideaal voor een eerste keer. Valt het tegen moet je geen uren rekken. 🤭
Liever dat dan weken uitstellen eens je beslist hebt wel met elkaar af te spreken.

Voila, vandaar ook voorstander van vrij snel afspreken. Merci ☺️
Jaat, kei goed! Dan zit er ook gene druk op, merk je direct of er een volgende keer komt of niet. En gewoon rustig aan doen.

En uiteraard zit iedereen nog te chatten met anderen op Tinder, bedoel, daar dient da ding ook voor. Maar als ge dan afspreekt en date, is die date zelf de focus op dat moment. Dus zijn die andere chats op dat eigenste moment ff niks waard, want die zitten daar niet, maar jullie wel. En van daaruit vertrekt ge.

Alvast veel plezier en succes!

Voor diegene die Tinder en Bumble beu zijn heb ik een goede tip. Ik heb intussen een paar leuke dates gehad via de app Breeze. Als je echt wil daten en niet eindeloos swipen en chatten is dat echt een zalige app. Je krijgt elke dag om 7u en om 19u een paar nieuwe profielen te zien. Bij een match kan je onmiddellijk een date inboeken. Na de date kan je ook feedback geven. Mensen die niet echt de intentie hebben om te daten worden geband. Als je niet veel likes geeft krijg je op de duur ook minder profielen te zien.

Efkes aanvullen dat Breeze maar in een aantal grote steden de mogelijkheid aanbiedt om te daten en de profielen aanbiedt die ook die locatie aanklikten. Dus je date kan 80km van jou wonen.

Efkes aanvullen dat Breeze maar in een aantal grote steden de mogelijkheid aanbiedt om te daten en de profielen aanbiedt die ook die locatie aanklikten. Dus je date kan 80km van jou wonen.

Maar zoals al gezegd kies je zelf in welke steden je wilt daten :)

Dus als die persoon die 80km van jou vandaan woont wilt die misschien verhuizen naar je stad?
Of heeft die er geen probleem mee om naar daar te reizen anders zou die dat toch niet aanduiden?

Maar zoals al gezegd kies je zelf in welke steden je wilt daten :)

Dus als die persoon die 80km van jou vandaan woont wilt die misschien verhuizen naar je stad?
Of heeft die er geen probleem mee om naar daar te reizen anders zou die dat toch niet aanduiden?
Of niets van dat en duidt gewoon de "dichtste"optie aan... En hoopt dat de ander ook zo redeneerde.
Ze zijn in Antwerpen, Gent en Leuven actief. Pech dus voor de Limburgers en West-Vlamingen.

Of niets van dat en duidt gewoon de "dichtste"optie aan... En hoopt dat de ander ook zo redeneerde.
Ze zijn in Antwerpen, Gent en Leuven actief. Pech dus voor de Limburgers en West-Vlamingen.

Ze gaan wel nog in meerdere steden beschikbaar komen.
Het is nog altijd in beta.

Terug
Bovenaan