Het grote BeyondGaming Dating topic

Ik zou zeggen: Blijf vooral jezelf. En je ongerustheid dat vrouwen daarop afknappen en je mogelijks daardoor je topgriet niet zal tegenkomen?
Die kans bestaat jammer genoeg wel (op dat vlak is het leven helaas niet altijd eerlijk)

Maar wie niet waagt die wint nooit. En als je al bij voorbaat gaat denken: Dit lukt toch niet. Ja dan lukt het dus niet. Positief blijven is de boodschap en dat ook uitstralen. Kijk maar naar oa Stig Broeckx :D

Want als je begint te faken en je zaken bewust weglaat. De potentiële partner komt daar vroeg of laat toch op uit.
Gaat het eindresultaat dan beter zijn? Worst case is het eindresultaat slechter maar het is dus nooit beter.

Gewoon terzijde, ben nu in België en browse zo eens door tinder en bumble, het verschil in looks en type foto is zo verschillend met Noorwegen O_o. In het dagelijkse leven denk ik daar zo niet aan, maar als je die rijen foto’s naast elkaar zet..

Niet noodzakelijk beter of slechter in een of andere richting, gewoon merkbaar anders.

Gewoon terzijde, ben nu in België en browse zo eens door tinder en bumble, het verschil in looks en type foto is zo verschillend met Noorwegen :oink:. In het dagelijkse leven denk ik daar zo niet aan, maar als je die rijen foto’s naast elkaar zet..

Niet noodzakelijk beter of slechter in een of andere richting, gewoon merkbaar anders.
Ik zit nu niet op tinder maar ik merk dat ook, als ik zo eens ben in Belgie zien de mensen er anders uit dan in Zuid afrika. Raar he

Gewoon terzijde, ben nu in België en browse zo eens door tinder en bumble, het verschil in looks en type foto is zo verschillend met Noorwegen :oink:. In het dagelijkse leven denk ik daar zo niet aan, maar als je die rijen foto’s naast elkaar zet..

Ik merk wel dat de Scandinavische meisjes (Zweden dan toch) de richting opgaan van de UK, waar ze zich zeer kortgerokt kleden, hakken dragen en overdreven veel maquillage dragen (oranje).

In dat aspect ben ik eerder te vinden voor die typische Vlaamse chiromeisjes.

Ik zie hier vooral heel knappe vrouwen met foto's in bikini.
Is dat in Noorwegen ook een trend ?

Hoe vroeger ik wist of er al dan niet een kinderwens was, hoe beter. Ik heb geen nood aan extra kinderen en da's dan ook al besproken geweest voor we elkaar zagen. Zoals hier reeds gezegd kun je anders wel heel wat tijd verschijten.

Allee, bibi kan op date gaan een van deze.

Eentje leren kennen via tinder. Paar jaar jonger als mij, geen kinderwens zoals mij… Heel nuchter vrouwke en ze ziet er OK uit. Kan misschien nog tegen vallen eens we irl afspreken maar t eerste gevoel is voor beiden wel OK. Tis ook eentje die van de rustigere aanpak houdt wat ik ook een groot pluspunt vind.

Ben benieuwd. Eerste date sinds 10j denk ik. Misschien nog ff ne snelcursus volgen 😂

Ach, negatievelingen hier 😝

Die’s juist met niemand anders aan’t sturen. Ben ik 99.9% zeker van. Ze zit nog maar net terug op Tinder en heeft in’t verleden dik pech gehad met haar vorige vriend. Nadat ze daar van bekomen was een andere klote ervaring gehad en sinds half december terug de keuze gemaakt om Tinder te gebruiken.

En op zicht maakt dat toch allemaal ook niet uit? Als er een klikt is op de date en er volgen verwachtingen en die worden ook uitgesproken heb je een ander verhaal natuurlijk.
Klopt is ook niets mis mee maar hij is er 99% zeker van dat ze met niemand anders praat wat heel naive is van hem.

Ach, negatievelingen hier 😝

Die’s juist met niemand anders aan’t sturen. Ben ik 99.9% zeker van. Ze zit nog maar net terug op Tinder en heeft in’t verleden dik pech gehad met haar vorige vriend. Nadat ze daar van bekomen was een andere klote ervaring gehad en sinds half december terug de keuze gemaakt om Tinder te gebruiken.
Ik ben 99.99% zeker dat ze wel met anderen aan het Praten is.
Zeker als ze er "ok" uitziet worden vrouwen bedolven onder berichten.
Sommige hebben ook altijd "pech" en "klote ervaringen"...zegt vaak ook veel over de personen waarop ze vallen.

Maar bon,toch succes gewenst !

Wat maakt het ook uit? Als hij zich daar gelukkig door voelt. 🤷‍♂️ Als net dat hem meer zelfvertrouwen geeft om op date te gaan. So be it. Go for it zou ik dan zeggen. En vooral niet te veel verwachten. Het is maar een eerste ontmoeting, hè.

Terug
Bovenaan