Dat laatste is alleszins zeer herkenbaar. Ook wel een beetje typisch iets van hier denk ik, zo'n vriendengroep hebben uit het middelbaar of de jeugdbeweging, en daar altijd mee optrekken. Op de duur is dat een beetje beperkend om andere mensen te ontmoeten, of zo ervaarde ik dat toch.Allez jongens, wordt hier nog gedatet?
Een van de leukere topics nog eens naar boven sjotten.
Ben eens m'n datingprofielen aan het verbeteren. M'n laatste vakantie stond eigenlijk zowat in teken van fatsoenlijke foto's gezien ik nooit serieus op foto's sta.
Bio' worden toch niet gelezen dus daar maar schele zever in gevlamd, wat tegeltjeswijsheden die ik ooit zou gebruiken om m'n toilet te betegelen, die blijkbaar 1 keer succes had voor een match.
Vind Facebook Dating veruit het meeste resultaat bieden en daarna Tinder als ik de lat zo laag leg waardoor ik net zo goed op de grond kan gaan zitten.
Naast de apps moet ik wel een "manier" vinden om eens andere mensen te ontmoeten, want met m'n vriendenkring kom ik niet verder dan m'n ouwemensencafé's waar ik altijd zit.
Ik zou die bio trouwens toch niet onderschatten, mijn vrouw had die uiteindelijk toch gelezen

. We zijn nu tijd aan het zoeken voor date 2 (allebei kinderen, dus ja)
, 2 close up, waaronder ene met partyhoedje en bier (om te laten zien dat ik dat dus ook graag doe), eentje van ver tegen een muur, 2 foto's van ik op podium Pukkelpop 23 (speel bas in een band) waaronder 1 foto waarop ge ziet dat er wel wat volk stond te kijken (werkt wel
) en ene me de kleine langs achter getrokken (zijn gezicht moet niet op zo'n apps staan) om te duiden dat ik dus ook een speelse vader ben