Moest je sportsokken aanhouden?Ik heb een paar dagen geleden voor de eerste keer ooit Tinder geinstalleerd, en daarnet heel uitgebreide sextalk gehad met een griet die ik totaal niet ken maar wel foto´s van mijn kop heeft.
Dit kan zo fout aflopen![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moest je sportsokken aanhouden?Ik heb een paar dagen geleden voor de eerste keer ooit Tinder geinstalleerd, en daarnet heel uitgebreide sextalk gehad met een griet die ik totaal niet ken maar wel foto´s van mijn kop heeft.
Maak je maar geen zorgen, de kop is eraf.Ik heb een paar dagen geleden voor de eerste keer ooit Tinder geinstalleerd, en daarnet heel uitgebreide sextalk gehad met een griet die ik totaal niet ken maar wel foto´s van mijn kop heeft.
Nou, dat hoop je toch...Ik heb een paar dagen geleden voor de eerste keer ooit Tinder geinstalleerd, en daarnet heel uitgebreide sextalk gehad met een griet die ik totaal niet ken maar wel foto´s van mijn kop heeft.

Hehe nene, puur geschreven.En is 'kop' beeldspraak voor iets anders?
Waarom zou dit verkeerd aflopen? Het één kan toch niet meteen aan het andere gekoppeld worden?
Kom kom, ik heb helemaal geen sportsokken.Moest je sportsokken aanhouden?
Dat zou nog het minste van m´n zorgen zijnNou, dat hoop je toch...

Jij hebt toch ook haar foto's?Ik heb een paar dagen geleden voor de eerste keer ooit Tinder geinstalleerd, en daarnet heel uitgebreide sextalk gehad met een griet die ik totaal niet ken maar wel foto´s van mijn kop heeft.
Uiteraard. Maar ik ben helemaal niet het type dat foto´s heeft van zichzelf, laat staan online zet. Ben extreem voorzichtig met zo´n dingen. Nu voor een keer een uitzondering gemaakt en dan heel plots dit. Ach ja, het was wel plezantJij hebt toch ook haar foto's?

Zolang je maar niet voor paal staat.Uiteraard. Maar ik ben helemaal niet het type dat foto´s heeft van zichzelf, laat staan online zet. Ben extreem voorzichtig met zo´n dingen. Nu voor een keer een uitzondering gemaakt en dan heel plots dit. Ach ja, het was wel plezant![]()
Dat dachten ze van Eveline ookJij hebt toch ook haar foto's?
Socks for Sucks. Pakte ook even verkeerd uit.Dit kan zo fout aflopen![]()
Dat velleke heb ik al lang niet meer.Elleboog stijf, pols ontwricht en velleke gescheurd?

Dan denkt ge er wsl teveel bij/over naDaten is dan ook balanceren op een slappe koord![]()

Bij mij is dat weg door slijtageDat velleke heb ik al lang niet meer.
Helaas![]()

Het daten zelf bedoelt ge dan hoop ik?Dan denkt ge er wsl teveel bij/over na![]()
Klopt en bij deze dan nogmaals de vraag om het gegein in het andere topic te doen, aubHet verschil tussen dit topic en Lounge-bg-date-topic is soms zo klein, dat ik soms niet meer weet in welke topic ik me bevind...

denk dat k gewoon voor altijd alleen moet blijven haha.
.
.Volop in de dating-scene hierAllez jongens, wordt hier nog gedatet?
Een van de leukere topics nog eens naar boven sjotten.
Ben eens m'n datingprofielen aan het verbeteren. M'n laatste vakantie stond eigenlijk zowat in teken van fatsoenlijke foto's gezien ik nooit serieus op foto's sta.
Bio' worden toch niet gelezen dus daar maar schele zever in gevlamd, wat tegeltjeswijsheden die ik ooit zou gebruiken om m'n toilet te betegelen, die blijkbaar 1 keer succes had voor een match.
Vind Facebook Dating veruit het meeste resultaat bieden en daarna Tinder als ik de lat zo laag leg waardoor ik net zo goed op de grond kan gaan zitten.
Naast de apps moet ik wel een "manier" vinden om eens andere mensen te ontmoeten, want met m'n vriendenkring kom ik niet verder dan m'n ouwemensencafé's waar ik altijd zit.

. We zijn nu tijd aan het zoeken voor date 2 (allebei kinderen, dus ja)