Het grote BeyondGaming Dating topic

En is 'kop' beeldspraak voor iets anders?
Waarom zou dit verkeerd aflopen? Het één kan toch niet meteen aan het andere gekoppeld worden?
Hehe nene, puur geschreven.
En ik ben maar aan het lachen eh. Al kan ik me wel het een en ander bedenken wat daarbij mis kan gaan.
Moest je sportsokken aanhouden?
Kom kom, ik heb helemaal geen sportsokken.
Nou, dat hoop je toch...
Dat zou nog het minste van m´n zorgen zijn :laugh:

Ik heb een paar dagen geleden voor de eerste keer ooit Tinder geinstalleerd, en daarnet heel uitgebreide sextalk gehad met een griet die ik totaal niet ken maar wel foto´s van mijn kop heeft.

Dit kan zo fout aflopen :unsure:
Jij hebt toch ook haar foto's?

Uiteraard. Maar ik ben helemaal niet het type dat foto´s heeft van zichzelf, laat staan online zet. Ben extreem voorzichtig met zo´n dingen. Nu voor een keer een uitzondering gemaakt en dan heel plots dit. Ach ja, het was wel plezant :)
Zolang je maar niet voor paal staat.

Jij hebt toch ook haar foto's?
Dat dachten ze van Eveline ook :unsure: Socks for Sucks. Pakte ook even verkeerd uit.

Dan denkt ge er wsl teveel bij/over na 🤔
Het daten zelf bedoelt ge dan hoop ik?

Heel het gedoe errond (via apps en dergelijke) is minder aantrekkelijk/gemakkelijk...

Tenzij ge er natuurlijk uwe weg in kunt vinden, maar dan zijt ge meestal irl ook wel redelijk casual, enzovoort.

Allee, paar keer weg geweest met eentje die ik al langer kende. Nooit ni echt veel contact met haar gehad tot k dat terug opnam via socials vermits ze naar Leuven verhuist is.

Laatste 4 weken dan wekelijks afgesproken voor een etentje of drankje, eens naar de kermis geweest. Suuuuper gezellig… K wist eigenlijk ni wat er van denken. Was dees nu vriendschappelijk langs haar kant of begon er meer achter te zitten. Vandaag dan toch de sprong gemaakt om te vragen hoe t zit en uiteindelijk beziet ze t toch eerder vriendschappelijk maar vindt ze het altijd heel gezellig als we weg zijn.

Echt, kill me pls 😂 denk dat k gewoon voor altijd alleen moet blijven haha.

Allez jongens, wordt hier nog gedatet?

Een van de leukere topics nog eens naar boven sjotten.

Ben eens m'n datingprofielen aan het verbeteren. M'n laatste vakantie stond eigenlijk zowat in teken van fatsoenlijke foto's gezien ik nooit serieus op foto's sta :unsure:.
Bio' worden toch niet gelezen dus daar maar schele zever in gevlamd, wat tegeltjeswijsheden die ik ooit zou gebruiken om m'n toilet te betegelen, die blijkbaar 1 keer succes had voor een match.

Vind Facebook Dating veruit het meeste resultaat bieden en daarna Tinder als ik de lat zo laag leg waardoor ik net zo goed op de grond kan gaan zitten.

Naast de apps moet ik wel een "manier" vinden om eens andere mensen te ontmoeten, want met m'n vriendenkring kom ik niet verder dan m'n ouwemensencafé's waar ik altijd zit :unsure:.

Allez jongens, wordt hier nog gedatet?

Een van de leukere topics nog eens naar boven sjotten.

Ben eens m'n datingprofielen aan het verbeteren. M'n laatste vakantie stond eigenlijk zowat in teken van fatsoenlijke foto's gezien ik nooit serieus op foto's sta :unsure:.
Bio' worden toch niet gelezen dus daar maar schele zever in gevlamd, wat tegeltjeswijsheden die ik ooit zou gebruiken om m'n toilet te betegelen, die blijkbaar 1 keer succes had voor een match.

Vind Facebook Dating veruit het meeste resultaat bieden en daarna Tinder als ik de lat zo laag leg waardoor ik net zo goed op de grond kan gaan zitten.

Naast de apps moet ik wel een "manier" vinden om eens andere mensen te ontmoeten, want met m'n vriendenkring kom ik niet verder dan m'n ouwemensencafé's waar ik altijd zit :unsure:.
Volop in de dating-scene hier :D

Ik zit op 3 apps (Tinder, Bumble, Feeld), want op café hier ga ik ze ni vinden (of ge weet zelf niet wie wel zoekend is, ookal zit ge er naast).

Leuke gesprekken gehad die dan doodbloeien. Toch al eens 2x dezelfde waar ik ben blijven slapen, iemand die eens is langsgekomen, maar open relatie (zeer raar als ge u aant aankleden zijt en ge hoort 'haha mijn vriend vraagt of ik nog lang wegblijf', dus dat ga ik toch niet meer doen, denk ik) dus ging sowieso naar huis.

En nu iemand, eerste date was overdag, supergezellig en leuk. Avond geëindigd met een kus die me meer deed dan ik al zou willen 😅 . We zijn nu tijd aan het zoeken voor date 2 (allebei kinderen, dus ja)

Voor de rest niets spannender te melden.

Terug
Bovenaan