Natuurlijk

Niet aan gedacht. Maar het is al goed dat je tot een conversatie komt, dat is een stap waar sommigen nog niet aan geraken.
Ja, maar ook enkel en alleen als er een concrete aanleiding voor is.
Bijvoorbeeld concreet gisteren: zij en ik stonden in zee en opeens werd de ondergrond nogal glibberig. Op dat moment is het niet zo moeilijk om te zeggen: 'hey, voelen jullie dat ook? wat zou dat kunnen zijn?' etc...
En dan is het een kwestie van geluk, denk ik, dat de tegenpartij onmiddellijk begint mee te praten en dat je voelt dat ze wel openstaan voor een babbeltje.
En voor je het weet sta je daar een kwartier en is het ijs gebroken.
Maar zonder aanleiding een gesprek aangaan dat is toch iets wat ik eigenlijk bijna nooit doe.
Dat rondlopen en wat small talk (pun intended) doen op een naaktstrand is compleet niet wat ik ervaar als ik mijn vriendin, fervente naaktzonneklopper naar zoiets vergezel.
Ja, ik snap wel dat je bedoelt en zo ervaar ik het normaalgesproken ook wel.
Gisteren was een zeer warme dag, dus iedereen zat bijna constant in zee.
De meesten, zoals ik, lopen meestal in één rechte lijn van de plaats waar je zit naar zee, dus je ziet dan ook vrij vaak dezelfde gezichten in zee (diegenen die rond jou zitten).
Dus zo moeilijk was het niet om elkaar tegen te komen, hoor...

De laatste keer dat we elkaar gezien hebben trokken zij naar zee en dan passeerden ze rakelings langs mijn zitplaats/handdoek en toen zijn ze ook gewoon blijven staan voor een praatje.
Allemaal heel gemoedelijk.
@Slyke je weet toch dat dat niet alleen "jouw schuld" is en dat vrouwen de dag van vandaag ook gewoon kunnen zeggen: "Hey, zullen we anders later nog eens afspreken? Mag ik jouw nummer?/hier is mijn nummer."
Bedankt voor de steun

.
Ben natuurlijk nu aan het analyseren wat ze allemaal gezegd hebben (of toch diegene die single was en waarmee ik ook even afzonderlijk gepraat heb) en tja, dan vrees ik dat
@Sylverscythe gelijk heeft en dat ze iets van mij verwachtte.
Zonder te veralgemenen uiteraard, maar in dit geval zal het wel zo geweest zijn, effectief...